3. 4. 1995.

Pomaranča - Takoj se dava dol [~]

Panika Records
1995


1. Naredil je rock'n'roll (4:02)
2. Do neba iz pekla (4:22)
3. Ne verjemi očem (4:08)
4. Satan nima sna (4:40)
5. Hudič ima še vedno tvoje oči - Doroteja (4:37)
6. Takoj se dava dol (3:36)
7. Poljub odprtih ust (3:36)
8. Satan je v njej (3:55)
9. Strah ni dovolj za skrbi (3:47)




VOKAL: Boris Krmac
KITARA: Mijo Popovič
BOBNI: Franc Teropšič - Boba
BAS: Marko Herak
BACK VOKALI: Boris Krmac, Mijo Popovič, Franc Teropšič - Boba, Marko Herak

Avtor glasbe in besedil: Mijo Popovič
Posneti in miksano v studiu PAN, 1994,1995
Digital mastering: studio METRO
Glasbeni producent: Mijo Popovič
Producent zvoga: Franci Rainer - 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9
                 Igor Potočnik - 4
Snemalec zvoka: Igor Potočnik - 2, 4, 6
                Borut Belančič - 1, 3, 5, 7, 8, 9
Asistent: Borut Belančič - 2, 4, 6
Fotografija: Goran Bertok
Design: Janja Ošlaj
Urednik: Mitja Petrovič
Priprava za tisk: DATAMIX
Tisk: Tiskarna Šulc



Naredil je rock'n'roll

Naredil je rock 'n' roll
da pride z njim nazaj dol
naredu vinu je okus
za vsako dušo svoj blues
vzel si je čas za gospo
vzel si je čas in rekel lepa naj bo

In padel je dol z neba,
ker bit' pokoren ne zna
zaveznik strasti,
ki me uči, ki mi sledi,
ki se Boga ne boji

Vse kar imam sem sam in moj cadillac
in kača v žepu, ki nikdar ne zaspi
kar ne poznam ne vzamem, kar nočem ne dam
in kadar hočem vzamem si sam

Ne nisem kriv
ne nisem kriv, da ne znam več nazaj
gospod je vzel kar vzet' ne bi smel
in Vrag je dal kar mi on dat' ni znal - ja je

In padel je dol z neba - ja je,
ker bit' pokoren ne zna - ja je
zaveznik strasti - ja je
ki me uči, ki mi sledi - ja je
ni ga strah, da greši

Ne nisem kriv
ne nisem kriv, da ne znam več nazaj
gospod je vzel kar vzet' ne bi smel
in Vrag je dal kar mi On dat' ni znal - ja je

In padel je dol z neba - ja je,
ker bit' pokoren ne zna - ja je
zaveznik strasti - ja je
ki me uči, ki mi sledi - ja je

In padel je dol z neba - ja je,
ker bit' pokoren ne zna - ja je
dal je vino in lepe gospe - ja je
naredil noč, da ljubile bi se

Gospod je vzel kar vzet' ne bi smel - ja je
in vrag je dal kar mi on dat' ni znal - ja je
dal je vino in lepe gospe - ja je
naredil noč, da ljubile bi se - ja je
(štirikrat)

Naredil je rock 'n' roll - ja je
da pride z njim nazaj dol - ja je
naredil je vinu okus - ja je
za vsako dušo svoj blues - ja je
in padel je dol z neba - ja je
ker bit' pokoren ne zna - ja je
z njim se rodi zaveznik strasti,
ki se boga ne boji


Do neba iz pekla

Ne vprašaj nič, ko dvigne valpet svoj bič
nikdar v oči ga ne glej
prej, ko verjameš sama si svoj birič
ki ime z obraza ne prepozna

Deli s pogledom slepca
nasmeh z obrazom bebca
na kolenih ne dosežeš vsega
ne dosežeš neba

Niso sanje to si ti
konji čutijo kdo jih kroti
glej mama še sem jaz
ni razloga, da skrivaš obraz

Za vsako ceno tja in nazaj
jeklene igle polne kupljenih sanj
slab izgovor je strah,
strah za poraz.

Do neba iz pekla
na norih konjih se ne da do tja

Oblaki so polni smeha in solz
in zvezde sikajo skoz'
sanje spijo tvoja lica dišijo
diši tvoj vrt suhih rož

Bog ne sprašuje kdo ti je drag
na iglo te dobi poceni še vrag
prej, ko prideš sama do vrat
strah ti ustavi korak

Za zidovi, za lučjo,
je za vrati še kdo
za oblaki, za nočjo,
je še plavo nebo

Za vsako ceno tja in nazaj
jeklene igle polne kupljenih sanj
slab izgovor je strah,
strah je poraz

Do neba iz pekla
na norih konjih se ne da do tja
Do neba iz pekla
na norih konjih se ne da

Do neba iz pekla
na norih konjih se ne da do tja

Ha ha ha ha ha ha

Do neba iz pekla
na norih konjih se ne da do tja
Do neba iz pekla
na norih konjih se ne da

Do neba iz pekla
na norih konjih se ne da do tja

Ha ha ha ha ha ha


Ne verjemi očem

Ne sodi resnice
kdo je kralj in kdo kmet
ne vzemi pravice,
da izberem kar hočem verjet

Nisem prvak
nisem junak
a delam napake,
ki jih ne zna vsak

Ne sodi resnice,
ko se plazim po tleh
lahko se zaneseš,
da podrem te do treh

Je satan, je bog,
ki ti vzame nasmeh
a vse vzamem nase,
ker sem sluga obeh

Ne verjemi očem, ki govorijo kdo sem
Ne verjemi očem, ki skrivajo senco očem
Ne verjemi očem, ki govorijo kdo sem,
ker ne delim s tabo rjuhe nič več
nič več

Ne rabim spomina,
da pove mi kdo sem
ne nimam namena,
da se izvlečem ven

Ne trkam na vrata,
da ti zlomim srce,
ker srce je vaza
kjer cvetje umre

Ne sodi resnice,
ko se plazim po tleh
lahko se zaneseš,
da podrem te do treh

Je satan, je bog,
ki ti vzame nasmeh
a vse vzamem nase,
ker sem sluga obe

Ne verjemi očem, ki govorijo kdo sem
Ne verjemi očem, ki skrivajo senco očem
Ne verjemi očem, ki govorijo kdo sem,
ker ne delim s tabo rjuhe nič več
(dvakrat)

Ker ne delim s tabo rjuhe nič več,
ker ne delim s tabo rjuhe,
ker ne delim s tabo rjuhe,
ker ne delim s tabo rjuhe nič več


Satan nima sna

Vzel sem cesto
in z njo nevesto
čeprav ima dušo nezvesto

Napel sem strune
na srce mlade nune,
ki je še ni strah polne lune

Ne grem v nebesa
sam brez telesa
vrag mi zažgal je vsa peresa

Ne nimam križa
in noč se bliža
za ljubezen nimam več drobiža

A duša vleče tja
kjer z repom vrag se igra
santa marija - halleluyah

Satan nima sna - halleluyah
satan nima sna
devica njemu spat' ne da
Satan nima sna - halleluyah
satan nima sna
gospica z repom se igra

Vzel sem vrtnarja
zdaj ima grobarja
gospod ne vzame več denarja

In vse besede
besede svete
dal sem za farja brez oltarja

Ne nočem farja
nočem vrtnarja
zdaj v sebi slišim gospodarja

Zdaj jem device
in vse gospice
ne zdaj ne iščem več resnice

A duša vleče tja
kjer z repom vrag se igra
santa marija - halleluyah

Satan nima sna - halleluyah
satan nima sna
devica njemu spat' ne da
Satan nima sna - halleluyah
satan nima sna
gospica z repom se igra


Hudič ima še vedno tvoje oči - Doroteja

Ne ni prevara
vem kaj bi rada
ja Doroteja
to je druga pravljica

Ne to ni plima
kar čutiš, da se dviga
ja Doroteja
to je rok tvojih čarovnija

In če grešiva
to ni od vina
Ja Doroteja
to je moja pravljica ha ha ha ha
ha ha ha ha ja Doroteja

Nisem čarovnik
iz tvoje pravljice
jaz ne živim
na drugi strani mavrice

Ja berem ti iz oči
ti si otrok Kvarnerja
valovi so prinesli te
na obalo Belvederja
ha ha ha Belvederja

Kamor grem so sledi,
kamor pogledam si ti,
ker hudič ima še vedno tvoje oči

Šel bom do pekla
šel bom gor do neba
da vprašam hudiča, da vprašam Boga

Vzel bom tisoč luči
vzel bom ognje strasti,
da ga najdem, ki me krivo vero uči
ha ha ha ha Doroteja


Takoj se dava dol

Če si na tleh punca,
pridem ob treh,
če si na mizi,
pridem easy
če daš kaj nase,
boš lepša sama zase
a, če si naga
se takoj lahko dol dava

Takoj se dava dol

Vzemi si čas
in ne misli naglas
govori brez besed
ki jih ne poznaš

Povej vse kar veš
in česar ne smeš
pozabi na ljudi,
ki govorijo ti kdo si

Takoj se dava dol

Sonček je skuštran,
ker se boji noči
in krokodilčki
so zbežali ti iz oči

Ja punca
grema midva na en krog
greva pokažem ti,
da kdo je tvoj gospod

Pusti hudiču,
da te v sedlo posadi
on naredi življenje
lepše kot se zdi

Lahko na mizi
lahko na tleh
lahko si naga
za ljubezen to ni greh

Takoj se dava dol

Lahko takoj
takoj se dava dol

Lahko takoj takoj
takoj se dava dol

Lahko takoj
lahko takoj se dava dol


Poljub odprtih ust

Nima razloga,
nimam razloga za,
da pridem do dna,
da najdem do srca

Ime mi ne pove
naj po'skušam še
glava ne ve
naj te prevrnem ali ne

Ne, ne smem zvedet'
kje naj začneva

Ker poljub odprtih ust,
se ne neha
ja poljub odprtih ust
je brez greha

Lahko mi daš stol
lahko pustiš domov
lahko se daš gor
lahko se daš dol

Dihaj počasi
kot jutro na vasi
glava ne ve
naj te prevrnem ali ne

Ne, ne smem zvedet'
kje naj začneva

Ker poljub odprtih ust,
se ne neha
ja poljub odprtih ust
je brez greha

Ja poljub odprtih ust,
se ne neha
ja poljub odprtih ust
je brez greha

Ker poljub odprtih ust,
se ne neha
ja poljub odprtih ust
je brez greha


Satan je v njej

Vem, da Satan je v njej
vedno je lepša kot prej
kdo plačuje, kdo kaznuje,
da sam ne znam več naprej

Vem, da Satan je v njej
njej se klanjam brez mej
na kolena padam pred njo
vem, da Satan je v njej

Satan...Satan je v njej
ja satan je v njej
Satan, Satan

Ja ljubezen si ne vzamem na silo
na silo se ne začne
prevara jo razreže kot svilo
in Satan ji svečo prižge
le Satan ji svečo prižge,
ker Satan je v njej

Njej ni nikdar dovolj
njej znak je device simbol
a simbol device skopni,
ko moč resnice zgubi
njej ni nikdar dovolj

Vem, da Satan je v njej
kdo plačuje, kdo kaznuje,
da sam ne znam več naprej

Vem, da Satan je v njej
na kolena padam pred njo
vem, da Satan je v njej
Satan, Satan...

Vem, da Satan je v njej
satan je v njej
ja Satan je v njej
Satan je v njej
vem, da Satan je v njej
Satan je v njej
ja vem, da Satan je v njej

Satan je v njej
satan je v njej
ja Satan je v njej
vem, da Satan je v njej
ja vem, da Satan je v njej

Satan je v njej
(štirikrat)

Vem, da Satan je v njej


Strah ni dovolj za skrbi

Premlad za umret'
prestar za živet'
vse kar delam je blef
na pamet znam vsak nasmeh

Vse kar sanjam je res
v gnezdu lepih hostes
ja duša je za v smeti
a vrag nikdar ne vpraša kdo si

Ja, ja,
rekel sem
ja, ja,

Ja, ja,
rekel sem
ja, ja
ne vpraša kdo si

Na zidu so grafiti
utrujenih resnic
kozarci so izpiti
ne iščejo pravic

Ja, ne morem bit' sam,
ko te ujamem, ne moreš več stran
nikamor se mi ne mudi
nikamor drugam kjer te ni

Strah ni dovolj za skrbi
verjemi le kar se zgodi
(dvakrat)

Ja, ja,
rekel sem
ja, ja,

Ja, ja,
rekel sem
ja, ja
ne vpraša kdo si

Ja, ja, ja, ja

Ne zanima me kdo je bil prej,
ker vse je moje odslej
ne skrivaj rok, ne skrivaj nog
pokaži vse kar je naredil bog

Ja, ne morem bit' sam,
ko te ujamem, ne moreš več stran
nikamor se mi ne mudi
nikamor drugam kjer te ni

Strah ni dovolj za skrbi
verjemi le kar se zgodi
(štirikrat)

Verjemi le kar se zgodi

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma