3. 12. 1975.

Yu grupa - Yu grupa (III) [^]

Jugoton - LSY-63048
Datum rezanja vinila: 03.12.1975



1. Možda ti, možda ja (4:10)
(D. Jelić-M. Tucaković-D. Jelić)
2. Oprosti ljubavi (3:50)
(D. Jelić-M. Tucaković-D. Jelić)
3. Bolje se živi (4:39)
(D. Jelić-M. Tucaković-D. Jelić)
4. Čovek kao ja (3:28)
(D. Jelić-M. Tucaković-R. Đelmaš)
5. Novi zvuk (3:01)
(D. Jelić-M. Tucaković-R. Đelmaš)
6. Ja moram dalje (2:45)
(D. Jelić-M. Tucaković-R. Đelmaš)
7. Ljubav kao cvet (3:47)
(D. Jelić-D. Jelić-Ž. Jelić)
8. Kad (3:25)
(D. Jelić-M. Tucaković-Ž. jelić)
9. Kišni dan (3:31)
(D. Jelić-M. Tucaković-Ž. jelić)

Snimljeno u studijima Radio - televizije Beograd novembra 1975
Tonmajstori: Dragan Vukićević i Tahir Durkalić
Producent: Živorad Jelić
Fotografija: M. Isailović
Dizajn: Ivan Ivezić



MOŽDA TI, MOŽDA JA

Idemo u svet svi troje
naš novi drug i mi
a čim nas spaze svi se boje
svi strepe a zašto, ko zna

Možda ti, možda on, možda ja

Stali smo na pola puta
a protiv nas su svi
i crni oblak, pas što luta
svi strepe a zašto, ko zna

Opasne nam zamke prave
ko je od nas tu kriv
iz svojih kuća zli se jave
svi strepe a zašto, ko zna

Istine se prave bolje
da li smo glasnik zla
da li tu vide lice svoje
svi strepe a zašto, ko zna


OPROSTI LJUBAVI

Tek sad vidim sve
u laž me vode laži
zar smem da krivim nas
za svaku lošu reč

Ljubavi, oprosti mi
za moj odlazak (dolazak)
malo (stvarno) kriva si ti

Tek sada želim sve
u greh me vode želje
zar smem da govorim
koliko volim tebe


BOLJE SE ŽIVI

Mirno primi kraj
nikog ne krivi
poraz kad vidiš sam
bolje se živi

Mirno shvati sve
nikog ne moli
onda kad priznaš laž
bolje se voli

Prvo sve preboli
zakon ne menjaj tu
Prošlost nek te ne boli
već kad novi započneš put
drugi otkriješ svet, bolji svet

Tiho kaži mi
nikog ne krivi
zbogom kad uzvratiš
bolje se živi


ČOVEK KAO JA

Slušaj predznak svoj
krije srećan broj
Kad god ćute svi
misli TI

Primi rizik taj
biće srećan kraj
Igraj sam, igru tu

Sad kad si čovek mlad, čovek kao ja
slobodno igraj sam

Stavi sve na nju
igru što je tu
Kad ne žele svi
smisli TI

Primi poraz (rizik) taj
biće srećan kraj
Igraj sam, igru tu

Radi sve u se
kad te mole, ne
Slušaj predznak svoj
jer je tvoj


NOVI ZVUK

Po nekoj čudnoj formuli
sa suncem nam stiže nov zvuk
I nek te odnosi ovaj stari sunčani krug
naš krug

Taj novi zvuk
od drugih nas priprema svet
Taj novi zvuk
na dalek nas poziva let

Taj sunčani zvuk, biće glas
koji šalje nam vek, za sve nas


JA MORAM DALJE

Ustani, mila, novi je dan
pusti kosu da na suncu sja
Ustani odmah, poteraj san
u tvoj pogled stiže topli zrak
ja moram dalje, novi (dalek) čeka me put

Ne gledaj tako, prošla je noć
tvoje grudi hladni vetar gladi
Spavaj više, jutro je već
pusti da ti nešto kažem sad
ja moram dalje, neznan (dalek) čeka me put

Ustani vedra, divan je dan
ptice, nebo, ljubav, ti i ja
Nasmej se meni, otvori sve
pusti zoru, nek i ona zna da moram dalje
težak (dalek) čeka me put


LJUBAV KAO CVET

Ja znam da sada ideš
i svemu da je kraj
Ne mogu da te sprečim
i ja te mirno gledam

Da, moja mila

Ja više snage nemam
i to ti dobro znaš
Naša je ljubav prošla
zauvek prošla

Da, moja mila

Zato nikada više ne traži me ti
našu ljubav smo, draga uništili
Nismo znali da ljubav se čuva ko cvet
kada umre, ruši se sve


KAD

I na pesmu nikne grad
i u vodi gori hlad
a čovek nije sam

I do neba vodi put
i u steni raste cvet
kad mi doprate let

I kroz vetar dođe zvuk
pozeleni pesak žut
kad nađe pravi put

Kroz dubine vidi dno
i kroz magle dođe sjaj
kad ne zna za svoj kraj

U tišini čuje glas
na betonu vidi trag
kad sretne osvit blag

U beskraju nađe kraj
u teskobi novi zov
kad uzdah čuje nov


KIŠNI DAN

Proklet kišni dug dan
bulevar prazan, na njemu i ja sam
Sva sretna magla bije
o da li će ikad kiši doći kraj?

Proklet kišni dan
proklet s' njim i ja sam

Siv je moj korak, siv je grad
siv je i čovek kojem idem ja
Sva nadanja vetar briše
o da li će ikada vetru doći kraj?



hvala tarafleks

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma