15. 3. 1971.

Yu grupa - Nona / Tatica [^]


PGP RTB - S 51 540
1971


Nona
(D. Jelić - Yu grupa - M. Okruglić)
Tatica
(D. Jelić)

Ovo je ploča koju su mladi pravili za mlade.
Čini mi se da je to dobra ploča.
Ako je dobra ploča, onda je dobra i grupa.


Sada, pred vama, priznajem da mi se prvi put u životu dogodilo da sam živeo svaki trenutak njihovog uspeha. U svemu tome bilo je najviše prijateljstva, zatim inata, a onda i radoznalosti: kako postaju zvezde?
Znam da ćete mi pomoći da na omotu sledeće ploče "Yu grupe" napišemo zajednički odgovor. Za sada, predstavljam vam mladiće koji su stvarali ovu ploču.
Dragan Jelić, solo-gitarista (ljudi koje neobično cenim ubrajaju ga među prvih pet u Jugoslaviji);
Žika Jelić, bas-gitarista (nezvaničan šef grupe, siguran u ono što hoće);
Velibor-Boka Bogdanović, bubnjar (fanatik svoje vrste, inače veliki "nerv");
Miodrag Okruglić, orguljaš (još veći fanatik, uz to jedina četvrtina grupe koja nije svirala u starim "Džentlmenima");
Pavle Nik, glumac i slikar (dok je radio sliku koja je korišćena za omot ove ploče, nisam video zadovoljnijeg čoveka);
Miroslav Stanivuk, sada vojnik (nekoliko meseci ranije kumovao je "Yu grupi" u mom disko klubu - na njegovu adresu sada će stići ova ploča sa posvetom);
Petar Gaković, snimatelj (stara je istina da je tonski snimatelj veoma važan "član" grupe).
Na kraju, ne ljutite se zbog onog "mladi" na početku, naročito ako smatrate da to više niste: siguran sam da se varate!

Disk - džokej
Zoran Modli

Made in Yugoslavia
Produkcija gramofonskih ploča Radio-televizije Beograd



Nona

Lutaš mislima
odelu mom
Tražiš utehu
na dlanu mom

Dah koji osećam
na licu svom
Ruke tvoje tad
na telu su mom

Danima, noćima


Tatica

Tvoj tata ima puno para
kola kao sam
a ti o krznu, haljinama
sanjaš po čitav dan

A život teče pored tebe
al' to ne vidiš ti
misliš da ćeš jednog dana
sreću kupiti

I zato uvek kad smo skupa
to dobro osećam
i zato uvek kad sam s' tobom
ja sam ustvari sam

Ja ne želim bogatstvo tvoje
i tvoj društveni broj
od svega toga jedino želim
blistavi osmeh tvoj

Ne skrivaj sada svoju ljubav
čega se plašiš ti?
Jedino možda što ljubav moju
ne možeš kupiti

Ja ljubav hoću da ti pružim
i samo za to znam!
Ja želim samo srce svoje
na poklon da ti dam!

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma