28. 1. 1975.

Bijelo dugme - Da mi je znati, koji joj je vrag / Blues za moju bivšu dragu [~]

Jugoton - SY 22781
Datum rezanja vinila: 27/28.01.1975


Da mi je znati, koji joj je vrag

(G. Bregović)
Blues za moju bivšu dragu
(G. Bregović)

Goran Bregović - solo gitara, slide gitara
Željko Bebek - vokal
Zoran Redžić - bas gitara
Vlado Pravdić - Hammond orgulje i klavir
Ipe Ivandić - bubnjevi


Muzika, tekst, arr. Goran Bregović
Photo & design: Dragan S. Stefanović

Jugoton
Poduzeće za izradu gramofonskih ploča Zagreb - Dubrava
Made in Yugoslavia

Karikatura: Goran Bregović



Da mi je znati koji joj je vrag

Da mi je znati koji joj je vrag
ili ja joj nisam drag
il’ njena majka kvari sve
ili stidi se

Poljubi me jednom
ponekad nijednom
poljubi me jednom
nasmije se i to je sve

Da mi je znati koji joj je vrag
možda je odveć želim tad
mozda drugi kvare sve
možda boji se

Ja hoću još, još, još i još
neka cijelo selo zna
Ja hoću još, još, još i još
ljubi me bona
pa makar puklo na sva zvona


Blues za moju bivšu dragu

Nikad se neću vratit' u svoj rodni grad
tamo me ne čeka niko
već odavno su izblijedila sva lica
i već odavno imena im ne znam

Samo ponekad zimi
dok vjetrovi oplakuju dane
sjetim se tebe, moja bivša draga
i neke nježnosti davne

Nešto mi šapne u srcu i znam
da sam na svijetu sam

I da te ponovno vidim
šta bih ti o sebi mogao reći
osim da sam sreo mnogo ljudi
a da mi prijatelj nije bio ni jedan

Da sam bio i gladan i slavan
i veseo i plačan i bijedan i sjajan
da me ljubilo, ljubilo mnogo žena
a da ni jednu volio nisam

Moja draga, bivša draga

I evo, umoran starac sam sad
mada izgledam mlad

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma