20. 4. 2002.

Rambo Amadeus - Bolje jedno vruće pivo nego četiri 'ladna

Metropolis Records - MCD 041
2002


1. Bolje jedno vruće pivo nego čet'ri 'ladna (4:50)
2. Predrasude (2:55)
3. Maroko, zemljo obećana (4:10)
4. Đe si Đenis (4:27)
5. Rambovo normalno kolo (3:18)
6. Čobane vrati se (3:46)
7. Kako se zapravo pravi hit (5:56)
8. Variola Vera (3:14)
9. Ašik mlaka vodo meraklijska (1:59)
10. Otiš'o je svak' ko valja (3:33)

11. Prijatelju (ispod sača) (1:51)
12. Prijatelju (sa roštilja) (2:58)
13. Kad bi sve žene na svetu (0:35)
14. Sega Mega (8:52)
15. Evribadi dens nau (8:38)
16. Ja sam robot u srcu i duši (2:59)

bonus pesme:
17. Motel Černobil (5:01)
18. Na ovim prostorima (Bend Aid za rakiju) (3:46)


Ovaj nosač zvuka snimljen je u Skopju, mada smo planirali da objavimo snimak koncerta iz Beograda.
Međutim, preslušavanjem smo otkrili da je ovaj u Skopju bolje odsviran i bolje snimljen. U Beogradu smo imali nedovoljno jake monitore, a bila je užasna gužva, tako da smo svirali napamet što je rezurtiralo nepreciznim groov-om i RASMC-ovim nekontrolisanim deranjem!U Skopju je, međutim, bilo jako hladno, 17 ispod nule, pa su ljudi bili dignutog tonusa, i fenomenalno raspoloženi činjenicom da je u sali odlično radilo grijanje. Razglas i tonac su bili besprekorni.
Takođe smo i mi bili besprekorno raspoloženi jer smo bez problema probili legendarnim Passatom kroz pola metra snijega koji je okovao Makedoniju. Primjetićete da na CD-u ima novih pjesama sasvim dovoljno za novi studijski album, ali plašili smo se da će pjesme, ponovno urađene u studiju izgubiti svoj prvobitni šarm. Procjenjujemo da je cijenjenim mušterijama zanimljivije da slušaju žive ljude nego mogućnosti produkcije, koja se ionako preselila i odomaćila na pločama narodnjaka.
Pored tih novih komada, ostavili smo i pregršt onih koje ste ranije čuli, ali odsviranih i izaranžiranih sasvim drugačije, jer nismo htjeli da narušavamo kontinuitet ovog iznimno uspješnog koncerta.

Svirali:
Goran Ljuboja - Trut *bubnjevi, skečevi
Mihajlo Krstić - Mixajlo *bas gitara, skečevi
Ivan Aleksijević - Pančevac *klavijature, skečevi
RASMC *gitara, glas, sempler, skečevi



Bolje jedno vruće pivo nego čet'ri 'ladna


Dobro veče Skoplje
kao i davne devedeset druge i ovaj kocert ćemo da snimimo

Ujna mi za 20 maraka radi u Kombinat
da nađe bolji pos'o neće za inat
striko skuplja staro gvožđe
pod teretom kičma stenje
on u bolji pos'o nema povjerenje
seja mi za dragim svake noći vene reže
preko dana njega ručerdama steže

Mentalitet, mentalitet, mentalitet
sveukupni ljudski kvalitet

Moj entitet gaji natalitet
jer kvantitet proizvodi kvalitet
tako misli svaki propalitet
suze i sline, isti salinitet...

Mentalitet, mentalitet, mentalitet
sveukupni ljudski kvalitet

Bolje jedno vruće pivo nego čet'ri 'ladna
bolje stara baba, nego pička mlada...

Bolje jedno vruće pivo nego čet'ri 'ladna
bolje stara baba,
ne vjerujte pjesnicima i političarima

Bolje jedno vruće pivo nego čet'ri 'ladna
bolje stara baba, nego djeva mlada


Predrasude

Predrasude,
predrasude...

Crnogorci su lijeni.
Bosanci su glupi.
Slovenci su škrti.
A mi iz mješanih brakova smo najgori.

Predrasude,
predrasude...

Hrkljuš, hrkljuš

Jebo sliku svoju

Hvala


Maroko, zemljo obećana


Jedan moj drug ne mogu vam reć ime
preko veze se ukrcao ko mali od palube na brod
Bog mu nije dao mnogo na izgled
al ipak je pravedan, shvatićemo to u sledećoj strofi

Na otvorenom moru poslije nekoliko dana
posada iz priče ukapira da dotični još nije skinuo njufer
odluče da mu u sledećoj luci u Maroku
zajednički plate jednu dobru marokansku kurvu

Maroko!!!
Maroko!!!

Kad su mu priveli ribu
mornar osta ni mrtav ni živ
u onom tijesnom mornarskom krevetu
snašao se iznenadjujuće brzo

od njegove jebačine tresao se cijeli brod
više nego od jakog maestrala
koji je duvao to popodne.

Mornari su se gurali oko ključaonice
da vide kako kurva lije suze radosnice

Ali iz Maroka se moralo dalje
tužan je bio mali od palube
njegovo srce je plutalo po talasima
kao neka usamljena riba poletuša

Mornari ga uhvatiše u zajebanciju
sledeća luka bijaše Kardeljevo
al dogovoriše se svi da mu se kaže
kako se ide nazad u Maroko.

Kada su stupili u Kardeljevo luku
mornar od iščekivanja slatkog
ne obuzdava svoju desnicu ruku

Kad su stupili na tlo mornar pomisli
"To je Maroko!"
sagne se poljubi zemlju i kaže
hej, kaže

Maroko!!!
Maroko!!!

A ono Kardeljevo

Poštovani posjetioci, vječeras su sa vama
DJ Pančevac, DJ Mixajlo, DJ Trut i MC Stereo
ne, Mono MC Rambo Amadeus


Đe si Đenis

Mnogi interpretatori vokalno-glazbeno-muzičkih skladbi,
bez obzira pjevaju li na Figarovoj ili nekoj drugoj svadbi,
trudeći se vrlo uganuli su grlo,
pokušavajući doseći kakvoću kvaliteta najveće od svih

Ko što u boksu niko nije primiriso Muhamed Tajson Šmeling Kleju,
niti u literarnom radio palamuđenju Orsonu Garsija Hemingveju!
Ko što se kraljevsko TV postolje nikad nije mrdalo,
Oliveru Orloviću Babović Balabanović Hrdalo!
Kao što je Natalija Graf Seleš Lučić Bjorn Bog za podni tenis
tako je za tragediju patnje nedostižne Đoplin Karenjina Đenis

Jedno veče sam se preždro vješalica na (Žan Mišel) žaru,
bez obzira što mi je stomak ko mješalica osto je u kvaru
noćne more, ale i bauci nisu "my cup of tea"
pa sam navalio nešto čudno sanjati:
Kao, šatro, ja se šetam gradom,
kad odjednom, neko ispred mene,
neko glavom, brkovima, oćalama u boji i bradom!

Kaže Rambo
Đe si Đenis, jes' to ti?
Jesam Rambo stara brokvo, ne daj im se iznervirati!
Đe si Đenis, jes' to ti?

Pa dobro reci mi Đenis, kako je, šta ima, pjevaš li u raju samo za raju
jel istina da se gore kasete i CDovi uz prisustvo vlasti legalno piratiziraju?
Šta li gore rade Bruce Lee, Giordano Bruno, Jimmy Hendrix, Che Guevara?
Jel' ta priča s rajem i paklom obična žvaka il' neka prevara?
I reci mi, majke ti, dok si pjevala, što si onako vrištala?
Od tvoje dernjave su mnoga pojačala propištala!
Hi fi snobovima si mrsila konce, pržeći čorbu na visokotonce!

Eee moja Đenis.. jes to ti?

E evo skoro ti je i George Harrison došo pa me interesuje kako se snašo?

Ma nisam ja, moj Rambo, vrištala što sam voljela,
od društvene nepravde mene je kičma boljela,
rasizam, korupcija, afere, kriminal
Američki Marlboro original!

A što se raja tiče, ođe ti je velika gužva
ne može da se diše od penzionera
Hendrix pije k'o spužva
Che Guevara drži kiosk prodaje kubanskih cigara...

A što se.... ostalih stvari tiče dragi Rambo ti izvoli pa pitaj...

O Lord vud ju baj mi nepromočive zimske cipele?
Hoštapleri su pokrali sve imaju u kola ugrađenu klimu.
O Lord kupi mi metar drva da prezimim zimu
O Lord...

A, dobro, reci mi Đenis, kad bi se ja sad
preko Kube i Mexica prebacio u USA,
i zaposlio na divlje kod Kineza na sjeckanju kupusa,
koliko bi dnevno dolarčića moga mlatiti,
bil' od toga mogo stan hranu i komunalije platiti

Pa bi Rambo jes' normalan,
za najgluplji pos'o mo'š uzet dnevno četeres dolara,
za stan, hranu i komunalije ne treba ti više ni dinara,
ali za Mercedes, BMW, kabriolet, TV
mora mnogo dupe da se dere.

Pa crna Đenis, ti onda nemaš pojma
kako je na ovim prostorima, imaš li osnovnog dojma?
Ođe dobro žive samo političarčići i kriminalci,
narod crkava od gladi, oni štekuju u Švajcarskoj banci
Ođe to, a kod vas:
Uzmu porez kad je jaka plata
ođe uzmu crno ispod nokata.
E moja Đenis mogo bi ja o ovome danima da se derem
Ali čuvam grlo i položaj i zato tiho serem

O Lord vud ju baj mi dva'es DK mortadele?
O Lord vud ju baj mi nepromočive zimske cipele?
Hoštapleri su pokrali sve imaju u kola ugrađenu klimu.
O Lord kupi mi metar drva da prezimim zimu,
da prezimim zimu ja
lično i personalno


Rambovo normalno kolo

Ja se osjećam normalno
ja se osjećam normalno
ja se osjećam potpuno normalno
jedino kad se otkačim totalno

Otkači sa mnom do potpune normalnosti


Čobane vrati se

Čobane,
vrati se!
Ovce tvoje
ne mogu bez tebe.

Mislili smo
da sa strane
ima kvalitetnije ispaše.

Mislili smo
da najbolju travu
čuvaš za sebe.

samo bubanj sad...

pa još i opet...


Kako se zapravo pravi hit

Da li vi znate da ja i moj orkesar
na naučnoj bazi statistički
proučavamo podatke kako se pravi hit
i da mi ne možemo pogriješit.

Evo na primer... evo na primer

Veoma je važno kad se pravi hit
da je namijenjen ženama
jer one najbolje kupuju kasete
i zovu telefonom da se glasa za top listu
pošto nemaju druga posla.

Da bi osvojio ženu moraš da je lažeš
da si jako iskusan... prvi stih dakle glasi:

Ljubio sam žena, ne zna im se broj...

Drugi stih mora da bude...
da uvjeriš ženu da si ti tužan zbog nje:

Sjećanje na uspomene - to je život moj

Hoćemo da spojimo ove dvije strofe?
Znači:

Ljubio sam žena, ne zna im se broj
sjećanje na uspomene - to je život moj

E, a sad mora veseli dodatak
za muškarce:

Šta se može, kad me svaka hoće
najslađe je zabranjeno voće

A kakva je to pjesma ako ženi ne ostaviš nadu na kraju:

Ako ikada budem ljubio opet, to ćeš biti ti
to ćeš biti ti... to ćeš biti ti...
i ti i ti i ti i ti i ti i ti...

Šta je ljudi 'oćete hit, a Rambo je nešto hitova sit

Evo sad ovi seljaci što su došli do para
oni vole kući privatno da slušaju klasiku
ne bi li guzici nabili nivo...

Ima i za staru raju, bivše hipike
koji su se sad zaposlili u privatnim preduzećima:

Bio sam pijanac...

Ja imam fantastične glasovne mogućnosti
ogroman raspon kristalne boje glasa
Montserrat Šaban Bandaranaike
za mene je dole ležeća amorfna masa
ja imam fantastične glasovne mogućnosti

Šta je ljudi 'oćete hit-a, Rambo je nešto hitova sit-a


Variola Vera

Promene su u početku mrljaste, potom vezikulozne,
da bi na kraju prskanjem vezikula nastale ulcere.
Prema gustini ospe razlikujemo lakši, srednji i teški oblik bolesti.
Ovo je najteži, konfluentni oblik običnih boginja...

Inspektor Molder i doktorica Skali
uopšte nisu očekivali
da će u sledećoj epizodi serije X-Files
otkriti smrtonosni virus
u kliničkobolničkom centru Dragiša Mišović.

Pacijenti su pali u hibernaciju
bolnicu su stavili pod izolaciju
a hrabri Mile ložač
nesebično je izložio opasnosti svoj mladi organizam
ne bi li podložio kotlarnicu jače!

Au Mile!

Al Mile nije očekivo
da je kleti virus već u njemu
Rada sestra medicinska
ode dolje da ga prati

Au Mile!

Mile, jesi tu...?

Aaa....
Aaaaaaaaaa!!!!

Dobroveče, mene su poslali iz štaba, ja ću vam pomoći...

Variola Vera
u kliničkobolničkom centru Dragiša Mišović

Od svih onih koji su se borili protiv nje
u ondašnjoj vojnoj bolnici
jedini sam ja ostao živ,
kljakav, ali živ!


Ašik mlaka vodo meraklijska

Aj ladna vodo
aj studen ladna vodo
aj veoma studen ladna vodo
sa izvora

Aj bi li htjela
bili htjela posestrime svoje
iz bojlera vode vruće

Aj kad se spoje
studen ladna voda
s' posestrimom svojom
iz bojlera vodom vrućom

Aj tad se rađa
aj tad se rađa, tad se rađa...

Ašik mlaka voda meraklijska


Otiš'o je svak' ko valja

Otiš'o je svak ko valja,
neki vani, a neki ka nebu,
ostala je samo fukara i raja,
i mi s njima, ...
a kako bi bilo da stavim jednu nogu na monitor?

Otiš'o je ..., jer bolje sad?

Je li, jeste li nekad vidjeli nekog pevača
kako drži nogu na monitoru dok pjeva?
Jaka fora!
A jeste li nekad viđeli pjevača koji drži dvije noge na monitor?

Otiš'o je ...
A? Dvije noge na monitor, prvi put u vašem gradu!
ostala je samo ...
i mi s njima, ...
samo bubanj i dvije noge na monitor!
... svak ko valja

Molim vas, podržite nam jednim aplauzom
ovo smo vježbali šest mjeseci

Otiš'o je ...
a neki ...
... na bijelome 'lebu
i mi s njima, na bijelome ...

Ća je bilo, toga više ni
na Ohridskite izvori
nema više konja, konja koji jure
nema više staroga imama
zoru da najavi

Mjesečina, mjesečina, joj joj
sedela sam za mašinom, šila sam
aj ši, aj ša
ašik žena ta

Hvala!


Prijatelju (ispod sača)

Otkad je prijatelj otiš'o u pizdu materinu
ova pesma je dobila mnogo veseliji karakter

O, prijatelju
o, prijatelju
što si mi sinoć jebo ženu
što si mi sinoć jebo ženu
dok sam bio na teren

Mene su ...


Prijatelju (sa roštilja)

Što si mi sinoć jebo ženu
što si mi sinoć jebo ženu
što si mi sinoć jebo ženu
dok sam bio na teren

Što si mi sinoć jebo ženu
i što si mi sinoć jebo ženu...

Poštovani posjetioci, hvala vam najljepše
to je bilo sve za večeras
DJ Pančevac, klavijature
DJ Mixajlo, bas gitara
DJ Trut, bubnjevi

Šalio sam se, nije gotovo
šta vam je, jel ste normalni?

Biće, evo
'oćemo li prvo žene da prebrinemo, pa da idemo dalje?
Ajde va... evo, važi


Kad bi sve žene na svetu

Kad bi sve ...
voljele ...
kad bi sve ...
pa još jednom


Sega Mega

Sega mega
sega mega
sega sega

Pa ne bi ja ovoliko dugo ost'o na estradi
da ne pratim trendove

Bujaga, bujaga

Sega mega
sega mega

Bajaga, Bajaga

Sega mega

Evo ima 3-4 godine otkako je u moje selo
svaka baba nabavila kompujter
povezali se svi na internet
kupili sega mega drajv
babe u obliku muškog,
đedovi u obliku ženskog polnog organa
stave ga preko katode i anode
digitalno-analognim konvektorom
svako veče oni se zabavljaju

Sega mega mega mega mega

I ja bogami nabavio isto
ali ne dam im adresu!
Svako veče, 3 godine
sa đevojkama najljepšim
iz cijelog svijeta
ja uveče se nađem
ovako joj, vidim je
u totalu na ekranu
prikopčana na sega mega drajv

Sega mega
mega mega mega

Ma super nešto!
Ne moraš je izvodit' na večeru
plaćat' piće
slušat' gluposti
odmah se priključiš i voziš

Taman ja jedno veče upozn'o se s jednom
malom lijepom kuvaricom iz kineske ambasade
priključila se ona na korpujter
počeo ja
kad odjednom smetnje na vezama
bog te jebo, šta je ovo sad
neka baba se pojavi
"Rambo, jesi to ti?"
"Nisam gospođo... Jedan je Rambo,
to je Silvestar Stalone - njemu se obratite."
"A, ne ne ne, Rambo Amadeus, TI me zanimaš!"
Reko:
"Izvol'te gospođo"...
"Znaš, Rambo, ja sam žena najbogatijega čovjeka na svijetu,
ovoga što je u poslu sa korpujterima.
Otkad se obogatio, nije me dovatio...
U'vatila mi se paučina,
pa ako možeš, Rambo, ti mi pomozi...
Jer nema niko drugi..."
Reko':
"Gospođo, nema problema, imate li aparaturu?"
"Kako nemam, budalo jedna, muž mi to proizvodi!"
"Dobro. Priključite se, okrenite potenciometar na najjače,
da se ne zajebavamo cijelu noć."

I počeo ja lijepo oko babe
lagani rad, sega mega

Vidim ja crknut će mi kompjuter od vlage
te ja smanjim malo gas.

Kad u pola posla neko kuca na vrata.

"KO JE?"
"OTVARAJ KURVO! TO SAM JA, TVOJ MUŽ"

Ona, žena se zbunila, ne zna šta će
ja se ne sekiram
Kažem:
"Otvori, boli te kurac, i onako ima rezervni ključ, ući će"
Ubijedit ću ga ja."

(ulazi muž kući)
"ŠTA TO RADIŠ, KURVO, JEBAT' ĆU TI MATER AUTOMATSKI"
"MA NISAM MUŽU, NISAM MUŽU, NIJE TO ŠTO MISLIŠ..."
"KAKO NIJE, JEBAT' ĆU TI MILU MAJKU"

Vidim ja odnio vrag šalu
i kažem:
"Druže..."
leži gola žena, žice joj vire ododzdo
vezane za korpujter, šta da mu kažem?
Reko:
"Druže, ja sam haker sa Balkana,
ugrađujem vam u Windows 32-bitni sistem'

"KO TO KUCA NA MOJ WINDOWS TAKO,
ZAR VI MOMCI NE ZNATE POLAKO?
Levo, desno, nigde moga stana, ahahahahaha..."

Sega mega
sega mega

mega mega mega mega mega...

sega mega sega mega sega mega me!

Hvala

Hvala, to je bilo sve za večeras
hvala najljepša

Šalim se, nije još gotovo


Evribadi dens nau

Poštovani posjetioci
iznenadženje večeri
za istu... cijenu karte
dobijate potpuno besplatno Rave DJ Party

Dobro veče...

Poštovani posjetioci,
večeras je sa vama Rambo Amadeus
i njegov fenomenalni orkestar
imam zadovoljstvo da vam predstavim
ponaosob svakog člana ove bande

Dobro veče...

DJ...

Daj mi ga u monitor malo, molim te
sempler

DJ...

Jeste li ikad bili na DJ party?
Ja sam bio jedno veče...
pojavi se neki kreten na bini
i vazda jedno isto priča...
ali zato ispred klozeta
prodaje njegov drug tablete
pa kad šukneš dva komada
sve ti je veselo u pizdu materinu

Everybody dance now...

I tako omladina po 5-6 sati
sutra veče drugi plakat
isto... nije više DJ ovaj no DJ onaj
dođem ja opet da vidim
možda je nešto drugo
kad ritam potpuno isti
ali je sasvim novi orginalni tekst

Everybody move your body now...

U, reko... što ste originalni
pa to je moj đed radio:

O, đevojko skoči, skoči
da ti vidim crne oči...

Everybody dance now...

I svaka moda traje godinu-dvije pa prođe
ali nema dok pjevač se ne pojavi
pa ne zapjeva iz svega glasa

Everybody dance now...

Zastavnik Džemo
čelična krila naše armije
zastavnik Džemo
sve pušti u grad kad se napije

DJ...

Dobro veče...

Poštovani posjetioci,
večeras je sa vama Rambo Amadeus
i njegov fenomenalni orkestar
imam zadovoljstvo da vam predstavim
ponaosob svakog člana ove bande:

Klavijature svira Ivan Aleksijević
DJ
Pančevac, klavijature
Za bas gitarom, nekada maloljetni delikvent
a sada uzoran član našeg društva, Mihajlo Krstić
A sada ću vam predstaviti čovjeka
koji ima nekoliko funkcija u našem sastavu
on svira bubnjeve,
predsednik je sindikata našeg preduzeća
i predsednik disciplinske komisije
bubnjar Trut

Zamoliću vas sada za jedan spontani aplauz
hvala, vi ste najdivnija publika na svijetu

A sada, svi zajedno...
A sada, svi zajedno...

Zastavnik Džemo
čelična krila naše armije
zastavnik Džemo
sve pušti u grad kad se napije

Hvala Skoplje i doviđenja

Mihajlo Krstić
Ivan Aleksijević
Goran Ljuboja - Trut
Rambo Amadeus!


Ja sam robot u srcu i duši

Naravno, iz našeg bogatog repertoara
mi ćemo vam sada izveti još jednu numeru
to je obrada naših kolega,
grupe Kraftwerk, iz Njemačke
sa kompozicijom "We are the robots"

Mirno, nadesno ravnjajs'
mutljak, mutljak

We are the robots...
We are the robots...
Na krovu se hardver puši
na tavanu softver suši
ja sam robot u srcu i duši

Hvala!
Skoplje bala, ajmo!
Tri, ...
jedan akcijaški pozdrav za Skoplje
Z-D-R-A-VO
Zdravo! Zdravo! Zdravo!

Dobro...

Dobro veče!


Motel Černobil

Poslije četvrtog svjetskog atomskog rata,
zagadiše se zemlja, vatra, voda i vazduh,
bogati su disali uz pomoć specijalnih aparata,
sirotinja je prislanjala noseve na auspuh

Počelo je tako što Ameri nisu slušali Engleze
pa su abnormalno iznervirali Kineze,
Japanci iskoristiše trenutak slatki,
pa vratiše Amerima za Hirošimu i Nagasaki!

Nagasaki...

Ruski se generalštab od muke napije,
pritiskom na dugme sjeba pola Evrope i Indije,
osta' tek nešto života na selu,
ostala prašina prašini, pepeo pepelu.

Ljudi počeše lutati ko nomadi,
pjevajuć' ko radi, ne boji se gladi
jer ljudska je nada nenadjebiva,
naročito sektor privatna inicijativa

Neka se Ukrajinka o jadu sjetila
da staru nuklearku radijacija nije oštetila
nekom ludom ekologu prodade traktor
za te pare iznajmi nuklearni reaktor

Uredila baba objekat sa puno stila,
ubrzo krenuše da se skupljaju gosti,
Gazdarica Motel Černobila
brojeć' pazar skače od radosti.

Jer gostiju je bilo raznih, neki su disali na škrge,
drugi su opet imali neke izrasline, kvrge,
čovječanstvo jedno, mutacije mnoge
osam ruka, sedam glava, dvije kičme, četiri noge...

Uprkos razlikama, nikad nije bilo šorke
u potocima se točio koktel od olova,
svirao je dvoglavi Elvis i sijamske petorke
šmekerski puzeć' između stolova...

Ali gazdarica Černobil motela,
nikad ni s jednim gostom nije htjela
krijući je za svog dragog
džemper s dva rukava plela...

Na sred sela aktivna kafana
iz nje viri glava mutirana
mutirana od atomskog rata
to je glava mladih mutanata

Iz kafane trijezan ja izlazim
činjenično stanje ja nalazim:
lijevo, desno, nigdje moga stana
oj planeto alaj' si sjebana!

Muta, muta, muta, muta,
Muta, muta, mutanata...


Na ovim prostorima (Bend Aid za rakiju)

Fizika kaže, jedan je prostor,
jedan je prostor, jedno je vrijeme,
al' ove kategorije naučne i opšte
drukčije tumači polupismeno pleme.

Ođe se vrijeme računa unazad,
a prostor se kida na tanke fete,
i samo za sranja dovoljno prostora ima,
na ovim prostorima...

Rakija, rakija
svemu je kriva rakija
zbog tebe, rakijo,
ženiću se ja

Na ovim prostorima kad nešto ne valja
to se, ne daj Bože, nikad ne popravlja
no ruši, majstore odma' do temelja
preduzimačima vazda berićeta i veselja.

Na ovim prostorima biznis prosto cvjeta
pržionice, kladionice, pečenjare, vulkanizeri
auto otpadi, tehnika direktno s kamiona,
u švercu se najzad ujediniše proleteri.

Na ovim prostorima se odavno koriste
milioracija, vještačko đubrivo, traktori
ali kad poltronisanjem zalivaš njivu
najbolje uspijevaju diktatori...

Na ovim prostorima situacija je složena
manirima prostim suženom sviješću mnijenja
na ovim prostorima široka su samo
policijska ovlaštenja.

Rakija, rakija
svemu je kriva rakija
zbog tebe, rakijo,
ženiću se ja

Na ovim prostorima drska je i klima
ljeta su prevruća, zajebana zima
za divno čudo, žene su lijepe
na ovim prostorima!

Svaka čast!

Al' ipak se na čudan način uživa u seksu
ljudi sami sebi vole da uvale karinu -
prođeš Evropu bez da ti gledaju u gepek,
ovdje svako 200 metara nalijećeš na carinu...

Svaka čast!
Ja dodam na ovo...
kad otpjevam ovu pesmu, da se senžaniram malo
pa kažem, ako neka gospođa ima problema...
sa mužom, ako ne zna ili neće ništa da popravi u kući
ako nekoj slučajno curi česma, tipa u kupatilo, zovite majstora
menjam gumice, menjam dihtunge, nema da curi

Rakija, rakija
svemu je kriva rakija
zbog tebe, rakijo,
ženiću se ja

Na ovim prostorima ima svak' svoga Boga,
ludak svaki svoga zbunjenoga,
samo se muka iskreno dijeli sa svima,
na ovim prostorima.

Na ovim prostorima barabe su iste
prljave duše vole etnički da čiste
istovremeno pjevaju i zlo misle
a kad već zlo misle -
nek' o mome vise.

Rakija, rakija
svemu je kriva rakija
zbog tebe, rakijo,
ženiću se ja...

Svaka čast!

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma