23. 9. 1972.

Jutro - Ostajem tebi / Sad te vidim

Beograd Disk BD SVK-1051
1972



Vaš šlager sezone '72

Ostajem tebi *
Muzika, tekst i aranžman - Ismet Arnautalić
Sad te vidim
Muzika, tekst i aranžman - Ismet Arnautalić

* uz pratnju Revijskog orkestra RTV Sarajevo, dirigent Esad Arnautalić

Photo & design: Dragan S. Stefanović



Ostajem tebi

Taj tvoj tužni pogled
neću da gledam sad
jer u meni budi želju
da plačem i ja

Ti znaš, niko neće
praštati kao ja
tvoje ruke još me drže
uz tebe sam, znaj

Ako nekad budeš sama
nemoj da sakrivaš bol
tvoje suze uvijek mogu
priznati sve i naći riječ

Taj tvoj tužni pogled
ipak još gledam ja
jer u njemu tražim nadu
i oproštaj (osmijeh) tvoj


Sad te vidim

U jesen kad lišće pada
i kad ti istraje nada
ti ipak vraćaš se meni
iako čekam, sjedim

Sve ove noći te trebam
sve ove dane te čekam
u mojoj dugoj samoći
najteže bile su noći

Sad te vidim, sad te opet ljubim ja
takav divan san, želim, znaj
sad te držim, sad te opet grlim ja
takav život, znaj, želim ja

Nas dvoje opet smo sami
u istoj sobi i tami
riječi nam potrebne nisu
jer oči pričaju priču

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma