10. 11. 1973.

grupa SOS - Nestvaran san / Stari sat [*]

PGP RTB S 51627
1973



Ovu ploču slušajte što glasnije!

Nestvaran san
(D. Štulović)
Stari sat
(M. Aleksić)

PAŽNJA!
Pred vama je prva ploča grupe "S.O.S." Za mnoge već familijarno ime, ipak za neke nepoznat sastav.
Ali pazite! Muzika ove grupe je opasnost, zarazna bolest koja će vam u mozak urezati nagoveštaj novog zvuka, teškog roka koji svojom snagom može valjati stene. Probajte da mu se oduprete - nećete uspeti!
Skupite svu snagu i uđite u ovaj tornado zvuka. Želim vam mnogo sreće.


Robert Nemeček

Dragan Štulović - solo gitara
Stevan Stevanović - bubnjevi
Miroslav Aleksić - bas gitara, vokalni solista

Zoran Jerković - ton majstor
producent: Robert Nemeček
fotografija i dizajn: Jugoslav Vlahović



Nestvaran san

Znao sam nju, znao sam druge
ipak sam sve poklonio njoj
otišla ti si, nestala tiho
iz sobe moje večeri te

Otvorih vrata, uđoh u sobu
u sobi je toj bio mrak
otvorih vrata, uđoh u sobu
shvatih ja tad - to je kraj

Volim je ja strasno i nežno
bilo je sve nestvaran san
ti i ja sami u sobi mojoj
voleli smo mesec maj

Otvorih vrata, uđoh u sobu
u sobi je toj bio mrak
otvorih vrata, uđoh u sobu
shvatih ja tad - to je kraj

Zašto baš sad otišla ti si
u mom životu znaš da si sve
život je moj hrlio sreći
sada sam sam sa muzikom tom

Otvorih vrata, uđoh u sobu
u sobi je toj bio mrak
otvorih vrata, uđoh u sobu
shvatih ja tad - to je kraj


Stari sat

Uvek kada sumrak je na gradu
svađam se ja tad sa svojim satom
skoro uvek kasnim ja
kada treba da se nađem s njom
uvek svađe, priče puste
sve zbog onog sata mog

Zbog tog sata raskinuh sa njom
proklet da je, daću ga ja nekom
jedan moj drug sad ga ima
ali u ljubavi sreće nema
sve ga one grde, kude
baš zbog onog sata mog

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma