27. 2. 2009.

Pero Defformero - Undergrand

Multimedia Records – CD 040
2009


1. Došli smo do kraja puta
2. Silvana
3. Gotičarka
4. Ferrari
5. Kauboj
6. Žalim draga ispalo je sranje
7. Kraljica
8. Shvati
9. Odlaziš
10. Kako da ti kažem brate

11. Na dan kad si pošla za toga čoveka
12. Preko brega
13. Ostavljen sam ja
14. Oka tvoga plam
15. Tužno gledam


PERO DEFFORMERO are
Drama, feelings, horror & ethno motives by Biške
Melody, noize & harmonies by Friš
Subwoofer & growlin' by Cika
Hammering & speed dialing by Slobe

Additional pipes by Kovačev Nemanja

All music and lyrics by Friš except "Gotičarka" lyrics by Biške and "Shvati" lyrics by Jojkić Željko-Sin & Friš
Music arrangements by Pero Defformero

Recorded and mixed at "Studio Piknik" by Majkić Miroslav januar - mart 2008
Mastered at "Studio Barba" by Dejan Vučković

Photo crew are Srđan Abdijević, Đura Topalov, Mladen Mitrinović, Petar Lazović and Aleksandar Zec
Cover by Boban Nered

Thanks to our families, girlz and friends, Bro Zelle, Mire and all ex band members, Kićone, Caka "Panonija roadie", File, Neshabass, Sneki "38's Recording Studio", Boban & RN, Zaki & NS klan, Neba & Boro - BL klan, Mighty RUMSKI KLAN, BG klan, KG klan, Zlaja & Living room, Neša Bojković, Alek Eyesburn, Šinobusi, Laza & Charlie B, Boža "Chameleon", Piknik, Duca "Brvnara", Radoja & Crash2, Goran Ledanac tech, Peđa & Pećinko, "Auris", Natasha "Greece", Maestralni bend, our klans... and ako je neko slučajno zaboravljen... IZVIN'TE!!!

This album is dedicated to Ischke



Došli smo do kraja puta

Na stolu je prazna čaša,
u kafani dim,
vino pijem, tugu krijem,
ti si opet s njim.

Došli smo do kraja puta
naše ljubavi
srušila si moje snove
što me ostavi?

Tamburaši, svirajte mi
da zaboravim
vino pijem, tugu krijem
ti si opet s njim.


Silvana

Kraj kamina tvoja slika
sa nje zračiš vedra lika
al' u srcu kriješ tugu
jer ja sada volim drugu.

Nisam te smeo ostaviti ja
jer ta druga, to je žena zla.

Silvana, ljubavi jedina
Silvana, bil' mi oprostila?

Sad je kasno da se kajem
sve što imam, njoj ja dajem
njoj ću dati i dušu i telo
ludo srce zlu je ženu htelo


Gotičarka

Ti si lepa kao neki cvet,
al' kako si ušla u taj metal svet...
al' kako si ušla u taj metal svet?

S nekim drogerašom ja te stalno viđam
al' nije on svestan da ti se ja sviđam...
ma nije on svestan da ti se ja sviđam!

Uopšte ne kontam zašto slušaš buku
da li ti je neko zaprosio ruku...
da li ti je neko zaprosio ruku?

Heavy metal to ti želiš
heavy metalac biću ja...
heavy metalac to sam ja!

Jer ti si metalna kraljica!


Ferrari

U dragstoru kupio sam svileno odelo
Na njem' će mi zavideti bogme celo selo
Oko vrata zlatan lanac i braon kravata
Za devojke uvek ja sam bio tata-mata

Otićiću ja u disko, na vrata me znaju
U svaki sam dobro doš'o u mom zavičaju
Al' šta vredi sve to, zavoleti me nećeš
Sa mog belog Stojadina ti svoj pogled skrećeš

Ferrari, Ferrari - to mi samo fali
Ferrari, Ferrari - jer to te žari, to te pali
Ferrari, Ferrari - to mi samo fali
Ferrari, Ferrari - da po selu gari

Al' doći će i taj dan
ostvariću ja svoj san
Zavolećeš mene ti
i u beloj Zastavi


Kauboj

Ja sam mala kauboj iz Bosne
ljubiću ti usne tvoje rosne

U kafanu čim ja uđem,
panika sve momke hvata,
jer sve cure biće moje,
za manje od sata.

Sa vrata ja već vidim,
kojoj srce zamnom lupa
koja svojoj sestri
crne kose čupa

Ja sam mala kauboj iz Bosne
ljubiću ti usne tvoje rosne
ja sam mala Kauboj iz Bosne
za te glavom lomio bih fosne

Konobaru sipaj svima
na moj račun piće
toči vino, toči viski
sokovi su za slabiće

Ja sam mala kauboj iz Bosne
ljubiću ti usne tvoje rosne
ja sam mala Kauboj iz Bosne
za te glavom lomio bih fosne

I am baby kauboj from Bosna
I will kiss your usna tvoja rosna
ja sam mala kauboj iz Bosne
za te glavom lomio bih fosne

Večeras ja sve častim
muzika nek' nam svira
jer devojku najlepšu
kauboj će da bira


Žalim draga ispalo je sranje

"Biću poštena, i voleću te puno"
to rekla si i okrenula mi leđa
moj život totalno je strun'o
ubila me tvoja kosa smeđa.

Eh da mogu platio bih zlatom
i jedan dodir tvoje ruke meke.

Šta sad vredi moje pokajanje
kad leš tvoj leži na obali reke
žalim draga ispalo je sranje
što si više mrtva, volim te sve manje.

Očajan sam, ne znam šta to radim
i krvave oči mi se mute
iz torbe rukom, sekiru ja vadim
zauvek njome sebi vratiću te.

Tages gehen und das bild
wird immer mehr blass
dein gesicht
verschwindet in ferne
nur fluss steht
und er beleidigt mir
und am sand dein
porzelanische zähne!


Kraljica

Od kad te znam
ti si moj san.
i nije mi jasno
šta ćeš ti s njim?
u čemu je štos
poludeću skroz.
kako da srce tvoje
ja osvojim?

Svaki moj dan
ružni je san.
Kad se u zoru
sam probudim.
Večeras znaj
da ja biću taj.
Sa kim ćeš srećna
da oči sklopiš!

Kraljica veruj bićeš ti
U mom kraljevstvu, ljubavi
Za tebe sve ću učiniti
Samo da ostanem za tebe jedini

Kraljica veruj bićeš ti
U mom kraljevstvu, ljubavi
Za tebe sve ću učiniti
Samo da ostanem za tebe jedini

Kraljica
Kraljica
Kraljica veruj bićeš ti
U mom kraljevstvu, ljubavi
Za tebe sve ću učiniti
Samo da ostanem za tebe jedini


Shvati

Pusti oči da kažu sve
ne daj da suze lažu
u kafani za praznim stolom
šta će ljudi da kažu?

Ti si jedan majski cvet,
tvoja slika me prati
i dok u čaši ja tražim lek,
jednom za svagda shvati...

Mogu vinom da ugušim bol
mogu čežnju skriti
al' ne mogu, al' ne mogu
tebe zaboraviti.


Odlaziš

Ona me je ostavila,
drugoga je usrećila.
drugog sada ona ljubi,
šta će na to reći ljudi?

U kafani bol ja lečim,
vinom tugu ću da sprečim.
pesmom mijem ljute rane,
zaboravljam prošle dane.

Odlaziš, odlaziš
iz života mog
to što si me prevarila,
kazniće te Bog.
odlaziš, odlaziš
to je istina
nije nama dušo
bila sudbina.


Kako da ti kažem brate

Nekoliko godina, šljakali smo preko
utokama sebi, stvarali smo ime
priča o nama, čula se daleko
jer imali smo love i ponosili se s'time

Ali ubrzo smo morali da palimo kući
provalila nas murija, moglo je sve pući
klasična sačekuša na prakingu u mraku
misle da smo glupi, pašćemo na žvaku

Yeah!

U gradu svi znaju da smo najjača ekipa
i niko nema muda da se bije s'nama
neki su momci potezali pištolje
sećam se bilo je to u po' bela dana
zuje meci, svuda vriska i galama
na asfaltu leži telo puno rana
devojke plaču, ginuli mladići
ko im je kriv što se kače s nama!

Kako da ti kažem brate
hoće život da mi skrate
hoće da mi kajlu skinu
hoće braća da mi ginu
spaliće mi splav na Savi
murija će da me davi
razneće mi džip moj plavi
radiće mi svi o glavi

Kako da ti kažem brate
hoće život da mi skrate
hoće da mi kajlu skinu
hoće braća da mi ginu
spaliće mi splav na Savi
murija će da me davi
razneće mi džip moj plavi
Radiće mi svi o glavi

Brate...


Na dan kad si pošla za toga čoveka

Na dan kad si pošla za toga čoveka
iz očiju mojih potekla je reka.
talasi su tuge došli do tvog praga
do tad znala nisi da ti si moja draga.

S osmehom na licu, kraj mene si prošla
i s njime u crkvu ti si draga pošla
povešće te posle on ka svojoj kući
od tuge i bola srce će mi pući.

Pogreših silno
što ne rekoh da te volim
pa pođoh pred svatove
i stadoh da te molim.

Ne reci da želiš za muža tog čoveka
jer nesrećna bićeš do kraja svoga veka
a sa tobom i ja nesrećan ću biti
u kafani tužan zbog tebe ću piti.

Ne mogu ja dušo ovo da podnesem
bombom ću draga sebe da raznesem
ma razneću dušo i tebe i sebe
i svatove ove što ruše mi snove.


Preko brega

Zelena trava
u njoj moja draga spava.
u mog srca polju
ona je najlepši svet
imala je k'o na dlanu
moje srce celo.
o ljubavi našoj dragoj
pričalo je selo.

Preko brega...
preko brega...
svatovi stižu
i vode te do njega!

Uplakana u zagrljaju
rekla si mi zbogom!
ma prokleta neka jesi
kad ja nisam s' tobom.
isek'o sam staklom ruke,
al' srce boli jače


Ostavljen sam ja

Kišno jutro,
još je mrak.
osvanuće rujna zora,
jer to tako biti mora.

Ostavljen sam ja,
nemam nikoga.
gde si sada ti
moja ljubavi?

Zimsko jutro,
još je mrak,
osvanuće rujna zora,
jer to tako biti mora.


Oka tvoga plam

Samo noćas tugu da smirim
samo noćas da preživim.
njen odlazak i poruku što piše
"odlazim i ne vraćam se više!"

Na ljubav ona mi se klela,
al' drugog slučajno je srela.
s' njim je pošla
poljupce da broji,
šta će na to reći moji?

Oka tvoga plam,
zapalio me je,
al' su reči te,
ugasile sve,
sve što imam sad,
jeste samo dim
da l' si pravu sreću,
pronašla sa njim?


Tužno gledam

Ponovo noćas ostajem sam,
možda zauvek, to dobro znam.
zbog nekog drugog ja gubim te,
"kriva sam, znam" kažeš
"al' volim te!"

I sve sam spreman da ti oprostim
ali ne mogu da zaboravim.

Tužno gledam
kako ljubite se.
u njegovom zagrljaju,
ti smešiš se.

Kažu ljudi "Vreme leči sve"
al' na srcu rane, ne može.

Jedino veće zlo od
petka trinaestog je ponedeljak šesnaesti.

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma