13. 5. 2001.

Bajaga & Instruktori - Zmaj od Noćaja [~]

PGP RTS - CD 413520
2001


1. Lepa Janja, ribareva kći (3:39)
2. Da li da odem ili ne (3:00)
3. Gospod brine (5:48)
4. Tehno Blues (4:16)
5. Zmaj od Noćaja (5:40)
6. Najslađa devojka (3:30)
7. Model 1960 - ES.EF.ER.JOT (3:59)
8. Ala (3:40)
9. Perla (3:42)
10. Extasy, pazi!!! (3:07)

11. Plavo (3:26)
Bonus CD - i ja sam zvezdaš:
12. Zvezda (4:12)
13. Zvezda (stadionska verzija) (4:18)
14. Zvezda (matrica) (4:12)


Pripremano i programirano u Ateljeu Bajage i Instruktora od februara 2000. do maja 2001.
Snimano u Studiju 5 PGP RTS maj-juli 2001.
Mastering Studio O.

Momčilo Bajagić Bajaga - glas, gitare
Živorad Milenković Žika - glas, gitare
Aleksandar Saša Lokner - klavijature, vokali
Miroslav Cvetković Cvele - bas gitare, vokali
Čedomir Macura Čeda - bubnjevi, vokali
Aleksandar Saša Habić - producent, klavijature, gitare
Ljubiša Opačić Buba - gitare, programming, vokali
Zoran Vukčević - ton majstor

Gosti:
Ivan Ilić - trombon
Jovan Ilić - usna harmonika
Magnifico i Šaci - kak ga zateguje...
Marijana Popović - vokal

Hvala: Bori Čorbi, Ministarstvu kulture Srbije, Taci, Peci Antonoviću, Peci Popoviću

Dizajn zmaja i omota: Goran Edi Tadić
Foto: Nebojša Tejić

VD glavni i odgovorni urednik: Lidija Habić
Direktor PGP-RTS: Vladimir Marković



Lepa Janja, ribareva kći
Muz. M. Bajagić, A. S. Lokner
Tex. M. Bajagić
Arr. A. S. Habić


Maslina je oliva
mene sunce poliva
procvale su kajsije rumene
pa se vidi jasnije
pa se čuje glasnije
na celom svetu od sto milja

Mene sunce nervira
zrake loše servira
pa te dobro ne vidim ovaj put
nnda vidim, jebote
nigde takve lepote
na celom svetu od sto milja

Niko lepši nego ti
lepa Janja, ribareva kći
na celom svetu lepote takve ni'
samo lepa ribareva kći

Maslina je oliva
mene sunce poliva
procvale su kajsije rumene
pa se vidi jasnije
pa se čuje glasnije
na celom svetu od sto milja

Mene sunce nervira
zrake loše servira
istopi ti maskaru svaki put
pa se ljutiš na mene
pa mi tražiš zamene
na celom svetu od sto milja

Niko lepši nego ti
lepa Janja, ribareva kći
na celom svetu lepote takve ni'
samo lepa ribareva kći

Onda pesme drugi deo
da promenim ja bih hteo
jer ne volim depresivne krajeve
zato želim ribarima
puno sreće s virovima
i pune mreže ribe sveže

Niko lepši nego ti
lepa Janja, ribareva kći
na celom svetu lepote takve ni'
samo lepa ribareva kći

Niko lepši nego ti
lepa Janja, ribareva kći


Da li da odem ili ne
Muz. The Clash
Tex. M. Bajagić
Arr. A. S. Habić


Da li da odem ili ne
ako odem kad i gde
da li da ovde ostanem
il neko drugi postanem
pomozi mi da znam što pre
da li da odem ili ne

Probaj sve, sve, sve
vrlo jednostavno je
ili gradiš ili rušiš
ili prođeš ili pušiš
raspitaj se kod sudbine
da li da odem ili ne

Da li ovde ili preko
da li blizu il' daleko
da l' pošteno ili kvarno
legalno il' nelegalno
raspitaj se kod sudbine
da li da odem ili ne

Da l' da idem il' da ne idem
da li Iron ili Maiden
kad bih bio drugi neko
ja uopšte ne bi' ček'o
ne bi se pit'o, čoveče
da li da odem ili ne


Gospod brine
Muz. Tex. Arr. M. Bajagić

Ja sam morski pesak
ti si beli sneg
desio se tresak
umalo i beg

Kao da te vetar
uveo u film
ušla si u sobu
i povukla dim

Prekomorski pešak
sišao na drum
ukrala mi dušu
okrenula um

Da se zemlja vrti - o tom Gospod brine
moćne ljude muče brda i doline
šta je muka moja - zrno od problema
što mi srce stoji, stoji kad te nema

Da se zemlja vrti - o tom Gospod brine
na sve iz doline i sve brđanine
šta je muka moja - zrno od problema
što mi srce stoji, stoji kad te nema


Tehno Blues
Muz. Tex. M. Bajagić
Arr. Lj. Opačić, A. S. Habić, A. S. Lokner


Dve-tri godine ćute vetrovi
nikoga ne lade
dve-tri godine kiša ne pada
svuda su poplave
dve-tri godine, 4 meseca i 21 dan
stoje brodovi, aerodromi
svaki let otkazan

Jer bez tebe mi ruže ne cvetaju
ko da ih pobio led
sunce odbija da svane kad mu je red

Zato, vrati se
unesi red u ovu katastrofu
ako ne dođeš
ja otpevaću ti još ovu strofu

Voli, ne voli, boli, ne molim
pamtim, zaboravim
snimam, ne slušam, posle preslušam
kad se oporavim
gledam, ne spavam, legnem, pa prespavam
i odmah se probudim
zvezde sijaju, pa preteruju
hoću da poludim

Mnogo loše sam
vidi me kako sam bled


Zmaj od Noćaja
Muz. Tex. M. Bajagić
Arr. A. S. Habić


Ti si ušla u moj pogled
u moj pogled k'o u zagrljaj
pa me nateraš da pričam
nemam običaj

Leptiri u mom stomaku
uvek me na tebe podsete
ja ih uspavam na foru
al' te osete

Onda potonem u sebe
tamo dole sretnem tebe
pa se slike k'o komadi oštrog stakla
zariju u dlan

Ulica - Zmaj od Noćaja
ovde su čuda moguća
Zmaj od Noćaja

Ulica, tabla limena
i na njoj mesto imena
Zmaj od Noćaja

Nikog ne volim da sretnem
ljude gledam k'o kroz kameru
mog'o bi da snimim sretne
nemam nameru

Svetli svetlo kroz roletne
tanke, žute notne linije
ja po njima pišem pesmu
a ti skini je


Najslađa devojka
Muz. Ž. Milenković
Tex. M. Bajagić
Arr. A. S. Habić, A. S. Lokner


Ja priđem korak jedan
ti odeš nazad dva
pa opet priđeš jedan
da ti budem bliže ja

Unapred korak jedan
pa unazad još dva
napravi korak jedan
pa ću odma' zatim ja

Dani prolaze, dani prolaze grbavi
loše živim ja, loše živim bez ljubavi
čekam uzalud, čekam uzalud promene
nikog nema, baš nikog da je opomene

Najslađa, najslađa devojka
slatka k'o otrovna jabuka

Noću ne spavam, noću ne spavam, znojim se
da te izgubim, da te izgubim, bojim se
čekam, ne spavam, pa mi ne treba buđenje
slušam radio, vesti i palamuđenje


Model 1960 - ES.EF.ER.JOT

Muz. Tex. M. Bajagić
Arr. A. S. Habić


Kiša nas je napadala s desna
pokraj puta kojim ide se za Niš
stajao sam, ti si bila besna
kad je loše, mene okriviš

Kažem - dušo, nije moja greška
što je stala ova konzerva
što su ljudi čudni u vremena teška
optimizam mene još ne napušta

Ne, ne, ne, ne ostavljaj mene
model iz države neodržive
moj je svet ko crno-beli spot
rađen za J.R.T. u ES.EF.ER.JOT
u ES.EF.ER.JOT

Deset godina mi pojeli termiti
dve-tri godine sam pojeo ja sam
ti me pitaš - znaš li šta će biti?
a ja lažem, kažem - normalno da znam!

Pored nas su projurila dva tipa
crne boje stakla k'o ogledala
posle tog me nisi pogledala više
posle toga si se sama predala

Ne, ne, ne, ne ostavljaj mene
model iz države neodržive
moj je svet ko crno-beli spot
rađen za J.R.T. u ES.EF.ER.JOT

I ko je tebi kriv
što takav je život
da si rođen u ES.EF.ER.JOT


Ala
Muz. Tex. M. Bajagić
Arr. A. S. Habić, A. S. Lokner


Ala sam noćas dobre volje
ala me hoće muzika
ala je mitsko biće koje
je isto što i aždaja

Ala bih hteo da ti priđem
ala ti stoji haljina
al' bih ti rekao - alal vera!
al' velika je daljina

Stojim, a oko mene pesme prolaze
Azija, Grčka, Španija
Maroko, Brazil, Kuba, Trinidad i Portoriko
Šumadija, Rumunija, Slovenija, Holandija

Ala si slatka kao alva
al' neću biti alav ja
ala bi' rado bio s tobom
al' previše si balava


Perla
Muz. Ž. Milenković
Tex. M. Bajagić
Arr. A. S. Habić


Ni vazduh
ni čist kiseonik
ni voda
sve da sam bolji nego sad
da nije vreme ko što jeste
i da je drugo vreme, drugi grad

Dugo i polako
kao beskonačan broj
vučem se po gradu
sporo otkad nisam tvoj

Da se pojaviš
k'o perla iz mora
da me udari hiljadu bofora
da se meni desi to
ne bih poverovao

Da se pojaviš
k'o iskra u noći
pomislio bih da me lažu oči
da se meni desi to
ne bih poverovao

K'o perla iz mora

Da se meni desi to
ne bih poverovao


Extasy, pazi!!!
Muz. A. S. Lokner, Ž. Milenković
Tex. Ž. Milenković
Arr. Lj. Opačić, A. S. Lokner, A. S. Habić, M. Bajagić, Ž. Milenković


Koristim ovu priliku da
ispričam priču koja mi se
desila kad sam pre neki dan
iš'o na party extaziran

Droga me melje, meljem ja nju
vilica škripi k'o dubok sneg
idem iz sebe da isteram svu
energiju skupljenu i suvišnu

Extasy, pazi
ja bum te zgazil

Nalećem u momentu na par
što jedan drugom trpa u čmar
ljubi se strasno i uvija
dok strobo secka pa ubija

Trese se cela industrija
ljudi-mašine, kumašine
oči nam svetle k'o laseri
daj bre ne seri, daj ne seri

Extasy, pazi
ja bum te zgazil...
ljudi-mašine, kumašine

Ovo je priča, šta da se priča


Plavo
Muz. Tex. M. Bajagić, Ž. Milenković
Arr. M. Bajagić, Ž. Milenković, A. S. Lokner, Lj. Opačić


Jutro, jutro posle
noći neprospavane
para mi oči

Plavo, sve je plavo
kao nebo u ogledalu
gledam u vodu

Gledam, a zraci lome se
o talase, o talase

Stavim tamne cvikere
krijem oči klikere
izgledam k'o normalan
mada nisam ispravan


Zvezda
(M. Bajagić-M. Bajagić-Ž. MIlenković, Lj. Opačić, A. Lokner)

Hajdemo svi da pevamo veselo
kome je srce crveno i belo
moja adresa - Marakana, sever
Delija uvek i Red Star forever

Zvezda je ime šampiona
ima nas dvesta miliona
Zvezda je da se pamti dugo
pobeda ili ništa drugo

Zvezda!
Zvezda!
Zvezda!
peva Marakana

Na moje nebo jedna zvezda sela
ona je, brate crvena i bela
hajdemo Bogu da se pomolimo
da pevamo i da vas pobedimo

Svi znaju gde je Topčidersko brdo
Delije, sever - tamo gde je tvrdo
na moje nebo jedna zvezda sela
ona je, brate crvena i bela


Zvezda (stadionska verzija)
(M. Bajagić-M. Bajagić-A. S. Habić)

Hajdemo svi da pevamo veselo
kome je srce crveno i belo
moja adresa - Marakana, sever
Delija uvek i Red Star forever

Zvezda je ime šampiona
ima nas dvesta miliona
Zvezda je da se pamti dugo
pobeda ili ništa drugo

Zvezda!
Zvezda!
Zvezda!
peva Marakana

Na moje nebo jedna zvezda sela
ona je, brate crvena i bela
hajdemo Bogu da se pomolimo
da pevamo i da vas pobedimo

Svi znaju gde je Topčidersko brdo
Delije, sever - tamo gde je tvrdo
na moje nebo jedna zvezda sela
ona je, brate crvena i bela


Zvezda (matrica)
(M. Bajagić-Ž. Milenković, Lj. Opačić, A. Lokner)

... pevamo veselo
... crveno i belo
... Marakana, sever
... i Red Star forever

... ime šampiona
... dvesta miliona
... da se pamti dugo
... ili ništa drugo

Zvezda!
Zvezda!
Zvezda!

... jedna zvezda sela
... crvena i bela
... da se pomolimo
... da vas pobedimo

... Topčidersko brdo
... tamo gde je tvrdo
... jedna zvezda sela
... crvena i bela

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma