27. 8. 1993.

Prljavo kazalište - Lupi petama,... [^] [~]

Crno Bijeli Svijet - CD 111
1993


1. Lupi petama, reci sve za Hrvatsku (5:22)
2. Pet dana ratujem, subotom se zaljubljujem (4:11)
3. Kao ja da poludiš (3:18)
4. Tu noć kad si se udavala (5:56)
5. Beznadni slučaj (3:18)
6. Kiše jesenje (5:56)
7. Ptico malena (3:47)
8. Uzalud vam trud svirači (5:53)



Prljavo kazalište su: Jasenko Houra, Mladen Bodalec, Tihomir Fileš, Ninoslav Hrastek, Damir Lipošek i Fedor Boić.
Oni su tijekom siječnja i veljače 1993., u zagrebačkim studijima "Oaza" i "Jim" digitalnom tehnologijom upisali audio materijal koji je pred Vama.

Autor pjesama: Jasenko Houra
Autor teksta "Kao ja da poludiš" Ines Prajo
Koautor teksta "Uzalud vam trud svirači" Željko Krznarić
Zahvaljujemo Marcu i ekipi OTV-a na razumijevanju

Producent: Prljavo kazalište
Miksao: Nenad Zubak
Sound eng.: mr. Rajko Dujmić (vokali), ing. Nenad Zubak i sae Goran Ivas
Snimao: Fedor Boić

Gosti:
Tamburaški orkestar "Tena" iz Vinkovaca
Marko Križan (sax)

Design: Pero Šalić

Zahvaljijemo onima bez kojih ovaj projekat ne bi bio izvediv u ovakvoj kvalitetnoj formi: Željku Baotiću, u ime predsjedništva Dinama na finansijskoj potpori; Bruni Kozini, na slavonskim specijalitetima (posebna zahvala Bodaleca na kulenima); Kreši Klaiću, na cigaretama kada ih nigdje nije bilo (pa je bilo glupo da ih i mi imamo)
I ovim trenutkom u mislima smo sa našim prijateljima: Vrgom, Pištom, Markom, Tomislavom, dečkima iz HVIDR-e... i svima ostalima bez kojih ovaj album ne bi smo radili u državi nam Hrvatskoj
Hvala: Gordanu, Tomislavu, Denisu, Juriću, Harašiću, Havraneku, Geelong Bullsima, Uzdanicama, Katoličkim misijama... i svim našim prijateljima na podršci

Izvršni producent & general management: Tihomir Fileš
Tour organizator: Branimir Paić



Lupi petama, reci sve za Hrvatsku

Jednog dana kada, ovaj rat se završi
jedva čekam, prijatelji sve vas da zagrlim
ovako sjedim sam, pa vam ponekad otpjevam

Lupi petama, reci, evo sve za Hrvatsku
poljubim zastavu i pustim suzu neku iskrenu
o, Bože čuvaj ti naše golubove i sirotinju
jer bogati se ionako za sebe pobrinu

Ima dana kada, ne znam što ću sa sobom
Jer ne vesele mene bez vas, utakmice nedjeljom
A kada padne evo noc, dozivam vas imenom
Vas su prekrili zastavom i mahovinom.

A ja sjedim sam, pa ponekad za vas otpjevam


Pet dana ratujem, subotom se zaljubljujem

Ne boj se, dušo migova, niti kemijskog oružja
ne pomaže im ništa protiv nas, niti bomba atomska
Obrni se, okreni se, ti si krasna jabuka
neka noćas bude krevet moj, umjesto skloništa

Nista, ne mogu nam ništa

Pet dana dušo, ja ti ratujem
subotom se kao, malo ja zaljubljujem
Ne može nam ništa, ni bomba atomska
ma ima nešto puno jače, pjesma mangupska

Ne boj se dušo pucnjave, niti zračne uzbune
pali su staljin, napoleon, sve rimske falange
Za ljubav moju u kosu stavi žute cvjetove
cure dok ste vi uz nas


Kao ja da poludiš

Otkako nisi više kraj mene
ja dušo sanjam divlje slonove
u glavi imam kratke spojeve
da je bar tebi isto kao, kao što je meni

Jer kao ja da poludiš
jednom kad se zaljubiš

da mi je negdje, južno, južnije
da upoznam dušo vudu vračeve
da me nauče tajne crne magije
pa da je i tebi isto kao, kao što je meni


Tu noć kad si se udavala

Tu noć kad si se, udavala
nitko ne zna zašto si plakala
da li radi tamjana
ili starih uspomena
(ili ti je, kroz glavu prošlo sve)

Tu noć kad si se, udavala
mene pijanog su odnijeli
moji prijatelji, vjerni psi
do jutra me, tješili
da ima milijun takvih, kao što si ti
i da ću te, preboljeti

Tu noć kad si se udavala
meni kroz glavu prošlo je ...

Postoje neki drugi svjetovi
za nas bi bili rajski cvjetovi
o, samo da si htjela pobjeći
ovako stisni zube, ne plači

Tu noć kad si se udavala
meni kroz glavu prošlo je
tvoje smiješne, za maturu haljine
sandale boje mjesečine


Beznadni slučaj

U pomoć zvao sam sve
dušo doktore, svećenike, gatare
da kažu što mi je, od čega bolujem
al' ništa mi ne pomaže

Ja hodam kao u snu, pričam u bunilu
pjevam neku glupu pjesmicu
Hare Krišna, Hare Rama
ma ljudi, što se događa?

Beznadežan slučaj, dušo
beznadezan slučaj, ljubavi (to smo mi)

Jer ja prob'o sam sve
dušo savijete, ljubavne recepte
juhu od kornjače, španjolske mušice
al' ništa mi ne pomaže

U pomoć zvali smo sve
dušo doktore, svećenike, gatare
da kažu što mu je, od čega boluje
al' ništa mu ne pomaže


Kiše jesenje

Noćas mladi mjesec je
dobro veče, dame sve
spuštam se u barove

Dolje neki klinac
na klaviru našu pjesmu svira
i to me grozno živcira

Mazni glas me pita
imaš vilu iznad Zagreba
i auto s' tamnim staklima

Hej curo, šećeru
nemam ja za večeru
za malu votku, rakiju

Hej curo, šećeru
ja sam ptica nebeska
i to je moja sudbina

Kroz moje prazne džepove
vjetrovi mi prolaze
a kroz cipele, kiše jesenje


Ptico malena

Ja noćas ležim sam, na postelji od ruža
na glavu moju stavila si, krunu od trnja
Bacaš li kocke, za haljine moje
otkrivaš li moje tajne, ljubavnicima

Ptico malena, nije za mene
netko kao ti, meni pregorki pelin

Ja noćas ležim sam, kao olovni vojnik
blatan i ponižen, na kraj svijeta odbačen
U ljubavi i ratu, pravila su ista
pobjednik uzima sve, milost ne daje


Uzalud vam trud svirači

Stoput sam se evo zakleo
pred jutro te prevario
drugoj ja sam bagrem nosio
tebe iznevjerio

Stoput sam se evo zakleo
pa te, prevario
sad bih dukate od jada
baš u blato bacio

A za oblak mi se mjesec skrio
sakrio mi pute
uzalud vam trud, svirači
za drugog su dunje žute

A ja evo nekad, sjetim se
šta moj ćaća znao reći je
Sve ti duše, sine, slavonske
uz pjesmu prebole, al' ne oproste

Uz pjesmu mi se evo rodimo
uz pjesmu, umiremo
Slavonijo, ko te nije volio
ne zna šta je izgubio

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma