1. 4. 2007.

Neverne bebe - Neverne bebe V ...iza oblaka [~]

PGP RTS - CD 416477
2007


1. Da ima nas * (4:45)
2. Ko zna (3:58)
3. Boje duge ** (3:38)
4. Ikona (4:35)
5. Bela kola (4:22)
6. Moja dunjo mirisna (3:22)
7. Luda (2:59)
8. Hajdemo svi (2:59)
9. Oktobarfest (3:29)
10. Sve naše godine + (4:36)

11. Pogledaj u nebo (5:01)
12. ....iza oblaka *** (3:57)


Muzika - Milan Đurđević
Tekstovi - Milan Đurđević
Aranžmani - Milan Đurđević

Producent - Milan Đurđević
Koproducenti - Ivan Vlatković i Zoran Šćekić - Šćeka
Snimatelj - Zoran Šćekić - Šćeka
Remiks - Ivan Vlatković, Filip Vlatković
Postprodukcija - Ivan Vlatković, Milan Đurđević, Filip Vlatković, Zoran Šćekić - Šćeka
Programing - Milan Đurđević

Snimano u studiju "Music Factory" (februar 2006. - februar 2007.) osim 1. i 2. - studio "Pink SSL" (jun 2006.) i bubanj 5, 7 i 11 studio "Phantom Recordings" LA - USA (februar 2007.)

Remiks - studio "Pink SSL"
Postprodukcija - studio "Pink SSL"

Vozni park - Dragan Dragić
Live stage - Srđan Dragić, Darko Todorović
Live sound - Mada (Niš), Ilija Perić, Sky Music
Dizajn - Bojan Kocijan
Photo (oblaci) - Feđa Kiselički
Photo (bend) - Dragan Kozomora Ringo
Hear studio - Prostor B (Branko Putić)



Svima koji pronađu svoj komadić neba....
negde, iza oblaka.....



Da ima nas....

Korak iznad duge – tanka linija
opet tvoje misli govorim na glas
koliko ću puta oterati strah
samo da si tu i da ima nas

Prečicom do snova – korak ili dva
koliko je samo kilometara
pravim te od svega sto mi neko da
nek' nam dobar vetar snove pogura

Pogledaj u sunce, iznad oblaka
to što tamo vidiš – to smo ti i ja
pogledaj u nebo – pogledaj u san
to se zove ljubav – to smo ti i ja

Opet mi o svemu – pričaj na sav glas
ponekad o sreći – i da li ima nas...

Sve dane tvoje kupiću
baš sve, reči što se nikad ne čuju
sve grane što nam dušu spajaju
toliko te volim – samo budi tu

Pogledaj u sunce, iznad oblaka
to što tamo vidiš – to smo ti i ja
pogledaj u nebo – pogledaj u san
to se zove ljubav – to smo ti i ja

Pogledaj u nebo...

gost:
Dragan Ivanović - bas (bass)



Ko zna....

Bistra voda – tugu nosi
s' druge strane prazne postelje
ja volim vetar u tvojoj kosi
kad ti brige s' lica sakrije

Probudi nebo, i nek nam kiša
crne misli vodom opere
sve što jesmo – sad smo ništa
kad se ljubav jednom prolije

Ko zna, za nas
da l' dan će da svane
ko zna, ja plakati moram
milo moje

Samo reči – bez imalo volje
i reka suza počinje
ugasi svetlo – i biće bolje
za nekog drugog, kad te probude

Ko zna, za nas
da l' dan, će da svane
ko zna, ja plakati moram
milo moje

Milo moje, ako još jednom krene...


Boje duge....

Boje duge, u tvojim očima
ja ne vidim druge, ni u snovima
pre podne za dvoje – prazna ulica
sve moje i tvoje – tu u grudima

Tužne oči – sto pitanja
zbogom noći bez svitanja...

Sve pogrešne riječi, kad uđu nam u san
ko će njih spriječit, bar još jedan dan
opet dugine boje kad kapnu mi na dlan
i mali svijet za dvoje – ljubav ti i ja

Tuzne oči – sto pitanja
zbogom noći bez svitanja

Kao modro more – između nas
ja još čekam zore – tvojih koraka

...sve pogresne riječi...
...kad uđu ti u san...

Tužne oči – sto pitanja
zbogom noći bez svitanja...
...bez svitanja...

Gde počinju duge – u kojim morima
samo korak do tuge – tu u venama

specijalni gost:
Aki Rahomovski - vokal
gosti:
Aleksandar Sedlar Bogoev - gitara
Dragan Ivanović - fretles bas (fretless bass)



Ikona....

Strah – ti i ja
sumnjam da si ikad bio tu – baš stvarno
reči – dokle
laž, po stoti put...

Ljubomora u grudima
gorak je med sa tvojih usana
ja živim tu –
tako blizu sna – a tako daleko...

Kao ikona – ti u meni spavaš
ej – kako te volim
kao ikona – ti u srcu nosiš mir, onih dana –
a to baš boli...

San ni noćas da mi dođe
znam – tu si da dan mi kradeš
ćuti – bolje
laž, po stoti put...

Nijedna reč – u zao čas
prosto smo tu – a nigde nema nas
i baš k'o da sve, to sve što znam –
k'o da nije ni bilo

Kao ikona – ti u meni spavaš
ej – kako te volim
kao ikona – ti u srcu nosiš mir, onih dana –
a to baš boli...

...kako te volim...

gost:
Vladimir Krnetić - truba



Bela kola....

Kupiću bela kola – tako mi imena
i vodiću te u svoj svet
ja delim sve na pola – u hodniku vremena
i dižem glavu kao suncokret

Ljubim ti obraze – praštam ti pobede

Na zemlju mojih snova padaju zavese
i hladna reč se otkriva

Loš dan za poraze – sve znam al' boleće

Sanjam, ljubim – ništa ne zri...

I preko polja idu – oni što donose
kišne kapi u naš svet

Reči bez posvete – ćuti, nek' osete

Sanjam, ljubim – ništa ne zri
praštam, ćutim – svuda si ti

I kako sve da bude – skroz drugačije
da kažem glasno da si tu...

Sanjam, ljubim – ništa ne zri
praštam, ćutim – svuda si ti

Kupiću bela kola – tako mi imena
i vodiću te u svoj svet...

specijalni gost:
Simon Phillips - bubanj (drums)
gost:
Dragan Ivanović - bas (bass)



Moja dunjo mirisna....

Život kao bajka, a bajke nema – dunjo moja
dodir kao reči, a reči nose – ukus bola
i zašto uvek tako, mora da se desi
a ljubav je već – na drugoj adresi

Pogledaj strepnju, u očima svojim – dunjo moja
zar ne vidiš da gubiš, umire život – tvojih snova
i kreni putem koji vodi suprotno od bola
i nek' sve đavo nosi, kad delimo na pola – đavo nek' nosi...

Promeni sve naše dane, al' sreće nema
ljubav i mi, kao da slutim šta se sprema – šta se sprema
uvek je slađe, baš sve, ono čega nema – to je slepa ulica
na putu do sna – moja dunjo mirisna...


Luda....

Sanjam – da me budiš
loš dan – da poludiš
Bog zna – moj bol
ćutim, jer znam da luda sam bez nas...

Baš sam luda...

Za tren će noć, da mi sudi...
da l' spavaš tu – gde nema nas...

Ljubav – kako boli
ljubav u nama – prosto boli
Pusti sve naše dane
ćuti – jer znaš da luda sam bez nas...

Ja sam luda bez nas...

specijalni gost:
Simon Phillips - bubanj (drums)
gost:
Anđelka Simić - prateći vokal (back vocal)



Hajdemo svi....

Sve strane sveta – cela planeta
baš svi nam ne daju
a tu, ispod srca – još uvek kuca
ma nek' nas gledaju

Hajdemo svi – da pevamo
hajdemo svi – da plešemo
hajdemo svi – da letimo kroz noć
hajdemo svi – da pevamo
hajdemo svi – da sanjamo
hajdemo svi – još samo ovu noć

Da Bog nas čuva – od svih oluja
ni to nam ne daju
samo za tvoje oči – baš uvek sve ću moći
ma samo nek' nas gledaju

Hajdemo svi – da pevamo
hajdemo svi – da plešemo
hajdemo svi – da letimo kroz noć
hajdemo svi – da pevamo
hajdemo svi – da sanjamo
hajdemo svi – još samo ovu noć

gost:
Dragan Ivanović - bas (bass)



Oktobarfest....
Live from Balkanmedia

Volim tvoje ruke samo kad plaču
a bol i nežne muke – volim k'o ljubav našu
i sivo je ovo naše nebo
hrabra sam, samo da znaš...

Da li pamtiš još Oktobar fest
kako samo stežu godine – što lome i nas
ponovo o sebi pričaj mi – reci sve što nismo umeli
idi i sačuvaj me

Još one naše pesme po neku suzu puste
i proklete su reči – i godine i srce
i znam da ćeš ponekad da me zoveš
vrišti do neba za nas

Da li pamtiš još Oktobar fest
kako samo stežu godine – što lome i nas
ponovo o sebi pričaj mi – reci sve što nismo umeli
idi i sačuvaj me –

...sačuvaj me...


Sve naše godine....

Sve naše godine – zar da zaboravim
sve što smo sanjali – sve su odneli
i prazne ulice – što te rađaju
tek da me prevare – pa te sakriju

Počinju snegovi – zimu donose
svi su nas mrzeli – nek' se ponose
i volim da te ljubim – nek' mi oproste
sve što sam lagala – nek' me ubije

Još miriše na tebe život
onaj naš – sećaš se
i nešto me tera da te volim
da ti pevam kao nikom pre...

Da l' nekad ostaneš sam kao ja
da l' neko zakuca u tvojim mislima
otvori nekad oči – nekad kao pre
i slaži Boga da voliš me

Još miriše na tebe život
onaj naš – sećaš se
i nešto me tera da te volim
da ti pevam kao nikom pre...

Da ti pevam kao nikad – nikom pre...

stihovi (lyrics):
Dimitris Papapostolou (iz kompozicije "pater Imon" ("Oče naš"), izvod iz liturgije "The Ortodox Symhonic Liturgy")
gosti:
Jelena Dragnić - violina (violin)
Maja Marjanović - viola (viola)
Katarina Stanković - violončelo (violoncello)
Aleksandar Novaković - voice
Mihajlo Pribišević - voice
Miloš Zarić - voice
Igor Agizanović - voice
Dragan Ivanović - fretles bas (fretless bass)
publika uživo Novi Sad (decembar 2006)



Pogledaj u sunce....

Korak iznad duge – tanka linija
opet tvoje misli govorim na glas
koliko ću puta oterati strah
samo da si tu i da ima nas

Prečicom do snova – korak ili dva
koliko je samo kilometara
pravim te od svega što mi neko da
nek' nam dobar vetar snove pogura

Pogledaj u sunce, iznad oblaka
to što tamo vidiš – to smo ti i ja
pogledaj u nebo – pogledaj u san
to se zove ljubav – to smo ti i ja

Opet mi o svemu – pričaj na sav glas
ponekad o sreći – i da li ima nas..

Sve dane tvoje kupiću
baš sve, reči što se nikad ne čuju
sve grane što nam dušu spajaju
toliko te volim – samo budi tu

Pogledaj u sunce, iznad oblaka
to što tamo vidiš – to smo ti i ja
pogledaj u nebo – pogledaj u san
to se zove ljubav – to smo ti i ja...

specijalni gost:
Simon Phillips - bubanj (drums)
gost:
Dragan Ivanović - bas (bass)


....iza oblaka

To ne govorim nikom
a krivim sebe za – sve što se da
glas, sa tvojim likom – tu se negde mota....

Čarolija – kad uzmu ti sve...
a ti opet imaš gde i s' kim
poznajem te – ti si k'o ja
sama lutaš ispod oblaka

Ne govorim više – reči koje su, sa tobom otišle
i hodam sve tiše – praznu sobu da ne probudim

Uzmi baš sve – od onog ničega
što je među nama ostalo
suze i smeh – svih onih godina
što se kriju iza oblaka

Postojiš ti – postojim ja
al' ništa više tu ne postoji
suze i smeh – po neki dan
kad ga vidim iza oblaka...

...čarolija...baš k'o nekad...a ti si k'o ja...
skrivaš suze iza oblaka....

specijalni gost:
Dušan - Duca Ivanišević - bubanj (drums)
gosti:
Aleksandar Novaković - voice
Mihaljlo Pribišević - voice
Miloš Zarić - voice
Igor Arzanović - voice


Hvala od srca-
Ljudima i ljubavima velikim...
...takođe od srca-
Draganu Dragiću - čoveku velikom kao planina
Zoranu Šćekiću-Šćeki - na godini žrtvovanoj za muziku...i ideje-one naše...
Ivanu Vlatkoviću na vremenu, znanju, i ogromnoj pomoći
Dragoljubu Đorđeviću-Badži na uslovima svetskim...
Hvala!
Predragu Cvetkoviću Cveletu na svemu...pa i na haosu koji zvuči i izgleda ovako...
Maci Banićeviću-našem bratu...
Petru Đuroviću na uznesenosti i veri...
Milutinu Bukvi na trenucima zajednički provedenim...
Neši Somborcu na bezgraničnoj ljubavi prema bendu...
Draganu Ivanoviću na predivnoj muzici...
I našim anđelima - Ivi, Petru, Nini, Sonji, Nikoliji i Bogdanu...Idemo dalje...
Kao i našim divnim prijateljima-Lidiji i Rašku, Banetu Jeliću, Šćekinoj Nataši, Feđi i Danici Kiselički, Nataši P., Zlaji, Branku Putiću, porodici Dragnić (Kovilji i Milanu-posebno od srca)...Oliški i kumu Saletu Dobrijeviću (oni znaju zašto), Žanu i Žanu na održavanju gitara, Katarini i Vedranu na čistoći duše...Peći, Čiletu (Miodrag Stanković), Đoletu Novakoviću i porodici Prodanović...našem dragom Sići, Dudi i Vuku, komšiji Paji i malom Nebojši (Barutašku), blagoj Ljiljani Popović, Deanu (Osmi putnik), Milenku Škariću i kompaniji Sky music, našim gostima na albumu - Saletu Sedlaru, Krneti, Anđelki, Jeleni D., Maji, Katarini, Mihajlu, Milošu, Igoru, Saletu, porodicama Dragić, Banićević i Cvetković, Anji (Moskva), dragom osoblju restorana pored i svima koji u srcu nose malo ljubavi... vredi...
Posebno hvala Ciletu i Bojani (Pink SSL studio) i supertalentovanom Filipu Vlatkoviću... kao i Akiju na muzičkoj bajci...našem Duci-od srca...Special thanks to mr. Simon Phillips (Toto)... i iznad svega našim fanovima bez kojih sve ovo ne bi vredelo...
Posvećeno našim porodicama - Sonji, Mariji, Nini, Ivi, Ljilji, Ružici, Đorđu, Predragu, Zorici, Tomažu, Petru, Bojani, Ana Mariji, Snežani, Kebcu - da ste nam još dugo tu,
jer vas volimo neizmerno...
Posvećeno i Gospodu našem što nam daje snagu da koračamo putem ljubavi sa verom u život, baš onakav kakav jeste...

Posebna posveta
* njoj
** laku noć za moju malu princezu...
+ Neli - kao uspomena na život... i sve ono iza...
*** Jeleni - čarolija...za sve one nedosanjane snove... i za one dane ispred... dobar vetar...jednom, negde - iza oblaka...
Milan

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma