8. 2. 2007.

Jurica Pađen & Aerodrom - Rock @ Roll

Croatia Records - CD-5757474
2007


1. Mili moj anđele (3:33)
2. Tvoj pas me čudno gleda (Čuko haj šapu daj) (3:00)
3. Nema više druga Tita (3:41)
4. Odma mi je zapela za oko (4:08)
5. Što će nama peč (4:02)
6. Kći starog vodeničara (3:31)
7. Rock @ Roll (3:06)
8. Osama (3:02)
9. Nije meni žao (2:38)
10. Sretna vremena (3:36)

11. Samo se ovce nadaju (3:23)
12. Fait accompli (2:48)


Sve pjesme napisao J. Pađen, osim 12 - Pađen/Štulić

Jurica Pađen - gitare, vokali
Tomislav Šojat - gitare
Slavko Pintarić - Pišta - bubnjevi
Zlatan Živković - klavijature

Gosti na albumu:
Zlatan Došlić - klavijature
Zdravko Tabain (Cubismo) - bubnjevi u skladbi "Sretna vremena"

Producenti: Jurica Pađen, Dragutin "Smokva" Smokrović i Tomislav Šojat
Album je sniman u studijima "Kod Jure" i "Kod Smokve" tijekom 2007. godine u Zagrebu
Fotografije za omot: Igor "CC" Kelčec



MILI MOJ ANĐELE

U meni sunce izlazi, kada se smiješ
kad zaspiš u mom naručju, srce mi griješ
Ja više ne znam što je to, briga i nemir
kad uđem u tvoj maleni, nevini svemir

Tvoji prvi koraci, odjednom tu su već
slutim da osjećaš, što ti želim reć'

Ne mogu bez tebe, zamisliti jedan dan
mili moj anđele, tako sam ponosan
Dovoljno mi je da vidim, samo tvoja oka dva
u njima je cijeli svijet, ljubav i sreća sva

Jednom pokazat' ću ti sve, opake fore
jer život nije luna park, ljudi se bore
i onaj ko je ustrajan, na svome putu
ne sjedi praznog pogleda, negdje u kutu


TVOJ PAS ME ČUDNO GLEDA

Tvoj pas me čudno gleda
nadam se da ne ujeda

Kad šetaš parkom svog ljubimca
svaki pogled, na tebe oduzima dah
Priliku da ti priđem, čekam već odavno
samo da još pobijedim strah

Ideju imam, da sredim stvar
kobasu donosim na dar

Tvoj pas me čudno gleda
nadam se da ne ujeda
(Čuko, haj, šapu daj)

Žali se poštar, da je prema njemu oštar
da mu karakter nije lak
Zato se pitam, ako poljubim te jednom
na što je spreman taj vučjak


NEMA VIŠE DRUGA TITA

Ako uživaš u bajkama
divljem provodu i cajkama
onda, stranče, našao si raj
dobrodošo u moj zavičaj!

Gdje modro more, sunce grije
Eldorado, tu se krije

Tanane krafne, detektivi (American donut)
lopovi šeću, zdravi i živi
nema ko da stvar ispita
nema više druga Tita

Ne mogu se, stranče, pravit' slijep
nemoj i ti ruku u moj džep
dosta mi je bila jednom čast
da me opelješi moja vlast


ODMA MI JE ZAPELA ZA OKO

Radi u banci, šalter br. 8
kada je vidim, ja ne znam tko sam
olovku siše i nekad nešto napiše
a ja je kriomice gledam
spreman da se predam zauvijek

Odma mi je zapela za oko
i u meni ostala duboko
sad stanuje u srcu mom
tu našla je svoj novi dom

Ima za kavu, samo pola sata
živi sa mamom i sa dva brata
i nema ništa protiv da se opet vidimo
u njenim očima je duga
i neka tuga daleka


ŠTO ĆE NAMA PEĆ?

Na uglu ima bar
kojem potamnio je sjaj
tamo je sjedila
kao da čeka doživljaj

Pozvao sam je u stan
na kulturno opijanje
odmah je primjetila
da ne radi mi grijanje

Dušo, što će nama peć?
Dušo, pokraj tate leć'

Krevet je najbolje
mjesto za zimske radosti
tu se opraštaju
svakakve male gadosti


KĆI STAROG VODENIČARA

U kući pored rijeke
gdje je suton tih
sama sa ocem živi
najljepša od svih

Oči crne
a usne joj kao makovi
Zbog nje su, čujem
pukli mnogi brakovi

Kažu da na lovu pada
prijatelju moj
Što siromah može
pružit' njoj

Priča se da šara
kći (starog) vodeničara

U pogledu njenom
neki povuko me vir
U toj rijeci ja sam, majko
izgubio mir

Pa i da me ona vara
ja bi bio s' njom
i u kući pored rijeke
imali bi dom


ROCK @ ROLL

Prodaje se super pila
samo treba nać' debila
makina je to bez greške
ako ti se ide pješke

Nude mi sako i hlače
Oriđiđi by Versaće
daju sve u pola cijene
to je, eto, to za mene

Život je rock @ roll
svako ima neki fol

Skakavac škaklje te po vratu
kaži zbogom lančiću i satu
Kroz noć urlaju motori
čelik sijeva, asfalt gori

Vuku me na svoju stranu
dobri ljudi na Balkanu
Teške face, laka lova
u zemlji snova


OSAMA

Panika u avionu
sije strah otmičar
Što ću ja u svemu tome
nije to moja stvar

Niko na svijetu
meni ništa nije kriv
Iz ovog pakla moram
izvući se živ

Pogrešno mjesto, pogrešan dan
u bombu ja sam ukrcan

Osama, Osama
taj račun meni nije čist
Osama, Osama
pa ja sam nedužni turist

Plakat' će stara majka
žena, sin i mala kćer
ako sad sa tim čudom
lupamo u neboder


NIJE MENI ŽAO

Nije meni žao
što ja trošim pare
na te lijepe žene
i na konobare

Jednom kad sve prođe
neću biti tužan
Nikom, pa ni sebi
nisam ost'o dužan

Sa oblaka, strogo me gleda Bog
ali voli on, veselog sina svog

Život mi je dao
ono što sam htio
Pjesma pratila me
svuda di sam bio


SRETNA VREMENA

Gdje su sad sretna vremena
kad je pjesme bilo
za cijelu noć, izdala su nas
Nikom na pamet nije palo
tek tako da bi mogla proć

Zvijezde su drukčije sjale
prije nego u krilu mom
si zaspala i u more
Pred nama dvije - tri tad su pale
tek poslije sam razumio

Noći su mirisale
na lavandu i vino
Sjećaš li se prvog izlaska
u staro ljetno kino

Gdje su sad frendovi moji
koji se za ništa na svijetu ne bi prodali
I kad najteže bilo je
oni su i dalje uspravno uvijek hodali


SAMO SE OVCE NADAJU

Cesta je puna rupa
koža ovdje nije skupa
furaj slalom ili tu je kraj

Veži pojas, kondom stavi
radi se o tvojoj glavi
za sigurnost žrtvuj osjećaj

Ako neko digne glas
nek' se pomoli za spas
Nezgoda vreba kada padne mrak
zalutali metak ili manijak

Ovo je kuća luda
nema porote ni suda
zakoni drugi vladaju

Obećanja boljih dana
stalno pljušte sa ekrana
samo se ovce nadaju


FAIT ACCOMPLI

There's more in
between heaven and earth
Fait accompli
sorry, my friend

Priznat' ćeš da sve
ima svoj put
Fait accompli
život je glup

Pa i kad zaželim
da se vratim u yeah, yeah, yeah
neću da govorim više
nego što bi ti, John

Nekad ili sad
moment ili dva
to je za nas
svršena stvar

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma