12. 9. 1997.

Riblja čorba - Treći srpski ustanak

Gosel Production - CD D 97-100
1997


1. Na zapadu ništa novo *
2. Slušaj sine obriši sline
3. Kako je lepo biti glup
4. Džukele će me dokusuriti
5. Pogledaj dom svoj anđele **
6. Snage opozicije ***
7. Dvorska budala
8. Tu nema Boga nema Pravde
9. Ja ću da pevam
10. Pacovi

11. Član mafije ****
12. Crni Mercedes *****
13. Al Kapone
14. Tito je vaš
15. Ž. J. Španac
16. Bože
17. Danas nema mleka
18. Rapsodija u plavom
19. Seljačine
20. Diktator
21. Baba Jula ******
22. Volim i ja Vas *******


Postave koje su svirale:
1-3: Bora, Miša, Vicko, Bajaga, Rajko Kojić
4: Bora, Miša, Vlajko, Bajaga, Rajko Kojić
5-9,11: Bora, Miša, Vicko, Džindžer, Čutura
10,12: Bora
13-16: Bora, Miša, Vicko, Džindžer, Ilke
17-21: Bora, Miša, Vicko, Džindžer, Ilke, Vlada
22: Bora, Miša, Vicko, Džindžer, Vlada

* u više navrata oštro protestvovao SUBNOR
** zabranjena u JUGOTON-u, a jedva objavljena u PGP-u
*** izbačena sa ploče PGP-a
**** Bora je morao da napije direktora izdavačke kuće da bi je objavio
***** dva puta (Beograd i Bar) prekršajno odgovarao. Oba puta oislobođen
****** autoru je prećeno fizičkom likvidacijom
******* snimljeno na Dedinju u neposrednom komšiluku bračnog para

1: LP "Mrtva priroda" 1981
2,3: LP " Buvlja pijaca" 1982
4: LP "Večeras vas zabavljaju..." 1984
5,7: LP "Istina" 1985
6: Zabranjena pesma, snimljena za potrebe albuma "Istina" 1985. Prethodno neobjavljena.
8,9: LP "Osmi nervni slom" 1986
10: 12" Maxi-singl "Siroti mali hrčki", muzika B. Đorđevića iz istoimene predstave, 1987
11: LP "Ujed za dušu" 1987
12: MC "Bora Đorđević priča gluposti" 1988
13-15: LP "Koza Nostra" 1990
16: LP "Labudova pesma" 1992
17,18: CD "Zbogom Srbijo" 1993
19-21: CD "Njihovi dani", solo album B. Đorđevića, 1996
22: Nova pesma, 1997



Snage opozicije

Snage opozicije
jačaju svoje pozicije
pevaju kompozicije
i krše propozicije

Pa pišu rezolucije
hteli bi revolucije
čuvajmo institucije
vršimo egzekucije

Tu nema zajebancije
inače slede sankcije

Kad jave službe inspekcije
da negde ima infekcije
treba dati injekcije
treba očitati lekcije

Zbog teške situacije
u ime stabilizacije
vršimo uspešne racije
gušimo demonstracije

Tu nema zajebancije
inače slede sankcije

Dalja centralizacija
je nužna kombinacija
za svaku od naših nacija
važna je dominacija

Iz naše rezidencije
vodimo evidencije
o snazi inteligencije
i druge delikvencije

Tu nema zajebancije
inače slede sankcije

Sve potpisnike peticija
čeka inkvizicija
vesela koalicija
vojska i policija

Jer naše organizacije
ne vrše špekulacije
masovne likvidacije
su čiste halucinacije

Tu nema zajebancije
inače slede sankcije

bravo
bravo


Pacovi

Pacovi su uništili zmije
slonovi su podlegli
pametan je svako ko se krije
i ljudi su pobegli

Stavite na usta hanzaplast
pacovi iz podruma uzeli su vlast
Svaka čast
pacovi iz podruma uzeli su vlast

Ribe su u dubinu plivale
ptice u granju posakrivale
gde se pacovi nalaze
to je leglo zaraze

Stavite na usta hanzaplast
pacovi iz podruma uzeli su vlast
Svaka čast
pacovi iz podruma uzeli su vlast

Pacovi su sve izujedali
nametnuli svoju kulturu
kada su se svi predali
zaveli su diktaturu

Stavite na usta hanzaplast
pacovi iz podruma uzeli su vlast
Svaka čast
pacovi iz podruma uzeli su vlast


Volim i ja Vas

Ja znam da me ljubite
u ljubavi je spas
S' očiju mi se gubite
volim i ja vas

Svako od vas biće mi
veran kao pas
Pred očima sviće mi
volim i ja vas
ma, volim i ja vas

Budi spas za sve nas
volim i ja vas

Nemoj da se bunite
kad vam kradem glas
U mene se kunite
volim i ja vas

Vi znate iz hemije
suzavac je gas
Vaša ljubav sve mi je
volim i ja vas
volim i ja vas

Budi spas za sve nas
volim i ja vas

Kad izbore dobijem
kucnuo je čas
Sve ću da vas pobijem
volim i ja vas
ma, volim i ja vas

Budi spas za sve nas
volim i ja vas
Budi spas za sve nas
volim i ja vas
ma, volim i ja vas
ma, volim i ja
volim i ja
volim i ja vas

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma