13. 2. 2005.

Yu grupa - Dugo znamo se

PGP RTS CD 415203
2005



1. Zamoliću te
(D. Jelić - P. Jelić - P. Jelić)
2. Dugo znamo se
(D. Jelić - Duda Bacino - P. Jelić)
3. Bože spasi me
(D. Jelić - Zvonko Đukić - P. Jelić)
4. Ima samo jedna stvar
(D. Jelić - Duda Bacino - P. Jelić)
5. Tango
(D. Jelić - Zvonko Đukić - P. Jelić)
6. Pustinja
(D. Jelić - Beby Doll - P. Jelić)
7. Poklanjam
(D. Jelić - P. Jelić - P. Jelić)
8. Vreme ljubav ubije
(D. Jelić - Duda Bacino - P. Jelić)
9. Zašto ljubav navodi na strah
(D. Jelić - P. Jelić - P. Jelić)
10. Poslednja pesma
(D. Jelić - Duda Bacino - P. Jelić)

Hvala: Aci Meteniju, Randiju, Mafu na muzičkoj opremi, Dudi i Đuletu na divnim tekstovima, Zokiju i Raletu na svom strpljenju u studiju, Saši Habiću na svemu, Peđi Peciju na tehničkoj podršci, Nai, Tamari, Aleksi, Sandi i Nikoli na sreći što ih imamo, svim prijateljima na podršci i anđelima koji su nas inspirisali.

Dragi Jelić - gitare i vokali
Žika Jelić - bas gitare
Petar Jelić - gitare i vokali
Igor Malešević - bubnjevi
Saša Lokner - klavijature

Album sniman u studio 5. PGP-RTS
Ton majstor - Zoran Vukčević
Asistent - Radovan Maričić
Producent - Saša Habić

Vizuelna produkcija - Studio I.N.O.K.
Fotografija - Petar Vujanić



ZAMOLIĆU TE

Zašto svaki put kad pomislim na tebe
čudne stvari mi kroz glavu prolaze
da smo lepu stvar mi imali u sebi
da sve što treba ni ne prestaje.

Svaki trag u blatu podseća na kišu
sve su reči već do sada rečene
Svako sećanje u meni stvara sliku
da sve što treba nikad nestaje.

Zamoliću te samo jednom
da staru želju ispunim
Da probamo još samo jednom
da život s' tobom podelim.

Čak i reči koje pravile su rane
sad su stvari koje osmeh vrate mi
Stare želje počnu opet da me prate
i sve se vrati tamo gde si ti.


DUGO ZNAMO SE

Dugo znamo se, spajaju nas godine
spajaju nas tajne što su dugo čuvane
Dugo znamo se, a k'o da juče bilo je
zajednički snovi što su davno nestali

Kad pomislim na tebe, ti to znaš
i osmehom, odgovaraš
Nije važno gde smo, ništa ne menja
ti i ja smo izvan vremena

Dugo znamo se, reči nisu potrebne
one su pretvorile naš san u sećanje


BOŽE SPASI ME

Bože, spasi me, od svih mojih sećanja
samo čežnja zna, čije čujem korake
Tako teško je, kad jednog jutra budiš se
ostavljen od svih, a dan divan je

Tiho sam od tebe, srce sklonio
i samo na trenutak, iz priče nestao
Zauvek sam, sam teško sanjam
i opet ista tuga budi me

Iako deliš me na dva
u meni uvek bićeš ti
mnogo više nego ja

A ti podeli se na dva
i samo budi iskrena
gde si ti, a gde sam ja?

Bože, spasi me, od svih mojih nadanja
samo nebo zna, kome ona pripada
Tako nevešto, nedostajanje prikrivam
„Zašto budiš se?“, jutro pita me.


IMA SAMO JEDNA STVAR

Nekada je bilo ljudi oko mene noć i dan
nisam hteo vreme da provodim sam
Imao sam puno snova, a tako malo vremena
nisam znao da je život promena

Zvale su me obale daleke, tuđe usne ljubile
nisu uspele da speru s' mene tvoje tragove
Godine su donele saznanja, lutanja i mrakove
al' na putu tvoje svetlo nisu uspele da ugase

Ovo ludo srce moje bogovima prkosi
već će se sutra tiho da oprosti
Vetar što u leđa duva snagu će izgubiti
naše snove ko zna kud odneti...

Ima samo jedna stvar koja se ne menja
ne menja svih ovih godina
a to je želja oblaka nebo da pomera
pomera nad našim glavama


TANGO

Za našu igru poslednju
obuci ovu haljinu
i slušaj kako zemlja se okreće.

Da čujem tvoje korake
uzmi one cipele
nek stope tvoje lagane tišinu probude

Evo noćas umirem
ko zna koji put zbog nas sam tu
u dnu čaše tango je
svaki pokret boli me...ti dolaziš...

Bez kucanja...ti ulaziš
svake noći u moj san i kradeš mi sećanja
bez pitanja dajem ti se, a nemam lek da ozdravim
tebe da prebolim

I dok besni vetrovi
sudnju anđela mi donose
da sam ovo sanjao, da sam ružno spavao
da odlaziš...


PUSTINJA

Dok' putujem u mislima
tad vidim te u svim
ženama k'o pustinja
danas vatra, sutra dim

I činiš mi se finija
nego što si ikada bila
Nežna kao latica
već sutra s' tobom hladna zima

Daj otvori se, nebo
i šalji kišu, ženo Božija, dobro polivaj me
Žena k'o pustinja danju, noću
otvara u najlepši cvet

Jer ti si pustinja, sunce što prži
ti si pustinja, ti piješ sve
al' ako misliš da si popila mene
mila, varaš se

Ti si duga pustinja
to su kilometri reči
Čista filozofija
sa tobom pričati o sreći


POKLANJAM

Poklanajam ti stih
ovaj stih još samo tebi znan
samo tebi dovoljan

Poklanjam ti dan
ovaj dan zbog tebe poseban

Samo da te pogledam
da ti rukom dodam jedan san
san za tebe prospavan i onda da te uspavam
da te vodim gde postojimo ti i ja

Poklanjam ti sve lepe reči
tebi kazane, samo tebi poznate
Poklanjam i to što ti nisam nikad rekao
a znam da je trebalo

Ukrao bih dan od jutra
samo da poželiš da prošetaš po mojim snovima
I samog đavola bih zvao, iš'o bih do beskraja
sve bih dao da te vratim ja

I oteo bih plamen vatri
s' neba mesec skinuo
a vetrovima snagu uzeo

I da tražio bih da te sada prati
sto čuvara anđela da od svakog zla te sačuvam


VREME LJUBAV UBIJA

Nemoj nikad da se kuneš,
da neće biti sve što bilo je
Ne znaš šta ti život nosi
u trenutku promeni se sve

Noć je duga, dan je kraći
leti vreme, krade godine
Odgovor je teško naći
u trenutku promeni se, promeni baš sve

Kad pomislim, da prava je
da može, da me razbije
ona za čas nestane
danas tu je, sutra nije

Bog sa nama igra se
da nam, pa nam oduzme
vreme, vreme ljubav ubije

Ako nekad loše krene
ti nemoj samo misliti na nju
Lagale su usne njene
kad rekle su da uvek biće tu


ZAŠTO LJUBAV NAVODI NA STRAH

Ovaj dan je samo jedan tren
ovaj dan ne postoji
ovaj put me navodi na greh
a ja znam da sam tu

Zašto svi mi govore da znam
zašto svi mi sude
Zašto ljubav navodi na strah
zašto boli me sve, kad dodirnem te

Iako kažeš: 'Volim reč'
a ja znam da je laž
Zašto mene boli već
zašto ljubav ima tužan kraj

Tona bola govori mi sve
da još uvek postojiš
Ja svoj mir sad prodajem za tebe
a ti od mene se skloniš

Zašto svi me gledaju baš sad
zašto svi se sude
Zašto ljubav opet navodi na strah
zašto boli me sve, kad pogledam te


POSLEDNJA PESMA

Ne traje ništa, prolazi sve
samo smo mi još kao pre
Život nas nosi, s' kraja na kraj
pakao, vreba ili raj

I kada me muke savladaju
i kada drugi me izdaju
i kada sumnjam u svoje sne, o ne
ljubav tvoja me uvek podigne

Nekad sam težak, nekad si zla
guramo dalje ti i ja
Nekad su suze nekad je smeh
ništa sa tobom nije greh



hvala tarafleks

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma