18. 5. 1994.

Babe - 4 pesme

ITV Melomarket - 1039
1994


1. Loša navika
2. Dizel
3. Novogodišnja pesma
4. Reći ćemo hvala kada bude karnevala


Autor muzike: Ž. Milenković, osim za "Dizel" Tomy Roe, Serge Gensborough
Autor tekstova: Ž. Milenković, osim za "Loša navika" A. Vuica
Aranžmani: Babe

Urednik izdanja: Bane Lokner
umetnički direktor: Čučaković Jelena
tehnički direktor: Knežević Branko
sound engineer: Stanković Jovan
recenzent: Milosavljević Vojkan
saradnici: Brkić Miloš, Čučaković Ljiljana
urednik: Đurić Petar
uvek mislimo na Duleta Trivalića



Loša navika

Kao lopov uvek dolazim
kradem sve i odnosim
kao lopov krijem tragove
da me tvoja tuga ne nađe

Kad se ljubiš ja se izgubim
srce puca gde je lepljeno
a ujutru kad te ostavim
puklo bi i olovno

Ti si moja loša navika
na mom dlanu tanka linija
ti si moja loša navika
neizbežna kao sudbina


Dizel

Ja sam dizel, moj drug mi je brat
mi smo dizel
zlatne kajle kačimo o vrat

Najjači smo mi u školi
i ko neće mora da nas voli
ne volimo narkomane
pedere i tipove sa strane

Šetam svoga pitbulltera
ispred sebe on sve tera
isti pogled imamo na sve

Mi smo dizel
grad će biti potpuno naš
pobediće dizel
sve ćeš svoje nama da daš

Najjači smo mi u gradu
jednog dana srušićemo Vladu
svi će klanjati se nama
a ko neće - prekriće ga tama

Tragikomično će biti
kad nam stanu suze liti
svi što su se nama smejali


Novogodišnja pesma

Kolo sreće se oko nas okreće
vreme briše što sudbina donosi
a u ponoć svi bićemo stariji
neka svako svog najdražeg zagrli
noćas sebe ću nekom da poklonim
na tom poklonu pisaće - lomljivo
možda sutra mi bićemo srećniji
veruj, mada je danas sve sumnjivo

Kad vreme okrene list na svim kalendarima
tad neka se tuga izbriše iz svih naših očiju
bar da je sve ružan san iz koga će nas probuditi
srećnija nova godina koju s nadom čekamo svi

Nek' se vrate svi koji su otišli
nek' se raduju svi što su patili
neka zavole svi što su mrzeli
neka dobiju svi što su gubili
kolo sreće neka se ne zaustavi
mnogih stvari se više ni ne sećam
vreme briše što sudbina donosi
biće bolje, ponekad predosećam


Reći ćemo hvala kada bude karnevala

Mi jesmo anđeli
dok ne navučemo na sebe
odeću od đavolje kože
dok se ne potučemo
vreme radi za
mlade i pametne
i nikad ne daj da ti
neki agresivac sudbinu nametne

Mi jesmo anđeli...
reći ćemo hvala kad bude karnevala, anđeli...

Mladi ludi svet
glavni je prodor u naš svet
zato stani, raduj se i ne odustani
volite se svi
od ljubavi napravite slavlje
kao magnet dva suprotna pola
ljubite se i čuvajte zdravlje

Mi jesmo anđeli...
reći ćemo hvala kad bude karnevala, anđeli...

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma