27. 8. 2012.

Prljavo kazalište - Možda dogodine [^]

Croatia Records
2012


1. Knjiga tajni (4:15)
2. Ljubav je (4:11)
3. Prgav il' ne (3:56)
4. Ako ti još jednom oprostim (4:19)
5. Djevojka od milijun dolara (4:14)
6. Voli me (6:17)
7. Sjeti me se (3:42)
8. Viva (3:35)
9. Liker zaborava (3:56)
10. Možda dogodine (4:26)

11. Iza mojih prozora (5:28)
12. Baš kad nije vrijeme (5:36)



Knjiga tajni

Tamo nekad sve su ovo radili
šakom snijega Vuka već su hladili
stoljeće za stoljećem su nizali
i po svome pisali i brisali

Sve je samo knjiga tajni
zatvorena knjiga tajni
nešto kao knjiga tajni
nepoznata knjiga tajni

Nikad nećeš naći ono skriveno
svetim rekama je već umiveno
suze svijeta Bog je negde zbrojio
znao je za koga ih je stvorio

Ponekad na mjesečevom svjetlu
slova možeš vidjeti
al nijednu stranicu do kraja
ne možeš pročitati
mi smo samo znakovi u nizu
nikom baš ni nikada
trag između korica od žada


Ljubav je

Znaj ljubav je ženski posao
i nisam lud da bi patio
jer ljubav je ženski posao
i nisam lud da bi plakao

To je jedan od onih dana
kada nastane kiša i tama
sate ubijaš po sumljivim kavanama
to je jedan od onih dana
kad te obliju suze bez srama
i usled niceg sedneš sam sa svojim manama

Znaj ljubav je ženski posao
i nisam glup da bi naseo
to što sam sad oči brisao
malo sam znaj više popio

Dan po dan, dan po dan
noć po noć, noć po noć
čekaš ljubav koja veruj više neće doć'
dan po dan, dan po dan
noć po noć, noć po noć
kao lopov kraj tebe će čitav život proć'

A to je jedan od onih dana
kada nastane kiša i tama
sate ubijaš po sumljivim kavanama


Prgav il' ne

Prgav il' ne
ja se dušo nikada ne predajem
prgav il' ne
ja ti nikad dužan ne ostajem

Ne voliš me ili voliš
uvijek nam je isti kraj
nisam ja taj koji pada
na jebeni osjećaj

U mome džepu sada pleše nova djevojka
pod mojom kapom neka sasvim nova muzika

Ne trebaš me ili trebaš
kako se odlučiš
nisam ja taj koji umre
kada ga zaboraviš


Ako ti još jednom oprostim

O tom ne priča se na sav glas
zidovi su davno čuli sve
neka ostane nesto između nas

Ako ove noći ne zaspim
i bez poljubca te ostavim
nije zato što te ne volim

To je nešto što se zove čast
mada može se i niže past'
svaka prevara rane otvara

Ako ti još jednom oprostim
što li će od mene ostati?
Ako ti još jednom oprostim
koliko će suza koštati?

To je nešto jače od mene
reci da je stvar ljubomore
al' od ovoga nema gorega


Djevojka od milijun dolara

Na lice nanosiš rumenilo
na oči fino sjenilo
u crnoj haljini do bedara
izgledaš kao djevojka od milijun dolara

Koliko strahova si sakrila
pod tvojim lažnim noktima,
muško se oko lako zavara
izgledaš kao djevojka od milijun dolara

Potrajaće dušo samo tren
i još ne znaš da l' si svima plen
i na kraju kad se probude, kasno je...

Noćas se nekom srce prelama
tko te voli kao ja
i dok se lift za tobom zatvara
izgledaš kao djevojka od milijun dolara

Djevojka od milijun dolara...


Voli me

Noćas tajno stavi me
u kutiju od mijedi
gdje od tuđih očiju
skrivaš sve što vrijedi

Kad me vrijeme dotakne
pozlatu ogrebe
ti me ne daj od sebe

Kao mreže pauka
priče se ispletu
tad me nemoj poreći
ni za što na svijetu

Kad me vrijeme dotakne
pozlatu ogrebe
ti me ne daj od sebe

Voli me najjače
mada najbolji su dani iza nas
voli me najviše
ko da posljednji je dan i zadnji čas

Srce kosom pokri mi
neka u njoj drijema
osim za te, ni za kog
odavno ga nema

Kad me vrijeme dotakne
pozlatu ogrebe
ti me ne daj od sebe

Voli me najjače
mada najbolji su dani iza nas

Noćas tajno stavi me
u kutiju od mijedi
gdje od tuđih očiju
skrivaš sve što vrijedi

Voli me najjače!
Voli me najjače!

Noćas tajno stavi me
u kutiju od mijedi
gdje od tuđih očiju
skrivaš sve što vrijedi


Sjeti me se

Sjeti me se Bože kad nekog ljeta
tamo u tišini onog drugog svijeta
pomisli na mene između dva daha
ma nije mu rečeno - svi od istog praha

Sjeti me se Bože kad ti ljiljani cvate
oguljen do kosti još računam na te'
pomisli na mene nekog vječnog sata
padni makar kišom, pokucaj na vrata

Na kraju sna, zaboravićeš me
kao i druge sve, kao i druge
misliće - zaboravićeš me
kao i druge sve, kao i druge, misliće

Na kraju sna, zaboravićeš me
kao i druge sve, kao i druge
misliće - zaboravićeš me

Zaboravićeš me


Viva

Viva Europska unija
viva zastave i parade
viva avioni
nišajni baloni

Viva Beluconi!
Kurve i Bulfoni!
Viva prazne boce!
Viva vuk i vi - ovce!

Viva sve što leti
i viva sve što pada
a viva zvijezde plešu
Onur i Šeherezada

Tu! Tu! Viva vazdi burek!
I zelje al tende!
Viva svaka vlal!
I joj, joj, čak i presidente!

Viva modni mačak
silikon i žutilo
viva svinjska gripa
i viva krem i lunjon

To! Viva profiteri!
Viva foliranti!
Sirotinjo u k.......!
Ostali avanti!

Avanti!
To!
Avanti!
Viva!
Viva Vejmut!
Viva gorivos!
Akta, ad akta!
Viva!
Viva revolucija!
Jaoj, viva!
Viva!


Liker zaborava

Tko zna što sam noćas rekao
koga li sam sve izvrijeđao
bolje je da o tom ništa ne znam
Tko zna koga li sam gazio
i po kome sva sam plazio
strah me radi toga biti trijezan

Hej, ja - pijem liker zaborava
hej, ja - malo pelin, malo trava
hej, ja - pijem liker zaborava
hej, ja - manje boli prazna glava

Tko zna kome sam sve prijetio
psovao kog sam sve sjetio
da u zemlju propadneš od srama
Taj neprimjereni događaj
skoro postaje mi običaj
ili samo vrag je među nama


Možda dogodine

Da bi me ikada mogla razumijeti
u mojim cipelama moraš hodati
predugo nošene, od blata skorene
nisu krojene za meke korake

Da bi me ikada mogla zadržati
ključ od moga srca moraš imati
sto puta ranjeno, sto put slomljeno
i za sedam lokota skriveno

Možda dogodine
promjenim sve
jednom do godine
zavolim te

Da bi me ikada mogla zavoljeti
mojim očima moraš gledati
da ne ustukneš, da ne pobjegneš
ispod velova sve kad otkriješ


Iza mojih prozora

Dani su za ništa
spuštam prašne zastore
na svoje prozore
da te moje oči više ne vide

Dani su za nigdje
vučem se od kreveta
tek do kuhinje
da me tvoja sjena negdje ne sretne

Koga briga za to što se samnom događa
iza mojih prozora
koga briga za to koga tuga pogađa
iza mojih prozora

Dani su za nikad
slušalicu podižem
pa je pokrijem
da ni riječ o tebi više ne čujem

Možeš plakat na glas
nitko više ne čuje
dovoljno je samo da navučeš zastore


Baš kad nije vrijeme

Sve je ređe da te spominjem
i to samo kad se napijem
ma ko još danas ima vremena
da bi sluš'o nekog kretena

S' kim spavaš sad se ne pitam
umro bi da o tom' razmišljam
majke ti, gde ih nalaziš
svaka čast al' se snalaziš

Baš kad nije vrijeme
prođeš pokraj mene
kao da me ne vidiš
baš kad nije vrijeme
prođeš pokraj mene
pa mi srce zalediš

Al' svejedno znaš li nekog
ko te voli kao ja
ponekad pogled preko ramena
govori zašto si me izdala

Svaki put kad mislim o tebi
kao da me kiša potopi
al' nije meni da me vole svi
al' si barem malo mogla ti

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma