25. 3. 1977.

Pop mašina - singl ploče [^]

Put ka Suncu
Sjaj u očima
Promenićemo svet
Svemirska priča
Zemlja svetlosti
Dugo lutanje kroz noć
Sećanja
Rekvijem za prijatelja
Moja pesma
Uspomena



Put Ka Suncu
PGP RTB - S 51 584
1972
Put ka Suncu

Tražim sunčev trag, a nalazim tvoj lik
da li je to sve, što tražim sad

Želim da si tu, na sunčanom putu
želim da si tu


Sjaj u očima

Ko ti je dao taj sjaj u očima?
Ko je želeo da budeš tako lepa?


Promenićemo svet / Svemirska priča
PGP RTB - S 51 608
1973
Promenićemo svet

Dal' je sutra onaj dan
kada ćemo mi, promeniti svet
Do tad drugi misle za nas
sad je ipak došao na nas red

Poći ćemo na težak put
na čijem kraju čeka sveća za nas


Svemirska priča

Da li ove noći stiže svemirski brod
sa one planete odakle si ti
odakle sam ja

Dugo već čekam na susret sa njim
čekanju mom dolazi kraj
neki zvuk, ulazi u misli

Noć još uvek vlada, bez straha za nas
kroz prozor našeg broda
gledamo svemirski mrak


Zemlja svetlosti/Dugo lutanje kroz noć
PGP RTB - S 51 661
1974
Zemlja svetlosti

Kišni dan je ušo u moj san
sunce je na raspustu
cveće se sakrilo
svi su otišli, u zemlju svetlosti

Nestao je sada dečji smeh
opusteli su parkovi
samo kiša se čuje još
svi su otišli, u zemlju svetlosti


Dugo lutanje kroz noć

Vreme sad je za život nov
vreme da nađemo sunce
novi svet pored nas se krije
treba naći njegov trag

Tražim ljubav u svetu
punom gorčine i suza
i sve što sada znam
dugo je lutanje kroz noć

Sunca svetlost je negde tu
plani svetova senke
čudne sreće sad osećam dah
nek je bez kraja trag


Sećanja / Rekvijem za prijatelja
RTV Ljubljana - SP 10046
1975
Sećanja

Kad tamna postaje noć
sećanja već mi blede
mislim da dane, kojih nema više
i kojih nikad biti neće

Tu moćni san se javlja
slike i zvuci stari
to je ono, što nas veže
sećanja na pravu sreću


Rekvijem za prijatelja

Dok večno staje oko nas
svi smo njene lire stih
A kada reč nam izbriše
sebi uzme zlatnu nit

A ona kao deo nas
ka svome vrelu plovi
Umesto svega sećanje
u našoj duši nema


Moja pesma / Uspomena
PGP RTB - S 51 775
Datum rezanja vinila: 25.03.1977
Moja pesma

U bolu nikla pesma ta
suzom oprana
tamnu senku raznela
njena istina

Kad ona vodi život moj
svojim krilima
tone svetlost beskrajna
mojih lutanja trag
nek sada svako snage da

I uvek bude radosna
i vene teškim ranama
nek' bude opet na usnama


Uspomena

instrumental

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma