8. 5. 1998.

Dejan Cukić & Spori ritam bend - Igramo na ulici [^]

PGP RTS - CD 412615
1998


1. Igramo na ulici (3:18)

(D. Cukić-S. Mihajlović/D. Cukić)
2. Da li ti si nisi (3:27)
(D. Cukić-S. Mihajlović/D. Mitrić)

3. Karneval (3:14)
(D. Mitrić-D. Cukić)
4. Ljubav boli (3:55)
(D. Mitrić-S. Mihajlović/D. Cukić)
5. Suze nisu dovoljne (5:28)
(D. Mitrić-S. Mihajlović)
6. Pored reke (1:20)
(D. Cukić)
7. Stranac u Beogradu (4:20)
(D. Cukić-D. Cukić)
8. Zimbabwe (3:50)
(D. Mitrić-S. Mihajlović/D. Cukić)
9. Bulevari (4:17)
(D. Mitrić-D. Cukić)
10. Detektiv (4:26)
(D. Mitrić/D. Cukić-D. Cukić)
11. Zvuci ulica (4:44)
(D. Mitrić-S. Mihajlović/D. Cukić)

Hvala našim porodicama na strpljenju i svima koji su svojom pozitivnom energijom pomogli stvaranju muzike koju slušate

Spori ritam bend:
Dejan Cukić - glas, akustična gitara
Dragan Mitrić - klavijature
Branko Isaković - bas
Slobodan Jurišić - bubnjevi, udaraljke
Safet Petrovac - gitare
Marija Mihajlović - prateći vokali

Svirali su još:
Nenad Petrović - saksofon (5)
Uroš Šećerov - konge (4,11)
Prateći glasovi: Cvele, Marija i Dejan

Aranžmani: (D. Mitrić, D. Cukić i Spori ritam bend)
Producent: Vlada Negovanović
Snimatelj: Miroslav Cvetković
Snimljeno od aprila do oktobra 1998. u studiju Vlade Negovanovića
Photo: Igor Milićević
Dizajn: Vasić Bojan

Glavni i odgovorni urednik: M. Aranđelović Kemiš
Urednik redakcije za pop i rok muziku: Aleksandar Pilipenko
Urednik dizajna: Zdenka Morina
Direktor PGP RTS: Aleksandar Backović



Igramo na ulici

Bio sam prosjak, bio čudak
totalno izgubljen
bio sam lopov, bio ludak
šutnut i odbačen

Bio sam ja na dnu
sada čujem tvoju muziku
nije kraj, zagrljaj
hajde, zaigraj

Igramo na ulici
igramo na ulici

Bio na podu i na brodu
ja sam se davio
bio grešan, bio smešan
gluposti pravio

Slike iz prošlosti
probam da uprostim
i ostavim
iza sebe

Bio je dovoljan
znak da sam potreban
od tada znam
imam tebe


Da li ti si nisi

Da l' me voliš il' me boliš
da li psuješ il' se moliš
da l' me raniš kad me hraniš
da l' me biješ il' me braniš

Da l' se stidiš kad me vidiš
da l' me gaziš il' me paziš
kažeš "beži" ili "zdravo"
stvarno, isti mi je đavo, je

Da li ti si nisi moja draga
da li ti si nisi meni sve
ti si jesi nisi moja draga
ti si jesi nisi meni sve

Da li toneš ili plivaš
da l' si budna ili snivaš
da l' si lepa ili ružna
da l' si srećna ili tužna

Da l' si dužna ili plaćaš
da li ideš il' se vraćaš
levo, desno ili pravo
znaš da isti mi je đavo, je


Karneval

Zvezde vode nas na jug
mesec vrti nas u krug
igramo pod maskama
svakog dana drugi grad
ako pratiš dobar trag
onda pođi sa nama

Ova noć je marama
dobro te je sakrila
zvezdama te napila
okove od čelika
gurni ispod tepiha
noćas budi slobodna

Još jedna noć
luda noć pod maskama
još jedna noć
ova noć je karneval

Sakri lice, pusti glas
igraj ovde pored nas
ritam ruši granice
ispod maske skloni sve
brige, bol i strahove
nek' odnesu ulice

Zvezde vode nas na jug
mesec vrti nas u krug
živimo pod maskama
život nije istina
ljubav nije muzika
muzika je najbolja


Ljubav boli

Ljubav boli kada osetiš da voliš
ljubav baca te na kolena
ljubav boli, sve se ruši kada moliš
kada gubiš tlo pod nogama

Jedna noć, to ništa ne znači
bila je razlog da me otkači
krevet je veliki kad ležim sam
moje srce je na podu, ja odbrojavam

Ljubav boli, o kako boli bol
kada se dur lagano topi u mol
ljubav boli, o jako boli bol
i nikad nisi sasvim spreman na to

Ljubav uvek isto počinje
nežno i tiho, pa te razbije
ali kada krenu prevare
sve se godine za jedan tren zaborave

O, kako boli ljubav
o, kako boli ljubav...


Suze nisu dovoljne

Ležala je kao da je samo zaspala
padala je kiša, šminka joj se rasula

Suze više nisu dovoljne
nikad nisam rekla - volim te

Ona nije čula škripu loših kočnica
sakrila je pogled mračna uska ulica

Do kuće samo nekoliko koraka
(sad je kasno)
krenula je iza oblaka
znala je

Suze više nisu dovoljne
nikad nisam rekla - volim te
kada ljubav naglo prestane
krije srce slike zgužvane

On je bio besan što se nije javila
mislio je da je negde dugo slavila

Noge idu same, srce ne shvata
(sad je kasno)
vrisak kad tišinu pocepa
ona zna

Suze više nisu dovoljne
nikad nije rekla - volim te
kada ljubav naglo prestane
krije srce slike zgužvane

Ležala je kao da je samo zaspala


Pored reke

instrumental


Stranac u Beogradu

Tamna noć, nigde nikoga
spava Trg i Knez Mihajlova
tiho nestaje moj grad

Mada znam svaku ulicu
mada sam uvek bio tu
ne prepoznajem moj grad

Više nisam siguran
da li ovde pripadam
ili lutam kao stranac u Beogradu

Kroz kraj u kom sam rođen
više ne smem ni da prođem
iste zgrade, nove priče
a sve mi liče na ovu tamnu noć

Puste ulice
od Zvezdare do Skadarlije
ne prepoznajem moj grad


Zimbabwe

To je Zimbabwe!

Daj mi ruku i povedi me
tamo gde je mnogo vrelije
tamo gde je sve veselije
daj mi ruku, vodi me

Zimbabwe nije daleko
Zimbabwe želimo
da pakujemo kofere
pa da se selimo

Daj mi ritam koji pomera
melodiju crnog nemira
tople zvuke čudnih bubnjeva
daj mi ritam, vodi me

Daj mi ritam i pokreni me
tamo gde je sve zelenije
tamo gde je sve veselije
daj mi ruku, vodi me


Bulevari

Katarina sa Dorćola
bila je najlepša u gradu tih godina
Katarina se igrala
našim srcima k'o kutijom domina

Katarina je birala
jednom izabrala pogrešnog čoveka
velika bolest malog imena
poklon onih opakih navika

Bulevari - na kraju grada
bulevari - dajte skloništa
bulevari - na kraju grada
bulevari - dajte snage, dajte skloništa

Mali Ivan ima mali stan
u starom delu Novog Beograda
mali Ivan ima divan plan
al' na svakom putu hiljadu ograda

Avioni, kola, brodovi
nijedna žena nije videla njegov sjaj
čudna ljubav, čudni plodovi
niko stvarno ne zaslužuje takav kraj

Bulevarima sumraka
tamne senke kriju poglede očaja
bulevarima uzdaha
poslednja borba je i poslednja predaja

Sudbina se uvek igrala
s nekim čitav život, s nekim za jednu noć
velika bolest malog imena
niko stvarno ne zaslužuje takav bol


Detektiv

Ne volim kada mi pogled padne na sat u ponoć
kao listovi kalendara koji se cepaju
a nijedna nova slika ne nosi ništa dobro
očima detektiva u gradu pored reke

Još jedan dan, još jedan dan u gradu pored reke
pored reke, tajne neke neotkrivene
još jedan dan, još jedan dan u gradu pored reke
misli traže, govor laže, oči govore

Kada bi bar mogao da zaspim
al' prevrćem se u krevetu i razmišljam o slučaju koji je danas ušao na vrata
mirisala je na skup parfem i nevolju, rekao bi Philip Marlowe
ali u Beogradu vladaju drugačija pravila

Dug je put kada vrtiš se u krug
dug je put kad se penješ uzalud
dug je put kada toneš prema dnu
dug je put kada hodaš sam u snu

Sledećeg petka, rana od metka, nisam makao od početka
nigde traga čoveku sa letka i sve se čini kao obična spletka
znam da deluje čudno ali u ovom poslu ta pojava nije retka
za jednu noć od trljača postaneš konjana zverka


Zvuci ulica

Povratak u ponoć, hladan, prazan stan
zvao bih upomoć al se sakrivam
ruga mi se pogled iz ogledala
čujem glas sa noćnog radija

Muzika se valja, mrak se ispija
slušaj bluz sa delte Misisipija
prozor oko neba, nebo - granica
kroz noć te vodi ova stanica

Zvuci ulica, ritam pločnika
svira radio, Beograd ne spava
zvuci ulica su moja muzika
noć je najcrnja pre novog svitanja

Svetiljka na uglu se umorila
kad je sunce stiglo k'o na prstima
prve vesti lakše idu s pesmama
pesmama iz drugog vremena

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma