2. 4. 2012.

Neverne bebe - Neverne bebe VI - Praštam [*] [~]

City Records - CD 000 919
april 2012


1. A gde je ljubav (1:04)
2. Kuća za spas (3:50)
3. Praštam (4:31)
4. Zar se godine ne broje (3:17)
5. Leptir (5:12)
6. Za tvoje oči (4:31)
7. Kraljica (4:27)
8. Sudnji dan (4:05)
9. Ovo je kraj (3:49)
10. Uzmi boje (3:54)

11. Dan tvoj (6:34) 
12. Put ljubavi (4:01)
13. Nikad više s tobom (5:28)
14. Fly (1:28)


Jelena Pudar - vokali
Tijana Sretković - vokali
Vladan Đurđević - bas, fretles bas
Saša Ranđelović - električne i akustične gitare
Vladimir Ružičić Kebac - bubanj, perkusije
Andreja Stojić - akustične gitare
Milan Đurđević - klavir, klavijature, hammond, vokali

Muzika, tekstovi, aranžmani: Milan Đurđević

Producenti: Ivan Vlatković, Milan Đurđević
Mix: Ivan Vlatković
Snimatelji: Zoran Šćekić Šćeka, Andreja Stojić
Programming: Milan Đurđević
Editing: Andreja Stojić
Snimano u studiju "MUSIC FACTORY", Košutnjak (X 2010. - X 2011.)
Mix: Studio "PINK SSL" (XI 2011. - XII 2011.)
Mastering: "Stusio 13" Ljubljana

Gosti:
Dragan Ivanović - bas (2,3,5,6,7,8,10,11* - solo 11,12,13)
Aleksandar Nikolić - bandoneon (2)
Bojan Bratić Boki - harmonika (2)
Dragutin Jakovljević Guta - e bow (4)
Ivan Ilić, Marko Đorđević, Ljubiša Paunić - brass sekcija (7)
Goran Milošević - perkusije (7)

Prateći vokali:
Jelena Pudar, Tijana Sretković, Milan Đurđević
Nebojša Bojević Čarli (6,7)
Jana Šušterić (8,10,13)
Vladimir Ružičić Kebac (2,4,7,10)
Vlajko, Marijana (7)

Specijalni gosti:
VANNA - vokal (6) - "Za tvoje oči"
VLATKO STEFANOVSKI - refren II + solo II (12) - "Dan tvoj"

Omot: Umetnički direktor Vladan Radovanović
Idejno rešenje Tijana Sretković
Grafički dizajn Dušica Pejić
Fotografije Milan Radovanović
Fotografije str. 10,11,12,13 - Katarina Gaj

General manager: Predrag Cvetković + 381 62 45 45 46
management@nevernebebe.com
PR manager: Marijana Rajić + 381 65 56 00 904
mayray@nevernebebe.com

www.nevernebebe.com


Praštamo____
Vremenu porušenih iluzija____
Ljudima emotivno amputiranim____
Nedosanjanim snovima____
Rečima olako izgovorenim... pogotovo onim neizgovorenim____
I nama, na granici spoznaje svega stvarnog, a nevažnog...
Ustvari, svima na svemu

NEVERNE BEBE



A gde je ljubav

A gde je ljubav...?
А gde je ljubav...?
Bacili smo ljubav...
Bacili smo ljubav...
Bacili smo...

A gde je ljubav...?
Gde je...?


Kuća za spas

Otkada stalo je vreme
retko stižu do mene
uglavnom priče
samo prazne priče...

I sve više je hladno
sve bih dala da stvarno
iz ove kože negde može.

I uvek na kraju svetla gase
od trnja do snova...

Ostali su dani bez nas
i nebo duginih boja
ovo nije kuća za spas
već samo kako se mora
kad prodali smo ljubav,
izgubili smo ljubav
i ubila nas ljubav

Jedan korak do trona
još toliko do bola
makar prećuti
ma nije važno...

Onda pogled u vreme
tu nema tebe ni mene
samo prazno
sve je tako prazno...

Možda će jutro da nas budi
na korak do snova...

Ostali su dani bez nas
i nebo duginih boja
ovo nije kuća za spas
već samo kako se mora
kad prodali smo ljubav
izgubili smo ljubav
mi prodali smo ljubav
i ubila nas ljubav...


Praštam

Noćas hodam kroz snove
taj svet dobro znam
već sutra pre zore
ja napuštam grad

Pokloni mi sunce
jer mesec je znam
pozvoni u srce
jer tu još si sam
noćas praštam...

Doleteće jata ptica
tu, na kućni prag
ja pevaću blues
to najbolje znam,
i budi bez briga
sve je ovo samo san
praštam
još noćas jer volim nas
još noćas praštam...

Ja svetica nisam
i nije me sram
već sutra smo daleko
bez nade za nas.
Zato praštam...

Doleteće jata ptica tu na kućni prag
ja pevaću bluz, to najbolje znam
i budi bez briga, sve je ovo samo san
praštam još noćas jer volim nas
noćas praštam...

Budi mi tu
budi, tu pred očima
ja pevaću blues
to jedino znam,
i nosiću svet u svojim rukama
praštaj - praštam
još noćas, jer volim nas

Doleteće jata ptica tu na kućni prag
ja pevaću bluz, to najbolje znam
i budi bez briga, sve je ovo samo san
praštam, praštam još noćas jer volim nas

Još noćas volim nas
i zato praštam...


Zar se godine ne broje

Ti k'o ja
ma, svejedno
znam da znaš
mi smo jedno

Doneće ti svet dobar glas
nek' ti se nađe...
Sačuvaj mi smeh
i ono malo nas
is potonule lađe

Tražim razlog, odakle taj zid
onda ćutim
jer još me je stid

Potrošili smo svoje
zar se godine ne broje?
Potrošili smo svoje
sve svoje
zar se godine ne broje
zar se ne broje...?

Potrošili smo svoje
zar se godine ne broje?


Leptir

Odtad te nema baš je puno bolje
možda te neki drugi stvarno vole
oprosti mi
ne znam šta mi je...

I bogzna dokle ovako
sve mi se čini da te osećam jako
znam da si negde ostao...

Kao leptir ti
tiho hodaš pored mene sada
kao leptir ti
hodaš mirno ulicama grada
kao leptir ti
poneku tužnu sudbu preboliš...
Javi se

Ljubim te i gledam u prazno
k'o da si tu, a ipak nema te stvarno
kažeš - lepa si
kada te probudim...

I ne znam dokle ovako
sve mi se čini da te osećam jako
dama sam
pa se sakrijem

Kao leptir ti...

Fly...


Za tvoje oči

Probudi se i sačuvaj me
vreme je stalo za oboje
predugo si tu u mojim mislima
toliko toga još postoji za nas.

I bilo kud da krenem
tu si pored mene
tvoj me miris prati...

Ljubim te u vrelim noćima
dok plovimo mirno u bistrim morima
kaži da si moj
da sam jedina
volim kad pukne u grudima

U ovo čudno vreme
poklanjam ti sebe
jer ti si sve što želim
i dok je tako, znaj da...

Samo za tvoje oči pevam
i kad ljubav nestane
ja s tobom hoću da sanjam
i da se budim kao pre

Probudi me iz sna
kaži da sam najljepša
pomiluj me svojim snenim očima
neki novi svijet za mene otvaraš
uvijek kada dođeš u moja svitanja

U ovo čudno vrijeme
poklanjam ti sebe
jer ti si sve što želim
i dok je tako znaj da...

Samo za tvoje oči pjevam
i kad ljubav nestane
ja s tobom hoću da sanjam
da se budim kao prije


Kraljica

Jedan kao drugi dani prolaze
teške su i reči kao godine
setim se ponekad one najlepše
noći koja uspomene ne briše.

Ljudi kao ljudi - samo pričaju
vetrovi su dobri pa nas čuvaju
da l' se nekad setiš onog najlepšeg
jutra koje uspomena ne briše

Volela bih da u snovima
ubijemo laž sa sto lica
i pahulje i Bog i stihovi
su nas izdali

Htela bih da kupim proleće
koje sam prodala u bescenje
i da te vodim tragom najlepše
crvene ruže naše kraljice


Sudnji dan

Opet u ponoć, u sitne sate
kad dođe
zovem u pomoć da te vrate
onda prođe
sve one tajne kroz moje vene
što nose ljubav
i tebe...

Pošalji nebo u moje misli
što te prate
pa pusti srce, suze i snove
da te vrate,
meni vrate...

I možda jednom u nekom mraku
bićemo sami ti i ja
milion želja i dugih sati
što neće doći nikada.

Dodirni nebo, pomešaj boje
kad strah te nađe
ostavi ljubav za nas dvoje
kad loše krene
i sve te snađe.

Poneke sreće negde postoje
i prođu brzo kao jedan san
i možda jednom kad nas spoje
kad nam svane sudnji dan


Ovo je kraj

Ne ljuti se
prosto
ja sam morala da odem
baš sam bila luda tog dana...
zato ne ljuti se
što nisam rekla
kol'ko te volim
i što ne znam gde ću bez tebe
baš ne znam

Tu pored mene sada spava moja ljubav
i zadnji put te gledam a znam
tu pored mene sklopila oči
moja ljubav
još ovaj put te ne dam a znam da je kraj.

Ponekad pomislim na godine
one iza
šta da izaberem?
Možda tebe ili sebe...
Zato ne ljuti se
prosto
ja sam morala da odem
nek' ti je sreća i nek' si proklet
u svakom danu bez nas

Tu pored mene sada spava moja ljubav
i zadnji put se molim za nas
otvori oči, pomisli želju
nek bude ljubav
još ovaj put te ne dam a znam da je kraj

Tu pored mene sada spava moja ljubav
i zadnji put se molim za nas
zatvori oči, poljubi usne, nek bude ljubav
za one dane što više nikad neće doći
jer ti me ne voliš
slaži da me ne voliš
ovo je kraj

Ovo je kraj...


Uzmi boje

Senke naših dana miluju ti kosu
jesen priča
gde smo bili juče a gde smo sutra
ko me pita?
Pokloniću ljubav
i sve one zlatne godine
i sanjaću budna
za sva ona jutra, gde smo nekad hteli

Uzmi boje
i nije važno da l' su moje ili tvoje
pa pokaži da l' negde sunce opet rađa
za nas dvoje...
Možda ti i ja nismo rođeni za nas

Previše je reči pobeglo bez stida
kad se zbroje
zar je tako teško preko svega preći?
Uzmi boje...

Uzmi sivu i zlatnu
i naslikaj neki novi dan
još korak se znamo
dodirnuli smo nebo i hodali kroz snove


Dan tvoj

Mrak, već druga godina
ko ga zna da l' si još tu
poneku laž nekad zaboravim
u isti sat prevari me...

Ostajem tu
pred tvojim vratima jer znam
dan tvoj zove se ljubav.

Gde, gde da te pronađem
ko ga zna da l' si to ti
ponekad se smejem iz dosade
tišina zna da ispusti krik...

Molim te da ponekad mi pokloniš bar tren
jer svet tvoj zove se ljubav

Znam, luda sam
što u snu sanjam da te ljubim
greh možda je a možda ne
al' boli...

Doš'o si po mene kao strast
da ti dam sve tajne koje čuvam
znam...
život bez tebe - si ti...


Put ljubavi

Danas sam opet tako sama
tišina me steže
boli me
i kao neki novi zvuk
koji nekom pripada
hoću da idem a ne znam gde

I pogled tvoj
volim ga
tako je tužan, tako sam
uvek ga srećem, nestaje

Postoji put
put ljubavi
na njemu smo
samo ja i ti...

Prolaze dani, idu sati
zar nema nikog da te vrati
sa nekim hodaš, deliš smeh
i teraš misli kao greh
što me zovu kad me nema...

I spustiš glas samo čas
ja tu suzu znam k'o nas
tu zauvek ostaje

Postoji put, put ljubavi...


Nikad više s tobom

Nikad više s tobom
milo moje
umrle su reči za nas dvoje
nekad kad ostaneš sam
svaki uzdah ti znam

I nemoj da se budiš
nikad milo moje
jer sve je tako prazno
bez nas dvoje
o meni pričaju laž
ali sve dobro znaš...

Neću više nikada
da sanjam
gde smo ti i ja.
Neću više nikada
da ćutim kad gubim nekoga
kao tebe...

Još samo jedno zbogom
samo jedno zbogom

Kaži da si srećan
s nekim milo moje
i kaži da je ljubav
gde nismo sad nas dvoje
već predugo znam
goriš kao i ja

Neću više nikada...

A kog god da volim?
Ja moram dalje...
Moram dalje...

Neću više nikada...

Ako ikad ljubav nađem
a neću
još samo zadnje zbogom...
Samo zadnje zbogom.

Nikada neću
ne, neću...


Fly

instrumental


Jednom, nekad, kad budemo mladi...
M.

Hvala -
svim dobrim ljudima oko nas... našim porodicama na razumevanju trenutka i muzika koju stvaramo: Mariji, Sonji, Ljilji, Nini, Ivi, Đorđu Bojani, Petru, Biljani, Strahinji... porodicama Pudar (Ružici, Đorđu, Predragu), Sretković (Veri, Radomiru i Strahinji), Stojić (Mirjani i Miloradu) i Cvetković (Danici, Bogdanu i Nikoliji)... Marijani - za sve... Ivanu Vlatkoviću na vremenu i znanju... Šćeki i Andreji na požrtvovanju... Dragoljubu i Ivani Đorđević na uslovima zbog kojih ova muzika zvuči ovako... Katarini, Peci i Brankici za konekciju sa svetom... Abeli, Srđanu (EON), Ivanu i Basketu... Modnoj kući LUNA što je uvek tu, pored nas... našem bratu Maci Banićeviću sa porodicom... onima koji su uvek sa nama: Oliški, Čarliju, Peri Krčadincu, Mileni Milutinović, Sići, Danici Kiselički, Zvonku Careviću, Zlaji i Vladi (PROTONE MUSIC), Nataši Pavlović Bujas (BLUMEN GROUP), Branku Putiću (PROSTOR B), Vađi (ETNA)... našim tehničarima Nemanji, Vladi Polumraku i Srđanu Dragiću... thanks from the heart Monty Shadows, Claude Nobs and Vicky Vocat for entering the world cream of music... hvala i Pjeru Amatiju (FILM 87), Miodragu Nejkoviću, Olji Jovanović Stanković, Željki i Vladi Zebić (WALTER MEDIA), Predragu Vranešu, Dragani Marković, Jeleni Borić Dragaš, Aksentiju Tošiću, Jeleni Gaćeša - na poslovnoj podršci... onima koji su nam motiv i smisao za ono naše što delimo svih ovih godina - našim fanovima i onima koji nas tek upoznaju... hvala Gospodu Bogu na talentu i snazi da kroz iskušenja ostanemo svoji sve ove godine... i životu na inspiraciji stvarnoj kao ova muzika...

Zahvaljujemo se na tehničkoj podršci: Srđanu Mitroviću (Mitros Music), Stevi Sibinčiću, Aci Regini, Đuletu Van Goghu, Ciletu i Urošu (PINK SSL), Goranu (Custom guitars), Von Gott (drums), Istambul Mehmet (Cymbals), Vic Firth (sticks), Rode & Audix (mics)...

BGB Studio

Posebna zahvalnost ljudima sa kojima smo podelili našu muziku - Vanni i Vlatku Stefanovskom, Guti Jakovljeviću i našem omiljenom Draganu Ivanoviću...

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma