17. 4. 1991.

Čutura & Oblaci - Rekom ljubavi [^]

PGP RTB - 211141
Datum rezanja vinila: 17.04.1991


1. Glorija (3:33)
2. Čekaj me (3:25)
3. Bio sam jako mlad (3:40)
4. Pustiću radio (3:41)
5. Mesto gde sam rastao (4:56)
6. Reka ljubavi (4:04)
7. Ostani tu (3:17)
8. Srećan put (4:37)
9. Idemo (2:43)
10. Živeli (4:31)




Muzika i tekstovi: N. Čuturilo,
osim muzika - 2 i 6: Dejan Grujić
Aranžmani: ČUTURA & OBLACI

ČUTURA & OBLACI su:
- ČUTURILO NIKOLA - glas i gitara
- GRUJIĆ DEJAN - bas i glas
- GRUJIĆ DARKO - klavijature i glas
- RADOVANOVIĆ ZORAN - bubnjevi
- RANĐELOVIĆ SAŠA - gitara

Gosti: JELENA GALONIĆ - prateći glas
i PERA DŽO - usna harmonika
Snimano tokom januara i februara 1991. godine
u studiju V u Beogradu

Producent: Saša Habić
Snimatelj: Zoran Vukčević
Pomogli instrumentima, dobrim savetima: Dragi i Žika Jelić, Džindžer, Vicko, Kiki, Bane, Meca,

Vlada Čvarak, Neša Galija...
svima HVALA!

Recenzent: A. Pilipenko
Muzički urednik: Dragan Ilić
Direktor-glavni urednik: Stanko Terzić



Glorija

Pre mnogo godina je stig'o u grad
po svaku cenu željan uspeha
u sebi predugo je krio glad
sve osim pobede je uteha

U tebi video je moć i sjaj
ti si od suvog zlata vrednija
a nije shvatio i drugi kraj
da nekad si od bede bednija

Glorija, o tebi pevam ja
Glorija, o tebi pevam ja
Glorija, o tebi pevam ja
Glorija - daje i uzima

Za tvoju ljubav on se borio
ko mesec oko zemlje kružio
i da bi lik za tebe stvorio
sa crnim đavolom se družio

Poznajem tipa što se borio
u magnovenju skoro ubio
i kad je lik za tebe stvorio
u svojoj koži jadnik se izgubio

Glorija, o tebi pevam ja
Glorija, o tebi pevam ja
Glorija, o tebi pevam ja
Glorija - daje i uzima

Tebi pevam ja, na na na
tebi pevam ja, na na na
tebi pevam ja, na na na
tebi pevam ja...


Čekaj me

Tamo gde beli oblak putuje
i kao večna tajna nestaje
tamo gde nisi bila nikad pre
na izvoru gde život počinje
čekaj me...

Zatvori oči i prepusti se
ova blizina nema granice
ni tvoje želje nisu nestvarne
samo zaviri, sve u tebi je
tebi je...

Čekaj me... noćas dok zvezde padaju
sa tobom jedno telo biću ja
čekaj me... noćas dok zvezde padaju
sa tobom putujem do beskraja...
...beskraja

Tamo gde beli oblak putuje
i kao večna tajna nestaje
tamo gde nisi bila nikad pre
zatvori oči iprepusti se


Bio sam jako mlad
Bio sam jako mlad
iš'o sam u Bor grad
da učim košarku
ne sluteći da tu
u gradu rudniku
oči otvoriću

Na prvom treningu
uz aut spazih nju
pomislih - sudnji dan
jer dok me gledala
ko da se predala
bio sam siguran

Bio je sudnji dan
bio sam siguran
jer dok me gledala
ko da se predala

Bila je starija
tek godinu il dve
ali je znala sve
da noću sanjam koš
a nisam nikad još
mada bih želeo

Bio sam jako mlad
al pamtim sve do sad
tišinu jezera
zelenu obalu
jaku aritmiju
naftalin s blejzera

Bio sam jako mlad
al pamtim sve do sad,
tišinu jezera
naftalin s blejzera
bio sam jako mlad
al pamtim sve do sad
zelenu obalu
jaku aritmiju

Bio sam jako mlad
priča ko druge sve
kratka i nespretna
brzo ko dlan o dlan
bio sam umoran
a ona nesretna

Pomozi treneru
reci mi istinu
gde sam pogrešio
a on me tešio
za prave mečeve
još igraj predigre

Bio sam jako mlad
al pamtim sve do sad
tišinu jezera
naftalin s blejzera
bio sam jako mlad
al pamtim sve do sad
brzo ko dlan o dlan
bio sam umoran


Pustiću radio

U mojoj školi sve su knjige lagale
al' bajke te na ulici ne prolaze
jer igra već odavno nije fer
prolazi samo ko je divlja zver

Izvini ćale što sam keca dobio
i čet'ri trafike za veče obio
ti nemaš pojma šta je dosada
dvadeset čet'ri sata beznađa

Pustiću radio
da ne bih slušao
kako mi govoriš
da je u meni zlo
i da sam kriv za to

Pustiću radio
pustiću najjače
jer te ne zanima
što je u meni zlo
i što sam kriv za to

Za mene imaš uvek samo kritike
ko punjen fazon ti si pun politike
i nema načina da svatiš me
i daj ocrni narodnjake te

Pustiću radio
da ne bih slušao
kako mi govoriš
da je u meni zlo
i da sam kriv za to

Pustiću radio
pustiću najjače
jer me ne zanima
što je u meni zlo
i što sam kriv za to


Mesto gde sam rastao

Pamtim svoje prve sne
tvoje oči nemirne
kuglu s jelke, malu noćnu muziku
kroz ravnicu košavu

Pamtim stare drugove
žutu zgradu, dvorište
često sanjam - sve je isto ko i pre
prašnjav oblak sa mnom je

Mesto gde sam rastao
mesto gde sam rastao

Pamtim svoje prve sne
plave bluze, marame
prvo zvono, tvoje oči nemirne
neke davne godine

Često sanjam - sve je isto ko i pre
prašnjav oblak sa mnom je

Mesto gde sam rastao
mesto gde sam rastao


Reka ljubavi

Kud mi plove nemiri
gde me nosi tvoja bujica
kaži vodo, priznaj mi
da l' si ponornica
ili si reka ljubavi

Njene oči greju me
plavo sunce svud po meni je
slušaj vodo srca glas
imaj milosti i čuvaj nas

Za sve godine što dolaze
biću kraj tebe ko i ranije
al kao da smo sami ostali
sami ja i ti

Za sve godine što dolaze
biću kraj tebe ko i ranije
al kao da smo sami ostali
u reci ljubavi


Ostani tu

Ne idi jer počelo je nevreme
i ko će da ti greje dlanove
ne idi, zar kiša ti nedostaje
ne idi, zar ti se ne ostaje

Ne idi jer neću dugo zaspati
ostani tu
celu ovu noć
trebaš mi i trebam ti

Ne idi jer nisam uvek najbolji
i često ne znam da ti pokažem
sve ono što za tebe osećam
nije mi lako da ti dokažem

Ne idi jer neću dugo zaspati
ostani tu
celu ovu noć
trebaš mi i trebam ti

Ostani tu, ostani tu
ostani tu, ostani tu
uvek pored mene
noću, danju, uvek ostani tu


Srećan put

Nog jutra iznenada, nisi čak ni slutila
sa tvoga oka rajska ptica se uputila
do moga ramena da šapne mi
sve što sam želeo da znaš i ti
kad zvezde sve rade za nas, a nema vremena

I treći poziv, let za Pulu, izlaz na A2
suviše lepo da bi moglo biti istina
vezanih ruku isped vrata sna
mi nismo stigli ni do imena
kad hoće sudbina i pre početka razdvaja
i nema načina

Ooo... srećan put, srećan put
nije nam suđeno
ooo... to je kraj, to je kraj
mi nikad nećemo stići u raj

Samo poželi da te ne gledam i prestaću
za tvoje oči kao oblak dima nestaću
zaključaj misli, ovo nije hir
kad jedan pogled ti ukrade mir
kad zvezde sve rade za nas, a nema vremena
i nema načina

Ooo... srećan put, srećan put
nije nam suđeno
ooo... to je kraj, to je kraj
mi nikad nećemo stići u raj


Idemo

Idemo
večeras sve u redu je
dim po dim
lepo je opet biti s njim

Dodaj mi to plavetnilo
kao nekad davno sedi kraj mene
zagrli me, poljubi me
baš je lepo što smo opet zajedno

Idemo, idemo
idemo polako da se dignemo
idemo, idemo
nije važno gde ćemo da stignemo

Pričaj mi
dugo se nismo videli
kao pre
večeras sve u redu je

Dodaj mi to plavetnilo
kao nekad davno sedi kraj mene
i ne misli bar ovaj čas
šta su godine učinile od nas

Idemo, idemo
idemo polako da se dignemo
idemo, idemo
nije važno gde ćemo da stignemo


Živeli

Veje čitavu noć
stavljam drvo u peć
zima je, ali ne tu kraj nas

Škripi gramofon star
zvuci šezdesetih
nazdravljam i za nas i za njih

Živeli ja i ti
eto nam provoda
dobro vino, soba topla ko u snu
živeli ja i ti
kažem bez povoda
baš je lepo što si noćas sa mnom tu

Uskoro sviće dan
sveća dogoreva
ostani, trebaš mi do jutra

Škripi gramofon star
zvuci šezdesetih
nazdravljam i za nas i za njih

Živeli ja i ti
eto nam provoda
dobro vino, soba topla ko u snu
živeli ja i ti
kažem bez povoda
baš je lepo što si noćas sa mnom tu

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma