11. 6. 1998.

Deca loših muzičara - Virus

Metropolis Records - MRK 5110
1998


1. Dezodorans *
2. Sestra plače
3. Bolero *
4. Biće sve u redu
5. Smrz'o sam se od straha
6. Špric u kanti
7. Ušao mi dim u oči
8. Haustor
9. Vrata
10. Ljubav *



DLM:
Šilja (vokal)
Žika (bas)
Joca (gitara)
Mikac (bubnjevi)
Milje (sax)
Bora (truba)

Gosti:
Nikola - Trombon (Ljubav)
Hari - flauta (Bolero, Vrata)
Andrej - skreč (Dezodorans, Bolero)
Ivan Jeftović - glas (Ljubav)
Aleksandra - prateći vokali (Ljubav)

Muzika: Deca loših muzičara, osim Bolera

Producenti: DLM i Aleksandra Stojanović (* Đorđe Petrović)

Zahvaljujemo se:
Aleksandri, Andreju (Sunshine), Hariju, Nikoli, Đorđu Petroviću, Siniši Kovačeviću, Ivanu Jeftoviću, Striboru i Ravelu.
Takođe se zahvaljujemo i svim ljudima koji su učestvovali u stvaranju predstave "Virus".

Dizajn omota: Ranko Tomić
Fotografije grupe: Braca Nadeždić



Dezodorans

Jebo nas pas
jebo nas pas
mirišemo mi
dobar dezodorans
super dezodorans

Nama od vas
nama od vas
opasan dezodorans
opasan dezodorans
supersenzitivni dezodorans
supersenzitivni dezodorans
od koga trne glans
od koga trne glans
od koga trne glans

Jebo nas pas
jebo nas pas
mirišemo mi
opasan dezodorans

Dobra volja
diktatora
čini cuda
smrdi svuda

D-d-d-dezodorans...


Ljubav


Gladno srce grize napolje
neobično, neobično
beži Miki, biće najbolje
osećam se odlično

Jutro miriše na latice
vrišti biće težak dan
usporava me zagrljaj
pomozi mi da preplivam

Ljubav
ljubav

Sad sve je jedno
sad sve je jedno
sada je svejedno
sada svejedno

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma