7. 2. 1992.

Električni orgazam - Seks, droga, nasilje i strah / Balkan horor rock [^]


PGP RTB – 211447
1992



"Seks droga nasilje i strah":
1. Mentalno
2. Sad ti je teško
3. Mala lopta metalna
4. Ja mogu još
5. Seks droga nasilje i strah
"Balkan horor rok" 1+2 (uživo u Novom Sadu):
6. Vudu bluz
7. Krokodili dolaze
8. Afrika
9. Vi
10. Ša la la

11. Zlatni papagaj
12. Bomba/Nezgodno
13. Devojke
14. Odelo
15. Pojmove ne povezujem
16. Dokolica
17. Hajde bejbi (Daj da vidim sad)
18. Svečane bele košulje
19. Mjau mjau
20. Kapetan Esid
21. Lui Lui


Snimljeno u aprilu ratne godine 1992 u studiju "M" u Novom Sadu
Pesme 12-21 izdate samo na kaseti "Balkan horor rok 2/Live" 1993.

aranžmani: Električni orgazam
foto: Nebojša Babić
dizajn: Linda Čavajda
recenzent: A. Habić
urednik izdanja: A. Pilipenko



Mentalno

Mentalno... mentalno...

Ona deluje u talasima, ne zna ko sam ja
Zašto nikad nisam odrastao niko ne shvata
Hajde mama, hajde mama, reci ko sam ja
Zašto tako često mislim da sam devojka

Mentalno retardirana osoba
Mentalno, ja sam mentalno retardiran

Hajde mama, hajde mama, reci ko sam ja
Zašto tako često mislim da sam devojka
Ona deluje u talasima, ne zna ko sam ja
Zašto nikad nisam odrastao niko ne shvata

Mentalno retardirana osoba
Mentalno, ja sam mentalno retardiran


Sad ti je teško

Da l' je dan, da l' je danas dan
kada znaš da si sasvim sam
na tebe niko ne misli
niko ne zna ko si ti

Ti misliš sad, znam da misliš sad
to je bilo dok si bio mlad
što si se zatvorio
u ništa se pretvorio

A sad ti je teško
sad se sve ruši
da li to znači da prestaješ
sad ti je teško
sad se sve ruši
da li to znači da nestaješ


Mala lopta metalna

Mala lopta metalna
misli da je pametna
ona uvek misli odlično
ali ništa nije obično

A ti si sama sebi sve
stojiš tu i gledaš se
ali kada dođe dan
bićeš samo ružan san

Da li ti
da li ti misliš kao svi
da samo ja
ne znam sad šta se dešava

Kad je stanje obično
ja sve shvatam logično
a kad je stanje bolesno
ja sve vidim telesno

A sad je nebo oblačno
a tebi je baš privlačno
i kad mi kažeš opasno
ja sve čujem podsmešno

Da li ti
da li ti misliš kao svi
da samo ja
ne znam sad šta se dešava


Ja mogu još

Ja mogu još, ali hoću da znam
ja mogu još, ali moram da znam

da li je sad sve baš zbog mene
zašto sav moj mozak gori
il je možda baš zbog tebe
odgovor sad nek se stvori

Ja mogu još, ali hoću da znam
ja mogu sam, ali moram da znam

Ti samo možeš da vidiš
šta se vidi kroz tvoje oči
samo možeš da čekaš
ali sutra možda neće doći


Seks droga nasilje i strah

Ko još može da kaže
da je probao sve
Ko još može da kaže
Da nije potpuno sam

Ko još može da kaže
"Mene ne zanima to"
Ko još može da kaže
da je isti k'o pre

Jer sada su tu
Seks, droga, nasilje i strah
Ostali su
Seks, droga, nasilje i strah
Samo su tu
Seks, droga, nasilje i strah
Ostali su......

Ti samo možeš da spavaš
Kada ćutimo svi
Samo možeš da sanjaš
Da smo isti k'o ti

Ja samo hoću da kažem
Samo želim da znaš
Neko misli na tebe
Neko oseća sve

Jer sada su tu
Seks, droga, nasilje i strah
Ostali su
Seks, droga, nasilje i strah
Samo su tu
Seks, droga, nasilje i strah
Ostali su...


Vudu bluz

Sedimo na obali
moj pas i ja
gledam ga u oči
i vidim on zna

Sve ono što kažu
sve ono što je istina
tak sada ja znam
moj pas to sam ja

Igraj vudu sada
igraj vudu, vudu bluz
igraj vudu još samo večeras
igraj vudu, vudu bluz

Mesec je na nebu
gleda mene i kaže
predaj se, predaj se
sad si moj

Ja bežim u noć
drhtim ko prut
al' negde iza sebe opet čujem
Ja čujem glas

Igraj vudu sada
igraj vudu, vudu bluz
igraj vudu još samo večeras
igraj vudu, vudu bluz


Krokodili dolaze

Noć je, sam sam
vrati se, strah me je
Jer ja neću da sam sam
Jer ja neću da sam sam
kad krokodili dolaze

Ko su oni i šta hoće
što me vode iz slobode?
kad ja neću da sam sam
kad ja neću da sam sam
kad krokodili dolaze

Nema više ništa
nema više nikoga
krokodili su pojeli sve
i tebe i mene i njega i nju
A ja neću da sam sam
A ja neću da sam sam
kad krokodili dolaze


Afrika

Crni kontinet jako me privlači
Kairo, Alžir, Adis Abeba
ja još hoću da idem u Maroko
u Sahari stvarno ima puno peska

Afrika...


Vi

Vi što virite iz džepova solitera
skriveni mrežom usamljenosti, brzi
pođite ovim sivilom, gledajte ljudska lica
možda ćete se setiti prošlosti, prošlosti

vi, zarobljenici novca
vi što vas vuku mrtve reke života, stanite
zar još uvek niste dovoljno sami?


Ša la la

Šećerno brdo
ja mislim tvrdo
ne mislim možda
ja mislim stvarno

Ša la la, la la la la la...
Ša la la, la la la la la...

Ležim na podu
zakucan čvrsto
Čavke je nestao
a neko se izgubio

Ša la la, la la la la la...
Ša la la, la la la la la...

Nikad ne odustajem
idem do kraja
moram da dobijem
sve što želim

Ša la la, la la la la la...
Ša la la, la la la la la...

Bubnjar je nestao
neko se izgubio
ko je koga slagao
a ko je sebe izdao

Ša la la, la la la la la...
Ša la la, la la la la la...


Zlatni papagaj

Zlatni papagaj...
Zlatni papagaj...

Mi volimo ženske fine, našminkane, doterane
Uredno smo počešljani, obučeni, obuveni
Mi nosimo skupo perje, ispeglano, mirišljavo
Gnušamo se GSP-a, kolima se brže stiže

Zlatni papagaj, tata plaća sve račune
Zlatni papagaj, jer mi smo snobovi

Naše glave prazne jesu, ali ko još za to mari
Lova je najvažnija i drugo nas ne zanima
U Rimu se oblačimo i imamo Dajners karte
Krem društvo je naša klasa, svi ostali manje vrede

Zlatni papagaj, tata plaća sve račune
Zlatni papagaj, jer mi smo snobovi

Pankere ne podnosimo, ni smrdljive hipije
Mi sterilni možda jesmo, ali krivi za to nismo
Jer naše tate, naše mame parama nas zasipaju
I neka za nas drugi misle, mi sposobni za to nismo

ko vas jebe, ko vas jebe

Zlatni papagaj, tata plaća sve račune
Zlatni papagaj, jer mi smo snobovi


Bomba/Nezgodno

je l' to bomba...

is the a bomb
is the a bomb
is the a bomb
is the a bomb

Ja sam taj
što ima dve noge
Glavu na ramenima
Samo jedna usta

A koliko samo nogu
Imaju ti insekti
Čak i avioni
lete više od mene

Osećam se nezgodno...


Devojke

ti znaš da ja ne volim devojke
S dugim kosama, s dugim nogama
što imaju boju na usnama
što imaju dvadeset godina

Više volim neke druge devojke
Fine male nežne devojčice
što imaju trinaest godina
što im grudi tek sad rastu

Volim i one malo starije
što imaju prve bore na licu
što imaju trideset godina
One mi se mnogo sviđaju


Odelo

Ja ne mogu da nađem odelo
mog broja nema u konfekciji
ja sam čovek sasvim bez sreće
kako da živim kad nemam odelo

Hoću odelo...

davno sam zaboravljen od proizvođača
Moju veličinu niko ne planira
kažu mi: "vi ste čovek za sebe"
teško je živeti kad nemaš odelo

Hoću odelo...

Zato odlazim iz tog sveta
za mene ovakvog mesta nema
ledena reka progutaće moj problem
odlazim zauvek prokleta konfekcijo

A hteo sam odelo...


Pojmove ne povezujem

Subotom ujutru kod psihijatra svake nedelje mene vode
kažu da imam neke probleme sa tim prokletim pojmovima

voleti, mrzeti, želeti, hteti
nebo, zemlja, voda gazi

pojmove ne povezujem
jer ja pojmove ne povezujem...

muče me terapijama, elektrošokovima
njima smeta moj rastrzani svet
ovakav kakav sam njima ne pripadam
žele da stvore još jednog od svojih

voleti, mrzeti, želeti, hteti
nebo, zemlja, voda gazi

pojmove ne povezujem
jer ja pojmove ne povezujem...


Dokolica

Cvetaju izučavanja dokolice
čovek razmatra nove norme i vrednosti
jedinke se mirno prepuštaju
koriste svoje slobodno vreme

Dokolica...

Proizvodne aktivnosti stagniraju
činjenice govore o tom
Dokolica usrećuje pojedince
postaju ovisni o njoj

Dokolica...


Hajde bejbi (Daj da vidim sad)

Hajde, bejbi, daj da vidim sad
ko je star, a ko je mlad
ko je brz, a ko je spor
hajde, bejbi, daj da vidim sad

Zar si ikad stvarno mislila
da samo tebe volim ja
gde si ti, a gde sam ja
hajde, bejbo, daj da vidim sad

Uvek si me isto pitala
šta o tebi mislim ja
da li si pogodila
hajde, bejbi, daj da vidim sad

Kažeš da si sada shvatila
ali više nema vremena
gde si ti, a gde sam ja
hajde, bejbo, daj da vidim sad


Svečane bele košulje

Dugo hodam već kroz moj rodni grad
Izgleda mi da već je pao mrak
Moj grad je lep kada je dan
al umoran je i treba mu san

Svečane bele košulje
zovu me sad na proslave
Al ja ih više ne čujem
odlazim sada, nestajem

Penjem se na breg da oteram mrak
Na bregu je kip, u ruci mu mač
I čuje se smeh i čuje se plač
I vidi se Beč i vidi se Drač

Svečane bele košulje
zovu me sad na proslave
Al ja ih više ne čujem
odlazim sada, nestajem


Mjau mjau

Hajde reci "mjau"
hajde reci "vau"...

Zašto stalno kažeš samo "mjau mjau"?
Zašto stalno kažeš samo "vau vau"?
Zašto stalno kažeš samo "mjau mjau"?
Zašto stalno kažeš ...?

Hajde kaži "dan"
hajde kaži "noć"
hajde reci "slava"
hajde reci "moć"

Zašto stalno kažeš samo "mjau mjau"?
Zašto stalno kažeš samo "vau vau"?
Zašto stalno kažeš samo "mjau mjau"?
Zašto stalno kažeš ...?


Kapetan Esid

Danju plovim kroz oblake
Kapetan Esid kaže maloj Lini
Noću plovim kroz nečije snove
S kolima je sve u redu
Osećam da nisam odavde
Povuci svoj sledeći potez
Vreme je da shvatiš o čemu ja pričam
Kapetan Esid kaže maloj Lini

Kapetan Esid kaže maloj Lini
Kapetan Esid kaže maloj Lini

Gospodin mekani je već daleko
Budi sada moja žena Lina
Ja ću biti gospodin tvrdi
Maloj Lini teku suze niz lice

Kapetan Esid kaže maloj Lini...
Kapetan Esid kaže maloj Lini...

Sve moje više nije moje
Sve moje sad je tvoje
Moje lice i moje suze
Sada neko drugi uze


Lui Lui

Lui, Lui
o bejbe gde si ti
Lui, Lui
hej, tražim te

Zovem ceo dan
nikad nema nikoga
pitam gde si ti
niko ništa ne zna
odlazim u grad
a tebe tamo nema
i gledam oko sebe
pitam šta se sprema

Lui, Lui
o bejbe gde si ti
Lui, Lui
hej, tražim te

Devojka je otišla
nestala bez traga
ja hodam praznom ulicom
tražim njeno lice
nikoga ne poznajem
niko me ne zanima
kad ona nije tu
sve je pusto, sve je prazno

Lui, Lui
o bejbe gde si ti
Lui, Lui
hej, tražim te

wild thing, you make my heart sing
wild thing, you're my everything
vicious, hit me witha flower
do it every hour
'coz baby, you're so god damn vicious

hang on floopy, floopy hang on
hang on floopy, floopy hang on

Lui, Lui
o bejbe gde si ti
Lui, Lui
hej, tražim te

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma