21. 11. 1981.

Parni valjak - Vrijeme je na našoj strani

Suzy Records Production CBS 85510
Datum rezanja vinila: 21.11.1981


1. Večeras trebam društvo (2:23)
2. Moje dnevne paranoje (3:23)
3. Isti smo (3:47)
4. Ona gleda kroz mene (3:21)
5. Staška (4:19)
6. Kao ti (3:23)
7. Djevojčice ne..... (2:27)
8. Bijeg (3:22)
9. Noć nema svjedoka (1:54)
10. Ako želim * (2:56)

11. Vrijeme je na našoj strani (2:54)

Autor: Husein Hasanefendić, osim * Srećko Kukurić

Parni valjak: Aki, Ras, Paolo, Srećko, Hus

Producent: Hus
Snimano u Ferger Studio-s Sweden
Snimatelj i koproducent: Tihomir Varga
Pjesmu "Večeras trebam društvo" snimao i miksao Goran Stelin
Timbalese na "Isti smo" svira Sjunne Ferger
Sussan Persson - prateći vokal

Oprema Studio "SLS"
Art director & Design: M. Ilić
Ilustracija: I. Kordej
Foto: M. Čolić & R. Sredić

Izvršni producent: M. Škrnjug

Muzički urednici: D. Šarac & R. Antonić
Glavni i odgovorni urednik: B. Novak



Večeras trebam društvo

Večeras trebam društvo
primam bilo što
imam, punu bocu
imam prazan stan

Večeras trebam društvo
primam bilo što
može i za razgovor

Ima tako
nekih noći
kada naprosto ne mogu
ostati sam

Kad tebe nema
treba mi netko
da kako tako
dočekam dan

Večeras trebam
nešto nježno
nešto, što će pomoći
da ublažim bol

Večeras trebam društvo, očajno
ti nisi tu


Moje dnevne paranoje

Ne slušam radio, ne pratim štampu,
ni do čega mi nije
Sjedim, ležim, buljim u prazno
sam od sebe se krijem

Ti mi kažeš, da sam čudan
u posljednje vrijeme
Nervozan, razdražljiv, ni nalik na sebe
pitaš da l' je to zbog tebe

Nema veze to sa tobom
nema, dušo, vjeruj mi
To je samo neko prolazno stanje
to su, to su samo, moje dnevne paranoje

Nema više Petra Pana
ni on više nije dijete
Ogledalo pokazuje, što ne želim
sve je bilo bajka

Kao stranac u vlastitoj glavi
i slika na zidu
Želiš da si nježna, prema meni
ali pusti me na miru!


Isti smo

Sjedi kraj mene, sjedi bliže
opusti se i kaži što ti je!
Otvori dušu, jer znam da slušam
odgurao sam dosta toga
više lošeg, manje dobra!

I ja nosim, svoje boli
baš kao i ti – isti smo!

Svi više - manje, prolazimo isto stanje
vjeruj mi
Ponekad gore, nekad dolje
najčešće nigdje, al' bit' će i bolje
vjeruj mi!

Noć je duga, nisi sama
nećeš više ni biti
ja sam tu!

Ja sam tu, ne brini ništa (više)
ja sam tu da ti, snage dam
Ja sam tu, ne brini ništa
i mene je strah, kad sam sam


Ona gleda kroz mene

Ima nešto u tome kako se smije
nešto u tome, kako se kreće
ali ništa se promijenilo nije
od posljednje pjesme:
"Hej, hej, 'ajde barem javi se!"

Više ne znam kako da joj priđem
kako da svratim, pažnju na sebe
što god radim, nema smisla
ona gleda kroz mene

Ona je domet, o njoj se sanja
uvijek blista na paradi
Prva zvijezda, ekskluzivnih rupa
u ovome gradu

Nada se gubi, a želja još gori
nije mi jasno, kuda to vodi!
Ja sam stvarno, stvarno
težak slučaj ludila za njom!


Staška

Staška je bila, gotovo dijete
veselih sedamnaest
Svjesna da izgleda dobro
trošila se mnogo, a bila je poželjna

Govorili su mi da sam lud
kad je želim vezat' uz sebe
Al' vrijedilo je probati barem
bez obzira na priče, imala je nešto

Što je bilo, bilo je
ne govorite mi, ništa protiv nje!
Što je bilo, bilo je
ne želim ništa, da znam!

Bila je moja, trideset dana
moja i ničija više
A ako i lažem sam sebe
što se to vas tiče?
Ne kvarite mi, uspomene


Kao ti

Ti mi činiš, krasne stvari
ti me, činiš sretnim
i kada mi loše krene, ti si tu
uvijek kraj mene

Od kada su, igre grube
lijepo je znati
da čovjek, ima nekog kao ti
na svojoj strani

Kao ti!

Ti znaš da ja nisam
od velikih riječi
ono što osjećam, teško je reći
ipak, želim da znaš: Volim te!

Ja nisam, od jučer
imam dosta iza sebe
al' nijedna prije, značila mi nije

Kao ti!


Djevojčice ne.....

Što mi je to trebalo
ne znam ni sam
da ispadnem budala
smije mi se čitav grad

Sjedim ovdje i piljim u pod
crvenim se i čekam
da pozovu moj broj!

Djevojčice, ne ostavljajte poklone
tako, tako žive uspomene
Djevojčice ne ostavljajte poklone
mislite na ...ajajajaj...

Sprdala me mala, baš joj hvala
naći ću ja nju!
Doktor, doktor gleda kroz spravu
a ja u sebi vičem: "Sestro daj okreni glavu!"


Bijeg

Ponedeljak se, sporo vuče
u utorak sve novine, napamet znam
Srijeda prazna i nikako da prođe
četvrtkom čekam, da petak dođe!

Okrenut' ću broj, tek tada bit ću tvoj
'ajde da zbrišemo odavde

Negdje, gdje je lijepo
negdje, gdje bit' ćemo sami
'Ajde, da odemo iz grada
da odemo odavde

Glava puca, radni tjedan
krug se kreće, otpočetka
Lupam pečat, na taksene marke
ja stvarno nisam, šljakerski heroj, za hiljadarke


Noć nema svjedoka

Netko je rekao: "Društvo, ajmo dolje
veče je tek počelo, idemo dalje!"
A ja sam zapravo svo vrijeme
mislio na krevet

Muvali smo tako pijani
od mjesta do mjesta
Gnjavili djevojke i lokali pivu
Nešto je govorilo bit' će ...huh...

Momci su bili bijesni
ne pamtim im lica
Djevojke su bile njihove
gazili su snažno

Dokaz nosi izborom
da noć, nema svjedoka!


Ako želim

Vrijeme provodim u oblacima
očekujući da se nešto desi
Potpuno sam slijep u njima
ipak shvaćam što se ovdje zbiva

Koliko sam dugo
proveo na nebu
Koliko sam mnogo
snivao o svemu

Ne osjećam vrijeme
i ništa oko sebe osim tebe!

Konačno sam shvatio da moram sići
i tebi kao svakoj, djevojci prići
ako želim da mi kažeš: "Hej!"


Vrijeme je na našoj strani
Probudim se tako jedno jutro
pitam se što radim, zašto gnjavim?
Zašto mrak kad može svjetlo?
Zašto sivo, kad je bijelo?

Nije to baš strašno
kad ti klinci govore Vi
Svoje probleme stavi u džep

Nema razloga za paniku
nema mjesta za strah
pa tek je počelo!

I baš se dobro osjećam
jer vrijeme je, na mojoj strani!

Moje veze su sasvim tanke
poznam jednu mačku koja radi na šalteru banke
Ponekad dobijem piće u kafiću preko reda i to je sve

Vrijeme je na našoj strani!

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma