6. 4. 1993.

Van Gogh - Strast

PGP RTB - 211539
Datum rezanja vinila: 6.04.1993


1. Basna (3:41)
2. Buldožer (3:15)
3. Muzička kuća (3:34)
4. Sreća (5:25)
5. Strast (3:28)
6. Mama (4:40)
7. Manitua mi, nemoj biti lud (4:00)
8. Aleluja (3:26)
9. Extaza (3:00)
10. Vahađa (2:28)



Gitara, vokal: Đule
Bas: Aca
Bubanj: Srba

Muzika i text: Đule, osim 2 (muzika: Đile i Aca) i 10 (muzika: "Van Gogh")
Aranžmani: Đule, Aca i Srba
Izvršni producent i sponzor: Muzička kuća "Paunović" (011-111-230 422-894 432-475)
Producent: Saša "Bla Bla" Habić, osim 10 (Vlada Barjaktarević)
Snimatelj: Zoran "Gargamel" Vukičević
Dizajn: Radović Hristina
Foto: Bojan Basarić

Sa nama lovili strast: Rambo, Anton, Klobic-sempl, Marija Mihajlović, Pera Džo, Ljuba N., Vasa Fredy i Marko (iz "The New Age Benda")
Uz nas: Paunović A., Ercegovac D. /D.E. Production/
Fan Club Van Gogh: Dimitrija Dimitrijevića 1811 Niš - Irena i Nevena

Snimano tokom marta 1993 godine u studiju "pet"
Recenzent: Aleksandar Habić
Urednik: Dragan Ilić
Direktor i glavni urednik: Stanko Terzić



Basna

Šetao se dana jednog crvenkastom šumom lovac
video je zeca, šapnuo mu: Evo novac, Bajo
Od tog dana intenzivno gotivi se vuk sa zmijom
a liji nije jasno, ona samo misli glasno

Više se ne zna ko je ko, ne zna se
i niko ne zna ko je lud, ne zna se
Ovde se ne zna ko je ko, ne zna se
i niko ne zna ko je lud, ne zna se

Krenula je ljuta šema da caruje šumom zlom
a počela je hajka, počeo je pravi lom
Priču shvatili su, ko sa kime sad se zna
ko će koga tu da pita, izlaz neko da im da

Nestao je dana jednog čudni junak taj
da li je lovac lovac, ili lovac samo možda je rovac
I naša basna nije bajka, ona nema srećan kraj
al' šuma ova nema mapu zato lovac šeta kapu, kapu od zeca


Buldožer

Naše je delo, naše večito telo
u telu besan si, pod kožom kad tesan si
stiže rešenje, naše ime je ludost
stiže rešenje, više nema dileme

Uhodi nas jahač koji jaše belog miša
uhodi me jahač koji hoće da me šiša
pukotina zna da puca, pukotina ima rez
kroz nju se vide boje, tvoje i moje

Idemo, dalje i dalje
idemo, dalje što dalje
idemo, dalje i dalje u dalj

Nebo je plavo, a polje je zeleno
kako je moje oko tako crveno
moguće je moguće, svakako moguće
zaslužio sam pravo da postanem lud ja

Čiji sam, šta sam, ko gde odakle sam
sa koje planete bežim nisam svestan
naše je delo, naše večito telo
samo crno, belo više znam da ne bi smelo

Ponovo tu smo, samo gledamo sa neba
prosipamo boje, a ljudi se ne boje
sumanuti jahač opet jaše belog miša
sumanuti jahač, hoće da me šiša

Idemo, dalje i dalje
idemo, dublje što dublje
bežimo, dalje i dalje u dalj


Muzička kuća

Mi smo moćna, muzička kuća
i srca naša, nisu od pruća
mi smo snažna, muzička kuća
krv je naša, previše vruća

Jedina mi smo, fabrika zvuka
u glavi našoj, uvek je buka
čista snaga, nama je draga
snaga čista, iz nas blista

Moje je ime, gospodar zveri
po meni sve se, u kući meri
naša kuća, kad ovo duva
ljudi su srećni, mozak se muva

Zato što hoćemo, ima nas svesnih
puno besnih, nas je previše

Možda mi smo, vanzemaljci
čisti kreteni, u dilemi
možda je čovek, negde daleko
sigurno gore, postoji neko

Mi smo moćna, svemir mašina
kroz naše vene, putuje mina
jedina mi smo, fabrika sreće
iz naše poruke, putuje cveće

Nas je puno, besnih


Sreća

Avion spreman za let u budućnost čeka
može samo par njih, i to poželjnih
danima stojimo u redu, tri po dva
i niko ne priča, niko ne sme mnogo da priča
sreća, njihova laž

Krivi misle, dalje je bolje
krivi misle, iz kože dok može
ovo je slika svega da, što ne mogu da shvatim

Ovo je cena koju neću, nikom da platim
sreća, kakva laž
sreća, prevara za nas

Ona ne voli, ni tebe ni mene
ona ne voli, dovoljno ni sebe

Sad sam siguran, u to što želi
sasvim sam siguran, ona nas vara
ona prodaje nas, za gomilu para

Sreća, ništa ne brini mi smo tu
mi smo tu na korak od sna, ti i ja


Strast

Jedna je reč koja, čini me srećnim
ona, čini nas večnim, s' njom budi se strast
prava je reč koja, zove na igru
koja, boji u belo i nosi nam mir

Jaka je reč koja, čini čuda
koja, uvek je svuda, stalno prati nas strast
čista je reč koja, uliva hrabrost
ona pruža nam ruke, i zove na put

Snagu budi nam strast
snagu budi reč

Ne znam da kažem, slovo 'R'
i neću da znam, s' njim počinje rat
kaži mi glasno, probaj i ti
nađi, čarobnu reč, koju želimo svi

Snagu budi reč
snagu budi strast


Mama

Više nisam na zemlji
u meni ruši se sve
toliko toga, slomilo je
poslednju želju
da shvatim da smo ljudi

Više nisam na zemlji
evo, puštam telo da leti visoko
previše umoran da gledam
ovu igru koju zovemo strah

Ne boli me, mama
ovaj poslednji dan
ne boli me, mama
ja dalje putujem sam

Mama, da li ovo je kraj
o kom si pričala
već vidim daleki svet, spava
molim sunce da ne probudi ga

Mama ne

Stigao sam, svi ovde lažu da na zemlji je raj
takav ne želim
nisi me učila da smejem se sam

Više ne letim, mama
ovde nisam sam
više ne letim, mama
plivam morem koje zove se kraj

Ovde je kraj


Manitua mi, nemoj biti lud

Ponovo rođen kao vetar jak
vrisak sa neba neka bude znak
golih ramena tvoje, snage sin
golih ramena telu, daje mir

Nemoj biti lud, nemoj biti lud
ha, gadno je vreme gde ne važi sud
nemoj biti lud, nemoj biti lud
ha, hrabar i lud su isto kad nemaš

Ljubav, ponos, snagu i mir
ne znaš, šta je zakon kada osećaš bol

Komanči, Sijuksi naravno Apači
svi su bili večiti umorni veslači
skovaše zaveru, smisliše prevaru

Džon Vejn i lukavi Šejn
želeli su srušiti mit o Indijancu
poslali su telefaks nobelovcu dancu
da razmisli dobro, o modernom lancu

Nemoj biti lud, nemoj biti lud
ha, gadno je vreme ovde ne važi sud

Hm, da li ovo pleme nosi tačan sat
da li ovo pleme zna za tačno vreme
Indijanac se buni, njemu kamen nije vek
Indijanac se buni, ne zna za

Ljubav, ponos, snagu i mir
za njega zakon je kad osećaš bol

Van Gogh

Šta je zakon, gde je sloboda
šta je zakon, kada osećaš bol


Aleluja

Aleluja, sve mi se leluja
skamenjen, možda biću njen
hodam teških, nogu ko stenje
lovim strast, i ona lovi mene

Pobuna srca, ljubav boli
pobuna srca, telo se bori
kakva radost, zaboravljam da znam
Još postojim, ja se nje ne bojim

Bla bla bla, kaže: bla bla bla
i tako stalno me vrti u krug

Slušaj sad

Ti postojiš, nemoj da se bojiš
hrabro linjaj, pohotne misli
dan po dan, oči u oči
i noć za noć

Samo ne sme reći
daj ljubav
ona ne sme reći meni
daj, ljubav
ona ne sme reći samo
daj, ljubav

Haleluja, sve ti se leluja
skamenjen, možda bićeš njen
u dubini tela, đavo ne da mira
samo hrabro, glava bira


Extaza

Ekstaza, hod po žici
strah od leta, nokti na vratu
ekstaza, omami ljubav
probudi tajnu i sakri svest

Podstanar rođen, s' tobom daleko
ne nisi sam, u tebi je neko
stalno se smeje, duboko luta
po glavi muti, krade i lupa

Dok ti se kriješ, slomljenog srca
opasno mlad, kaplješ u san

Ako želiš sebe da imaš
ako hoćeš, da uživaš
kaži sebi

Ja znam, da ja to mogu
ja smem, tebe da hoću

Požuda moja, divlja je bašta
jake su vene koje razbija mašta

Extaza


Vahađa

Vahađa...
Vahađa...

Yes, we said - I love you, bye bye

See you, you modern blooden blasting fuckers, man!
Yeah!

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma