11. 2. 1996.

Riblja čorba - Ostalo je ćutanje

Western Music & Silver Ball WIT 004
1996


1. Džigi Bau Story /priča o Džigi Bauu/ (4:28)

(muzika: Miša Aleksić)
2. Ljubomorko (3:01)
(John Lennon)
3. Nešto je trulo u državi Danskoj (3:47)
(Bora Đorđević)
4. Gnjilane (3:02)
(M. Matter)
5. Majko (5:19)
(Bora Đorđević)
6. Gasterbajterska pesma (3:58)
(Bora Đorđević)
7. Deca cveća (5:21)
(Vidoja Džindžer Božinović)
8. Gluvi telefoni (3:24)
(Bora Đorđević)
9. Odlazi od mene, ubico, idi (2:42)
(Bora Đorđević)
10. Ostalo je ćutanje (4:12)
(Bora Đorđević)

Riblja čorba:
Bora Đorđević, vokal
Miša Aleksić, bas gitara
Vicko Milatović, bubnjevi
Vidoja Džindžer Božinović, gitara
Zoran Ilić, gitara
Vlada Barjaktarević, klavijature

Svi tekstovi: Bora Đorđević
Aranžmani: Riblja čorba
Gitare: Vidoja Džindžer Božinović
Instrumente programirao i svirao Vlada Barjaktarević
Prateći vokali: Marija Mihajlović i Hor prijatelja
Specijalni gosti u 9. "Suncokreti": Gorica Popović, Biljana Krstić i Snežana Jandrlić
Harmonika u 1. i 6.: Dušan Suvajac ("Legende")
Violina u 1.: Miodrag Alabanda
Saksofon u 1.: Neša Petrović
Muzički producenti: Milan Popović, Vlada Barjaktarević, Bora Đorđević i Miša Aleksić
Snimljeno u studiju PINK u Zemunu
Snimatelj: Vlada Barjaktarević
Fotografija u dizajn omota: Jugoslav Vlahović
Prepress: KOMA



Džigi Bau Story /priča o Džigi Bauu/

Džigi je bio hrabar i jak
Drugim je bokserima služio k'o džak
Da ga nisu tukli, da su ga ljubili
Opet bi ga propisno ulubili

Džigi je napravio veliku grešku
Prešao iz lake u polutešku
Dobro ga nisu za glavu skratili
Svi su ga mlatili, mlatili, mlatili

Lep je Džigi
Ko u knjigi
Večito u drugoj ligi

Bio je normalan, pa se promenio
Zato se nikada nije oženio
Kad se probudio jednoga jutra
Video je da mu nos raste unutra

Džigi je pametan kao buzdovan
Džigi je tvrdoglav kao ovan
Džigi je danas predmet zezanja
Svi ga zezaju bez ustezanja

Lep je Džigi
Ko u knjigi
Večito u drugoj ligi

Džigi se nekada hrabro borio
Omatorio, pa se umorio
I onda su ga zlikovci sredili
Pobedili i uneredili

Svi po Džigiju danas seru
Na njega i njegovu karijeru
Onda se napije, onda se pobije
I u kafani batine dobije

Lep je Džigi
Ko u knjigi
Večito u drugoj ligi

Džigi je debeo kao svinja
Može da ga bije bilo koji klinja
Džigi je gotov, Džigi je popušen
Džigi je samo kurton probušen

Kad Džigi popije mnogo pića
Odmah dođe do krvoprolića
Džigi je ošinut, opičen, otkačen
Džigi je umoran, mator i odbačen

Lep je Džigi
Ko u knjigi
Večito u drugoj ligi

Večito u drugoj ligi
Večito u drugoj ligi
Lep je Džigi


Ljubomorko

Vremena su sada krizna
Otvorila mi se dizna
Oprosti mi, valjda znaš
Ne smeš da me nerviraš

Znam da sam tebe kinjio
Jer mnogo sam se usvinjio
Proklinem sudbu gorku
Oprosti ljubomorku

Iskreno se sada kajem
Evo mali prst ti dajem
Stvarno nije bilo fer
Da se ponašam ko zver

Ja pijan uvek galamim
I onda te odalamim
Izvini za onu šorku
Oprosti ljubomorku

Tvoje oko sad je modro
Od batina sam te odro
Moja strasna osećanja
Napraviše mnoga sranja

Veruj mi strašno sam patio
Sve dok sam tebe mlatio
Neću da zaglavim ćorku
Oprosti ljubomorku
Oprosti ljubomorku
Oprosti ljubomorku
Oprosti ljubomorku


Nešto je trulo u državi Danskoj

Kažu da nešto je trulo u Državi Danskoj
Godine lanske
zemlje islamske
stigle do Danske
i zato je postalo trulo

U Danskoj vlada kuga i glad
Danski muškarac umire mlad
Divno je bilo nekad, grozno je sad

Da bi preživeo, treba ti keš
Probaj da pobegneš, čik ako smeš
Eno ga leži kraj puta još jedan leš

Gori dvor Helsinor
Država bazdi, smrdi k'o tvor
Gori grad Beograd
Osećam trulež, širi se smrad

Kažu da bilo je dobro u državi Danskoj
Al tikva puče
koliko juče
dođe do tuče
propade država Danska

U Danskoj vlada kuga i glad
Danski muškarac umire mlad
Divno je bilo nekad, grozno je sad

Da bi preživeo, treba ti keš
Probaj da pobegneš, čik ako smeš
Eno ga leži kraj puta još jedan leš

Gori dvor Helsinor
Država bazdi, smrdi k'o tvor
Gori grad Beograd
Osećam trulež, širi se smrad

Kažu da nešto je trulo u Državi Danskoj
Godine lanske
zemlje islamske
stigle do Danske
i zato je postalo trulo


Gnjilane

Sve pare mi je dao Ibrahim
Ja ne znam gde je i šta je sa njim
Da kupi heroin
moj mali Husein
I donese kući u Gnjilane

Pošao moj mali Husein
To mi je moj 26. sin
I reko sam mu ja
da kupi kilo-dva
I donese kući u Gnjilane

Beše cveće, stigao je jul
Husein ode za Istanbul
A mene muči čir
ako ga hapsi žbir
Neće da mi dođe u Gnjilane

Doš'o je na našu carinu,
Uvalili su njemu karinu
Pronašli beli prah
i sada me je strah
Da ne ode u aps u Gnjilane

Oj sudijo, dobro proces vodi
Da Husein bude na slobodi
Qivsha ti nona ja
šta je to kilo-dva
Neka dođe kući u Gnjilane

Sudija, ti nisi normalan,
Dete mi je porodice član
Ma hteo ti il' ne
ma ko te jebe bre
On će doći kući u Gnjilane
On će doći kući u Gnjilane
On će doći kući u Gnjilane
On će doći kući u Gnjilane


Majko

Suze presušile
ne mogu plakati
Svi smo u duši
pomalo sakati
Krvi do lakata
a duša sakata

Svuda sam video
kuće u plamenu
Nije preostao
kamen na kamenu
A pare zgrću
trgovci smrću

Bilo je izdaje
Niko ne priznaje

Majko širi noge obadvije
Da se vratim gde sam bio prije

Ne, nisam hrabar
nisam ni uplašen
Al nemam osmeha
i pogled mi ugašen
Dok gazim voljena
u krvi do kolena

Neću da venem
neću da plačem
Ja ću da krenem
ognjem i mačem
Ognjem i mačem
na megdan jačem

Valjda ću umeti
Valjano umreti

Majko širi noge obadvije
Da se vratim gde sam bio prije


Gasarbajterska pesma

Osećam se ko poslednje govno
A to skrivam i čuvam ko tajnu
Samo ćutim, a glasno bi psovn'o
Oj, Frankfurtu, jebem li ti Majnu

Ne izlazim, samo kući sedim
Vredno šljakam svoje dane radne
Svaku marku gledam da prištedim
Jedva čekam da subota padne

Kad subotom narodnjaci dođu
Ja na vratu okačim kravatu
Pa izvedem sebe i gospođu
I ponesem celu svoju platu

Kada čujem zvuke rodnog kraja
Ja se onda otkačim do jaja
Kad muzika kolce mi zasviri
Praziluk mi iz dupeta viri

Pijem piće, jedem ćevapčiće
Sa košulje pokidam dugmiće
Pevaljka se malo orazgoliti
Celo društvo markama je kiti

U nedelju u podne se budim
Da se bilo čega setim, ja se trudim
Samleven sam ko mleveno meso
A možda sam čak i ženu kres'o

Osećam se ko poslednje govno
A to skrivam i čuvam ko tajnu
Samo ćutim, a glasno bi psovn'o
Oj, Frankfurtu, jebem li ti Majnu

Kad subotom narodnjaci dođu
Ja na vratu okačim kravatu
Pa izvedem sebe i gospođu
I ponesem celu svoju platu

Kada čujem zvuke rodnog kraja
Ja se onda otkačim do jaja
Kad muzika kolce mi zasviri
Praziluk mi iz dupeta viri

Osećam se ko poslednje govno


Deca cveća

Matori opet lupeta
seća se svoga vremena
Nosio je kosu do dupeta
poglavica hippie plemena

Išao je na Woodstock i Wight
sada je pao nisko
Za svoje vreme bio alright
pevao "San Francisco"
pevao "San Francisco"
pevao "San Francisco"

Kad je matori bio mlad
ribe su bile zgodne
On više ničemu ne služi sad
i drema svako popodne
drema svako popodne
drema svako popodne

Oni su znali
šta je to sreća
Bili su mladi
i deca cveća

Matori ćuti
ko se još seća
Hippie vremena
i dece cveća
i dece cveća

Matori opet lupeta
seća se svoga vremena
Nosio je kosu do dupeta
poglavica hippie plemena

Oni su znali
šta je to sreća
Bili su mladi
i deca cveća

Matori ćuti
ko se još seća
Hippie vremena
i dece cveća
i dece cveća
i dece cveća
i dece cveća

Oni su znali šta je to sreća
Bili su mladi i deca cveća
Ooo... ooo... deca cveća
Deca cveća
Ooo... ooo... deca cveća
Deca cveća


Gluvi telefoni

U vazduhu ružno slutim
mi sedimo ko pokisli
Ona ćuti i ja ćutim
tonemo u svoje misli

Oboje smo povređeni
poniženi, uvređeni
Iscpljeni, pobeđeni
i u svoje ubeđeni

I dok se napolju polako smrkava
Ja gledam kako nam ljubav crkava

Ona neće da pokuša
da me makar malo sluša
Igramo se ja i ona
igre gluvih telefona

Ona neće il ne ume
da me čuje i razume
Igramo se ja i ona
igre gluvih telefona

Potpuno smo otuđeni
nema više nje i mene
Na ćutanje osuđeni
sve su teme iscrpljene

I dok se napolju polako smrkava
Ja gledam kako nam ljubav crkava

Ona neće da pokuša
da me makar malo sluša
Igramo se ja i ona
igre gluvih telefona

Ona neće il ne ume
da me čuje i razume
Igramo se ja i ona
igre gluvih telefona


Gubi se od mene, ubico, idi

Gubi se od mene, ubico, idi
Gubi se od mene, ubico, idi

Rukovodilac na greh me naveo
Položaj on je zloupotrbio
Mene je naivnu zlikovac zaveo
I ne znam zašto me posle prebio

Kada se ljubavni porivi skupe
Ljudi na razne načine ljube
Neki te samo hvataju za dupe
a neki i mogu da izbiju zube

Gubi se od mene, ubico, idi
Gubi se od mene, ubico, idi

Gubi se od mene, ubico, idi
Ti si me napio, pa iskoristio
Marš svojim putem gde god ti se svidi
Zašto si sa mnom patos čistio

Gubi se od mene, ubico, idi
Gubi se od mene, ubico, idi

Mogla sam ostati u drugom stanju
Upropastio me mladu i zdravu
Zato sam bila u očajanju,
A on mi onda razbio glavu

Po celom svetu ja ću se kurvati
Sve dok ne budem propala skroz
A onda ću se sa stene survati
Ili u manastir, ili pod voz

Gubi se od mene, ubico, idi
Gubi se od mene, ubico, idi

Gubi se od mene, ubico, idi
Ti si me napio, pa iskoristio
Marš svojim putem gde god ti se svidi
Zašto si sa mnom patos čistio

Gubi se od mene, ubico, idi
Gubi se od mene, ubico, idi


Ostalo je ćutanje

Kad jednom sve prođe
I kad se završi lutanje
I kada smrt konačno dođe
Ostaje ćutanje
Ostaje ćutanje

I nemoj sebe varati
Završena su skitanja
Ne treba odgovarati
Jer ne postoje pitanja
Jer ne postoje pitanja

Došlo je krajnje vreme
Polako, malo se odmori
Ovoga puta ne postoje
Nikakvi odgovori
Nikakvi odgovori

Čak su i ptice odletele
I prestalo je cvrkutanje
Prazne ulice, prazna stanica
Ostalo je ćutanje
Ostalo je ćutanje

Više se ništa ne čuje
Pa čak ni šaputanje
Posle kiše i posle oluje
Ostaje ćutanje
Ostaje ćutanje

Došlo je krajnje vreme
Polako, malo se odmori
Ovoga puta ne postoje
Nikakvi odgovori
Nikakvi odgovori

Kad jednom sve prođe
I kad se završi lutanje
I kada smrt konačno dođe
Ostaje ćutanje
Ostaje ćutanje

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma