24. 6. 1979.

Rani mraz - Panonski mornar

PGP RTB - SF 52 804
Datum rezanja vinila: 24.06.1979


Panonski mornar
"Split 79"
(Đ. Balašević - J. Boček - Đ. Balašević)
Studijski orkestar

Moja draga sad je u Japanu
(Đ. Balašević - J. Boček - Đ. Balašević)
Studijski ansambl

Produkcija gramofonskih ploča Radio-televizije Beograd, Beograd, Makedonska 21
Recenzent: Đorđe Debač
Glavni i odgovorni urednik: Stanko Terzić
Dizajn: Ivan Ćulum



Panonski mornar

Gledam Banat, Srem i Bačku s' Fruške Gore
gledam tako a u duši lom
Tu je nekad, kažu knjige - bilo more
čekalo me pa presušilo

Rođeni sam moreplovac ko Magelan
il još bolje k'o admiral Kuk
U ravnici usred njiva gubim elan
nasukan u žitu morski vuk

Mog mora nema i ne znam šta da radim
moj stari kaže da ni Dunav nije loš
Mog mora nema, al' ja živim u nadi
da možda, ipak, negde srešćemo se još

Život mi je zato gorak kao tonik
tuga moja bez kraja i dna
Al' na sreću tu je Mesec svetionik
vodi me kroz plave vode sna

O, gde baš mene, da tako nešto snađe
Ovo je priča i za suze i za smeh
Poneki mornar možda ostane bez lađe
ali bez mora, to je izuzetan peh


Moja draga sad je u Japanu

Pamtim još taj sastanak
suze njene, rđav znak
reče: "Tata ima pos'o nov, ja se selim!"

Nije strašno, rekoh ja
osim parnog vikenda
Viđaću te stalno, dobro znaš
kol'ko poželim

Moja draga sad je u Japanu
pisma dugo putuju do nje
uči džudo, pravi ikebanu
plašim se, zaboraviće sve

Ja sam još, uglavnom na Balkanu
i bez nade da ću proći svet
Da'l me ona ima još u planu
ili drugom bere trešnjin cvet?

To je bila ljubav baš
love story na način naš
Sumnjam da šu sresti ikad još
neku sličnu

Srušio se čitav svet
odneo je Džambo Džet
Od sudbine dobio sam tad
petu ličnu

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma