14. 5. 2008.

Bajaga - neke od ostalih pesama [^]


Ni na nebu ni na zemlji
Moji drugovi
Januar
Montenegro
Slovenačka reč
Pesma protiv maleri
Ruža vetrova
Novosti
A ti se nećeš vratiti




Momčilo Bajagić Bajaga
Ni na nebu ni na zemlji
Originalna muzika iz filma
PGP RTS - 212116
1994
Ni na nebu ni na zemlji

Ovo se teško može nazvati život
a znam sigurno da nije ni smrt
k'o medved zatvoren u stakleni kavez
u napušteni zoološki vrt

Ovo se teško
može nazvati mirom
a znam sigurno da
nije ni rat

I sve izgleda
potpuno normalno
a hladan znoj mi
klizi niz vrat

Kaži mi, gde smo
(Ni na nebu, ni na zemlji)
Ovo je mesto
(Ni na nebu, ni na zemljii)

Ko me odvede u zatvoreni
stakleni kavez
u napušteni
zoološki vrt


Moji drugovi

Moji su drugovi, biseri rasuti
po celom svetu
I ja sam selica, pa ih ponekad
sretnem u letu

Dal' je to sudbina, il' ko zna šta li je
kad god se sretnemo, uvek se zalije
Uvek se završi
s' nekom od naših pesama

Moji su drugovi, žestoki momci
velikog srca
I kad se pije i kad se ljubi
i kad se puca

Gore od Aljaske, do Australije
kad god se sretnemo, uvek se zalije
Uvek se završi
s' nekom od naših pesama

 Za moje drugove, ja molim vetrove
za puna jedra
Puteve sigune, a noći zvezdane
i jutra vedra

Da smo živi i zdravi, još godina sto
da je pesme i vina i da nas čuva bog
Da su najbolje žene, uvek pored nas
jer ovaj život je kratak i prozuji za čas


Bajaga & Instruktori
Neizbrisano
Biveco - CD 102
1995
Januar

Januar je stigao smederevskim putom
delimično ogrnut civilnim kaputom
sa njim sam se složio bar u ovom delu
bolje nego da je doš'o u šinjelu

Neka svako sebi nađe onu koju voli
gladnom hrane, bolnom leka a neslanom soli
ako bude puno sunca i godina kišna
niko, niko, ne može nam ništa
hari rama, hari rama, rama krišna)

A kad prođe ova zima i vrate se laste
neka raste sve što raste i treba da raste
neka stanu loše karme sve u jednon danu
Bože, pravde kad će biti opet na Balkanu

Hoću nešto da te pitam, savladaj sramotu
pa mi kaži šta ti znači ljubav u životu
ubedi me, ubedi me da je više nema
onda više sa mnom nećeš imati problema


Montenegro

Ja imam šator od zvezdanog neba
finog tkanja
pođimo brzo jer strašno mi fale
putovanja

Pođi ponesi sve nevažne stvari
sve sitnice
ali na krevetu zaboravi svoje
umorno lice

Na skriveno te vodim mesto
između planina i mora
gde gorski vetar peva pesmu
- još ne sviće rujna zora

Na skriveno te vodim mesto
gde su i noću tople stene
Montenegro, zove tebe
Montenegro, zove mene

Ja ću ti praviti od planinskog bilja
ljubavne kreme
ponesi osmeh i u velikoj flaši
lepo vreme


Bajaga & Instruktori
Best of Live
Metropolis Records - MCD 050
2002
Slovenačka reč

Ti zdaj greš k drugemu
za mene je to preveč
Reci, ne me lagat ampak reci
da zdaj sem ti odveč

Jaz nikada ne bom
nobene ljubil več
Hoćem nekaj povedat al' ne znam
tu slovenačku reč

Ti veš da sem sam
da resnica je zame preveč
Hoću nešto da kažem, al' ne znam
tu slovenačku reč

Prešerna bi ti bral
kot da sem pravi gorenjc
Tisočkrat jaz bi tebi prebral
ceo sonetni ven'c

Zdaj gremo po valcu...


Pesma protiv maleri


Ova e pesna protiv maleri
taa se pee zloba da rastera
I jas ja pejam za tebe najmila
a i ti pej ja za mene nekogas

Taa se pravi od grance maslina
taa se pravi od zlatna vistina
Taa se pee so čist obraz
vi nudi uspeh namesto poraz

Pregrni me i bakni me so usni
isčisti mi ja dušava od nevolji
Kje ti podaram pesna koja ja pejam jas
kje ti podaram pesna protiv maleri

Neka ja pejat site, moi drugari
srcata nek im gi ovaa pesna ispolni
Pesno, rasteraj gi ovie zmejovi
donesi pesno srekja vo ovie naši krajevi


Bajaga
Ruža vetrova Beograda
Hi-Fi Centar - CD 10271
2003
Ruža vetrova

Kad se voda povukla (Kad je ljubav otišla)
samo karta ostala uzdaha
jer ovde se stvari ruše

Iznad ratnog ostrva
stoji ruža vetrova
to je ruža vetrova moje duše

Zindan kapija
otvara vrata svoja
Zindan kapija
a ti si opet moja

Svaki dan je tako siv
ko tvoje sive oči
zbog njih nek se noćas
na moj račun tuga toči

Svako jutro samo malo grubo
buđene iz sna, iz sna

Tu gde ona stoji sad
600 godina je grad
a ovde se gradovi često ruše


Novosti

Dogodi se da ponekad neke zemlje pogode oluje
dogodi se da poneki deo sveta ostane bez struje
dogodi se da ponekad neko nekog hvali
dogodi se da ponekad nekog psuje

Događa se često da sportisti pobede i osvoje medalje
dogodi se često da političari lažu kako nema dalje
dogodi se često da poneko nekog primi
dogodi se da ponekad neko šalje

O tom će noćas još Večernje novosti
istinu doneti u pravi čas
o tom će noćas još Večernje novosti
Večernje novosti samo za vas

Znam ekipu koja čita samo crnu hroniku i sportsku stranu
znam i one što se brinu šta je bilo na brdovitom Balkanu
i ekipu od stvarnosti što se leči
oni samo rešavaju ukrštene reči

Dogodi se da zaglaviš s društvom, sve do jutra popije se više-manje
znam odličan recept da popraviš sebe i uopšte svoje stanje
slane kifle, jogurt i još vruće novosti
Beogradsko izdanje

O tom će noćas još Večernje novosti
istinu doneti u pravi čas
o tom će noćas još Večernje novosti
Večernje novosti samo za vas

To mogu jedino Večernje novosti
Večernje novosti u pravi čas
to mogu jedino Večernje novosti
Večernje novosti samo za vas
to mogu jedino Večernje novosti
Večernje novosti samo za vas


Muzika iz TV serije
"Vratiće se rode"
2008

A ti se nećeš vratiti

Od Banata prema Sremu nisko oblači
noć se spustila, pa se ne vidi...
samo moje misli po ravnici putuju
ja ih pošaljem al se vraćaju...

A ti, a ti se nećeš vratiti....
to je bilo davno, pa se niko ne seća
rode nestale jednog proleća...
vratiće se, kažu ljudi, ove godine...
ove godine il dogodine...
a ti, a ti se nećeš vratiti....

Ravno, nigde brda, sve je ravno
ravno mi je sve
jer u tvome srcu već odavno
drugi stanuje...

Ej, kad bi znala ti...
(kad bi samo znala ti)
koliko trebaš mi!

Hajde noći tiho, tiše, sitni tonovi
da se nikome to ne ponovi...
bruje žice, srce trne, grom te pogodi
to se dogodi il ne dogodi....
a ti na belom perju zaspi...

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma