15. 8. 1975.

Grupe SOS i Zajedno [*]

PGP RTB - S 52 644
1975


O ruk, ćale (2:21)

(D. Kraljić, N. Živanović - B. Đuričić)
Grupe Zajedno, SOS i instrumentalni ansambl

Glavna ulica (2:56)
(D. Kraljić - B. Đuričić)

Hit parada

Izdanje produkcije gramofonskih ploča Radio-televizije Beograd, Beograd, Jugoslavija
Odgovorni urednik Vojislav ĐONOVIĆ
Grafička oprema Radivoj BOGIČEVIĆ



O ruk, ćale

Ćale moj, udarnik s pruge
jedne i druge
na Petkolu

Ćale moj stalno se brine
- šta s tobom sine
gde je "o ruk"?

Pusti to ćale moj
nisam ja drugi soj
stižem stare uz gitare, ćale, ćale moj
ja sam, čuj, isti pol
ista majka, moderno
stižem stare uz gitare, hej

Momci ti, kosa, tefele
(buše tunele)
zvižde sa skele
poslednji hit

Ćale moj više ne šizi
(nije u krizi)
nije u brizi
sin zna "o, ruk"

Pusti to ćale moj
nisam ja drugi soj
stižem stare uz gitare, ćale, ćale moj
ja sam, čuj, isti pol
ista majka, moderno
stižem stare uz gitare, hej


Glavna ulica

Glavna ulica - dezeni, boje
pokretna berza vesti i trača
pogled u izlog misli već broje
glavna ulica - carstvo šetača

Glavna ulica bila bi parče
bila bi delo, bez ruku torzo
da nema svoje stalne šetače
dobacivače da nema korzo

Glavna ulica - sto randevua
dvesta pogleda u istom trenu
u podne gužva kao kod Bibua
uveče opet - isto, na smenu

Glavna ulica izvozi mode
biti zapažen tu nije lako
s novim modelom tu da te vode
tu prošetaš svoj novi sako

Glavna ulica od jutra rana
očima svojim stalno te gleda
dok su te vodili ko mališana
kasnije s unukom kad si već deda

Glavna ulica
glavna, glavna ulica

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma