7. 2. 2006.

Generacija 5 - Energija [^] [~]

PGP RTS CD 415708
2006



1. Energija (3:47)
2. Duga ulica (4:11)
3. Na tvom ramenu (3:26)
4. Zarobljen u snu (4:24)
5. Boca bez poruke (3:34)
6. Između nas (3:45)
7. Lepotica (3:26)
8. Na krilima (4:16)
9. Vizantija (4:02)
10. Soba hotela (3:54)



Svi aranžmani: Dragan Ilić - Dragan Jovanović
Snimano u studiju 5 PGP-RTS Nov. 2004. - Nov. 2005.

Boban Bo Stefanović - bubnjevi
Dragoljub Dragan Ilić - klavijature, programiranje, prateći vokal
Miloš Stojisavljević Cajger - bas gitara
Dragan Jovanović Krle - el. i ak. gitara, mandolina, prateći vokal

prateći vokali: Nikola Jošović, Mary Black (8)
hor u 10: Ivana Menzalin, Uroš Marković, Marija Marić

gosti: Dejan Najdanović Najda - vokal
Slobodan Svrdlan Svrdlo - bas gitara (1,2,4,6,7)

Producebt: Saša Habić
protools operator: Rajko Maričić
organizator u studiju 5: Zoran Vukčević
mastering i postprodukcija: Habić, Maričić
digital editing u prvoj numeri: Zoran Stefanović

Album je posvećen uspomeni na Dušana Dudu Petrovića (1951-2003)



Energija
(D. Ilić-Željko Savić)

Urlam na sav glas
ja dodajem gas
pevam pesmu za nas
Glasno, da razbijem muk
da osetim huk
nek prostre se zvuk

halo! Ja podižem ton
ja stajem na tron
da, tome sam sklon
Pazi! Okreni se
život zove te
ja čekam te

Ti si ta energija koja nadamnom vlada
hajde, sagori me u srcu ovoga grada
Ti si ta energija, ti me dižeš do neba
voda i pustinja, ti imaš sve što mi treba


Duga ulica
(D. Ilić-D. Ilić/Zvezdana Jovanović)

Ja neću da posustanem
al ova naša priča je kao neka duga ulica
Sada vidim, moji su teški koraci
kao da su već umorni

Ti odlaziš iz navike
i uvek vraćaš se još samo po reči utehe
Bar kad bih mogao da ti kažem - idi briga me
tako bolje je, idi što pre

A ja, još ginem za tebe
u sebi nosim tvoj znak
A ti, dok si uz mene
ja ponovo sam jak

A ja, još ginem za tebe
u sebi nosim tvoj znak
ja još za tebe brinem
i dovoljno sam jak


Na tvom ramenu
(D. Ilić)

Nebo nad nama, miris proleća
Na usne tvoje sve me podseća
Dišem vazduh punim plućima
Sa tobom, u jedra vetar udara

Ptice pevaju na tvom ramenu

Ti si moj jedini put
Budi najbolji drug u ovim danima
Budi moj topli glas, moj jedini spas
Budi mirna obala

Kristalno jutro, sunce budi se
Oči tvoje bistre i nemirne
Dišem vazduh punim plućima
Sa tobom, u jedra vetar udara

Ptice pevaju na tvom ramenu

ti si moj najbolji put
budi najbolji drug
u ovim danima
budi moj topli glas
moj jedini spas
Budi mirna obala

Ti si moj jedini lek
Budi moj dodir mek
u dugim noćima
Budi moj topli glas
moj jedini spas
Budi mirna obala


Zarobljen u snu
(D. Jovanović)

On poznaje sve puteve i vetrove, rajske vrtove
živi na tamnoj strani meseca
više se ne seća reči i dodira, dodira

zarobljen u snu, nije više tu - ljubav
Zarobljen u snu, on sanja za nju - ljubav

Zlatni prah što sija kroz mrak
raznosi vetar i baca na nas
zemaljskih strasti, snova, nesreća više se ne seća
reči i dodira, dodira


Boca bez poruke
(D. Ilić-Dragana Jovanović)

U život moj si ušla kao dobra vest
Za šaku snova htela sve, nespremna za let

I sve to kao šala nestaće, k'o dim
A, ti ne brini - šta sad ljubav ima s tim

Sad kasno je, odlazim, po lošem danu
Ostaje žig tela tvog na mome dlanu
Idi što pre, pusta je ova luka bez obale

Ne veruj kad ti kažu: Još jedna od budala
što uzme sve, a malo da, od snova i podvala

Sad kasno je, odlazim, po lošem danu
Ostaje dim tela tvog na mome dlanu
Idi što pre, prazna je ova boca bez poruke


Između nas
(D. Jovanović-Zvonimir Đukić)

Između nas vazduh je pun
sazvežđa svih nedotaknutih
Između nas huk daljine je
Sad ko sam bez nje?

Nisam ja znao da budem taj
Koga ti u suzama vidiš kraj sebe
Nisam ja smeo da budem taj
Koga ti u suzama vidiš kraj sebe

Ne lomi me sad usnama tim
Da ostanem tu, tako hteo bih
Hvala ti na toj hrabrosti
Da ozdraviš me


Lepotica
(D. Jovanović-Dragana Šarić)

Lepa je, lepa, sva dugonoga
ima glas i lice anđela
al ima nešto čudno
nešto hladno u njoj je
lepotica u dvorcu
koja sanja, hoće sve

al imaš najmekše usne k'o svila
lepotice hladna daješ mi krila
još nisi svesna u ovom životu
najbolje stvari uvek najbrže prođu

Lepotica je moja volela
volela najviše ogledala
ljude bez problema, čaše, smeh i muzika
i ako mora, krokodila - jedan ili dva

Za usne tvoje meke k'o svila
lepotice hladna daješ mi krila
dolaziš, dotičeš me, kažeš izvini
stopala tvoja sada ljube krokodili


Na krilima
(D. Jovanović)

Sa tobom sve traje i prolazi
Ja stojim sam dole na obali
Nisam slep, svet je lep

Letimo krilima
stazama plavog beskraja
Letimo morima, tu si ti, tu sam ja

I svaki put kad pogledam gore
ja čujem zvuk i korake zore
Nisam slep, svet je lep


Vizantija
(D. Jovanović/D. Ilić-D. Jovanović)

U meni sile dobra i zla
Na dlanu ruke sudbina
Opijen mirisom tamjana
Vizantija

Hiljadu ruku me doziva
Zvucima dalekih bitaka
Bojama šarenih zastava
Vizantija

Daljine zovu me
Divljine znaju me
Svi moji svetovi su tu
Ova me pesma zna
Ona mi pripada
Svi moji tragovi su tu

Hleb i vino, istina
Divlja snaga u rukama
Opijen mirisom tamjana
Vizantija


Soba hotela
(D. Ilić)

Soba hotela, nepoznat put
Hladna i bela i tišine muk
Prigušeno svetlo skriva tvoj lik
Noćas se osećam k'o spomenik

Reči više nisu dovoljne
Da sakriju sve naše poraze

Neću da priznam da te nisam želeo
Sada je kasno da sanjamo zajedno
Neću da priznam da te nisam voleo
Samo jednom prašta srce slomljeno

Soba hotela, nepoznat put
Hladna i bela i tišine muk
Krila si suze i skidala se
A dim cigarete crtao je krugove

Noćas reči nisu dovoljne
Da sakriju sve naše poraze

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma