5. 6. 2010.

Tizzies - singlovi [*]

Mržnja
Mirka
Kao mašina




Mržnja

Sad znam šta osećam
jer vidim kako izgledaš
povraćam kad te ugledam
jer znam kako razmišljaš

Krstovi oko vratova
zločinci na ramenima
genocid u grudima
a tebi se to dopada

Odlazim, odlazim, odlazim sad
nema pravih promena
kad mržnja je u porama
odlazim, odlazim, odlazim sad
jer mržnja je u porama
a to se baš i ne menja

A gnjide su vlastima
mito i korupcija
nikog nije briga
kako ko razmišlja

Samo da se glasa
i izlaznost da je velika
da pobedi demokratija
apatija, aristokratija

Odlazim, odlazim, odlazim sad
nema pravih promena
kad mržnja je u porama
odlazim, odlazim, odlazim sad
jer mržnja je u porama
a to se baš i ne menja

Ma, jebite se svi!

Odlazim, odlazim, odlazim sad
nema pravih promena
kad mržnja je u porama
odlazim, odlazim, odlazim sad
jer mržnja je u porama
a to se baš i ne menja

Odlazim, odlazim, odlazim sad
odlazim, odlazim, odlazim sad


Mirka

Čuli ste za 'Zlatni Bokal',
to je jedan sumnjiv lokal, al' je kuvar pravi as
sedeli smo svi za stolom, pili vinjak s koka kolom
kada začuh neki glas:

"Znam vas s neke televizije
ma vi ste ponos naše nizije
moja kći od šesnaest godina
sve vaše pesme zna, čak i tattoo ima"

Na te reči izvanredne
ponudih da s nama sedne, čekao je samo to
Reče: "ja sam tu iz benda
vidim, drugar vam je skenda, tu smo mesec i po
Mi vas ne bi maltretirali, već bi nešto sad odsvirali
to je jedan pankić lično naš, želimo čuti vaš cenjeni sud"

I reče: "Mirka, ljubavi jedina moja ti
ko te sada dirka i ko ti pod prozore dolazi
da mu noge polomim
Mirka, možda bi mi srećnije živeli
samo da si ti našla pravi put, do moga tužnoga srca"

Rekoh da ćemo pomoći kol'ko je u našoj moći
ali mi smo mlad bend
Reče: "Svi su producenti, promašeni dirigenti
niko od njih nema šmek
Mi već godinama sviramo, al' strašno slabo prosperiramo
Poslušajte još jedred, ovo je prava stvar, veliki hit!"

I reče: "Mirka, ljubavi jedina moja ti
ko te sada dirka i ko ti pod prozore dolazi
da mu i ruke polomim
Mirka, možda bi mi srećnije živeli
samo da si ti našla pravi put, do moga tužnoga srca"

O mila moja Mirka, ljubavi jedina moja ti
ko te sada dirka i ko ti pod prozore dolazi
da mu i zube izvadim
oh Mirka, možda bi eto mi srećnije živeli
samo da si ti našla pravi put, do moga tužnoga srca


Kao mašina

Kao mašina
kao mašina
kao mašina
kao mašina

Ustajem, budim se
i već tata čeka me
svaki dan je isti dan
ti si tako dosadan

Iskrojio si život svoj
sklanjaj šape, moj je moj
nešto da uradiš
jednom da me iznenadiš

Kao mašina - iskrojen je život tvoj
kao mašina - pokušavaš da krojiš moj
kao mašina - kolotečina iz dana u dan

Gledam te, vidim te
ali ne razumem te
zabavu si ubio
da bi vreme dobio

Iskrojio si život svoj
sklanjaj šape, moj je moj
vreme merim - gadno je
al nejako isto je

Kao mašina - iskrojen je život tvoj
kao mašina - pokušavaš da krojiš moj
kao mašina - kolotečina iz dana u dan

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma