25. 1. 1988.

Divlje jagode - Konji

Jugoton LSY 63289
Datum rezanja vinila: 25.01.1988


1. Konji (5:44)

(S. Lipovača-S. Jurasović)
2. Ne brini sestro, večeras sam tvoj (3:39)
(S. Lipovača)
3. Zauvijek tvoj (4:35)
(S. Lipovača-M. Vojičić/S. Jurasović)
4. Turski marš (5:55)
(W.A. Mozart/S. Lipovača)
5. Zaboravi (3:41)
(S. Lipovača-S. Jurasović)
6. I want you love (3:20)
(S. Lipovača)
7. Osjećam, gola si ispod haljine (4:31)
(S. Lipovača-S. Jurasović)
8. London (3:54)
(S. Lipovača-S. Jurasović)
9. Divlje jagode (5:07)
(S. Lipovača)

Producent: Peter Hinton
Tonski inženjer: Dick W. Reid
Asistent: Antun Marković-Tuna
Aranžmani: Sead Lipovača
Snimljeno i miksano u Studiju I, Muzičke produkcije RTV Sarajevo, zimi 1988.

MLADEN VOJIČIĆ - vokal
SEAD LIPOVAČA - gitare, vokal
ZLATAN ČEHIĆ - bas gitara, vokal
EDIN ŠEHOVIĆ - bubnjevi
VLADO PODANY - klavijature

Vokalni oktet "COLLEGIUM ARTISTICUM"

Design i crtež konja s naslovne strane omota: Boris Galogoža
Fotografija: Kemal Hadžić
Zahvaljujemo se profesoru Đurasu i Kinezu na pomoći pri realizaciji ove ploče
"Divlje jagode"

Muzički urednik: Vojno Kundić
Glavni i odgovorni urednik: Siniša Škarica



KONJI

Oluja nad nebom svud', gromovi i strah
to je divljih konja kas i plameni dah
krvava ih pjena sad obuzela sve
grive se vijore čak, tu do neba sve

Konji, vatreni
divlji konji

Pokrije ih noću mir i zvjezdani san
al su vihor konji tu, čim osvane dan
nebeski se trese svod od kopita tih
ne mogu ih pratiti ni vjetrovi


NE BRINI SESTRO, VEČERAS SAM TVOJ

Lijepa si i pametna, dobar stas i dobar glas
tatina i mamina, ćerkica im jedina

Ti dobro znaš, ko sam ja
ti dobro znaš, ja nisam Bog
ja vidim sjaj, u oku tvom
ovo je tvoja noć

Ne brini sestro, večeras sam tvoj
nije mi važno koji si broj
ne brini sestro, zaboravi sve
ne brini sestro, okreni se

Osmijeh tvoj, čudo ljubavi
korak tvoj, čarobna stvar
isti film, po ko zna koji put
da li znaš, C'est la vie

Probaj me, samo ovu noć
probaj me, i to je sve
probaj me, i vjeruj mi
ovo je tvoja noć


ZAUVIJEK TVOJ

Zima je, decembar
mokri snijegovi
Svuda su tragovi
tvoji ostali

Na tren pomislim
nisam ni za šta
Nikad gore godine
dušo, vjeruj mi

Sjećanja me bole sva
moja ljubavi
šibaju me vjetrovi
modri vjetrovi

Zauvijek tvoj, tvoj

Sjećam se, ti i ja
moja jedina
Pamtim sve, ti i ja
plave ulice

Mjesec svud, oko nas
a ti ljubiš me
Topla si, drhtiš sva
da li, sjećaš se

Stajala si tu kraj mene
sva u suzama
kao srna uplašena
zbunjena


TURSKI MARŠ

(instrumental)

                                                       
ZABORAVI

Pitaš šta, veže nas
ljubav, strast, il' oboje?
Ja sam tip za jednu noć
ma šta ćeš, srećo, od mene
Važno da, nama lijepo je

Zaboravi, noćas sve
sva imena i godine
Ako želiš, ostani
ako nećeš ti obuci se
srećo moja, obuci se

Trebaš mi, ovu noć
ma ne volim da budem sam
Misli mi, lutaju
po tjelu tvom, želim te

Probaj me, srećo, probaj me


I WANT YOUR LOVE

I got no money, I got no car
I need somebody, I need some love
Help me baby, I know you can do it
tell me baby what is wrong

I want your love all night long

I need some action, I need a love
one who cares, if you shoot me down
Help me baby, I know you can do it
tell me baby what is wrong

I want your love

I wanna be your lover, I wanna be your star
I don't care if you stay around
Listen baby, listen to me
oh, I rather wanna be rock'n'roller

I want your love all night long

Listen baby now
I got no money, I got no car
I need somebody, I need a love
I don't care if you stay around
I don't care if you go


OSJEĆAM, GOLA SI ISPOD HALJINE

Volim te, volim što si tu
mirišeš, na vjetrove
Noću tražim tvoje ruke
i u snu ih volim

Osjećam, gola si ispod haljine
sklopi oči, budi poljubac
i to je sve

Volim tu, tvoju malenu
fantastičnu, ogrlicu od žada
Volim kad pričaš, kada ćutiš
volim, sve što ti pripada


LONDON

Duga noć, lutam kao pas
u daljini čujem underground
Znam da pričaju da sam lud
čak i to, da više nemam kud

Spreman sam za više, ja pobijedit' ću

London, Bože, gdje si sad
London, kurvin grad

Čudan strah osjećam
dok kurvi samo, vodi put
Koliko dugo ću čekati
samo dragi Bog zna

Vjerujem u ljubav, ja pobijedit' ću



DIVLJE JAGODE
(originalna verzija - LP "Divlje jagode" 1978)

U malom vrtu raste divlji plod
u tom plodu sjeme čudesno
neka ruka sjeme posija
jagode sunce obasja

Divlje jagode

Tiho rastu divlje jagode
tek nešto rose prati njihov put
sve prolazi, a mi ne bi htjeli
još divljeg dok ima u nama



hvala tarafleks

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma