16. 10. 2017.

Haustor - Dovitljivi mali čudaci [^] [~]

Dancing Bear - DBCD 431
2017


1. Hiawatha 04:18
2. Disanje 03:10
3. Ista slika 03:25
4. More more 05:37
5. Señor 04:59

Sudjelovali:
DAMIR CIPRA - CAPRI (saksofon, klavir, harmonika, sintisajzer, aranžmani), ZORAN ZAJEC - ZEXA (gitara, bas gitara, prateći glas, aranžmani), DARKO RUNDEK (glas, gitara, bas gitara, sintisajzer, programiranje ritam-mašina, kompozicije, tekstovi, aranžmani), IGOR PAVLICA (trube, prateći glasovi) i NIKOLA SANTRO (trombon, prateći vokal).

Snimljeno u BeSTMUSIC studiju u Zagrebu 1990. godine. Snimatelj: BRANKO STARC. Producent: DAVOR ROCCO. Mastering: VIŠESLAV LABOŠ & DARKO RUNDEK. Digitalizacija i restauracija snimki: VIŠESLAV LABOŠ. Ilustracija: NIKOLA VINCELJ JINKS. Oblikovanje: DARKO KUJUNDŽIĆ


1. Hiawatha

u selu uz rijeku
noćas je fiesta
svjetla u vodi
svi su već tu
djevojke i momci stali su
na mjesta
A Hiawatha još je
vezao svoj kanu

od svih dječaka on u lovu
uvijek je prvi
i za ribu
uvijek nađe
gdje su najbolji crvi

tko se tamo smije
nije ovo šala
njega nešto grije kada
vidi nju
dlanovi se znoje
jer on vješto krije
da jos nikad nije
radio ONO

HIAWATHA hej
znađ li da sada pada odluka
stati pored nje
il vječno ostati KRAJ potoka

heej hejao aeijao

u selu uz rijeku
noćas je fiesta
svjetla u vodi
svi su već tu
teče tekila
i stida nestaje
ali Hiawatha
još uivijek gleda nju

tko se tamo smije
nije ovo šala
njega nešto grije kada
vidi nju
dlanovi se znoje
jer on vješto krije
da jos nikad nije
radio ONO

on je prošao i gore
muljeve
i od vesla
više nema žuljeve

HIAWATHA hej
znaš li da sada pada odluka
stati pored NJE
il VJEČNO ostati KRAJ
potoka

HIJAVATA VATA HI
CIGU MIGU AHA HI
I I IPA I ČARLUMBI VAŠVA HAJ
/na jeziku Navajo indijanaca/

HIAWATHA hej...


2. Disanje

ubaci stvrai, odmah se kreće
svi su već odavno sjeli
autobus već trubi

ljubav je donijelo posjlednje veče
plači kad takve si sreće
al glavu ti ne gubi

ajde stari daj probudi se
strest ćeš je opet druge godine

tako je lijepa u sivilu zore
iza nje veliko more
i lađa što se gubi

velike sile u meni se bore
jer znam da za nju sam stvoren
i želim da me ljubi
al drugovi su grubi

ajde stari daj požuri se
nisi som da gutaš udice

disanje
zaustavit ću disanje
zaustavit ću uuuuuuuuuuuuuu

pisanje
rađe misli na pisanje
za uz kavicu


3. Ista slika

Po tko zna koji put u životu
U svojoj ludoj glavi gledaš istu sliku
Po tko zna koji put u životu
U svojoj ludoj glavi gledaš istu sliku

Crni jahači su stigli u selo
Crvene kapi su pale na bijelo
Po tko zna koji put u životu
U tvojoj ludoj glavi on te opet gleda

Po tko zna koji put u životu
Usred tvojih misli raste stup od leda
Crvene kapi su pale na bijelo
Silazi vjetar i odnosi tijelo

Umorno drustvo se srelo i sjelo
Ruze je donjela žena pod velom
Vesele muhe su sjele na čelo
Gorak za sjećanje - sladak za jelo


4. More more

otkada idemo na more
svake godine
uvijek nove stvari
su potrebne
al na kraju svašta fali
jer na fićo je premali

u pola četri ujutro, prije nego dan
pred zgradom je auto, tata obrijan
svakoj stvari pravo mjesto nađi
i ne prepuštaj se svađi

daj mi tu špagu da svežem kofere na krov i šuti
gdi je samo žena našla tolko stvari
fale samo još ormari

i ne zaboravi:
drveni ugljen, roštilj,
tri ligeštula,
suncobran, peraje, maske,
naočale za sunce, karte,
udice, tranzistor, kreme,
tenisice, termosicu,
Tarzana, Karl Maya, šlauf,
luftnadrace, dalekozor,
badmington, japanke, loptu,
šunku, špeka,
foto aparat
i veliki karnister s vinom

more more
ti si najljepši za me kraj
ti si prirode divan dar
koji stalno me zove

kad nad morem vidiš dugu
kreni za njom
i uzmi sve što ti treba
jer naše lađe plove
slobodno Jadranom
pogledaj koliko vode

tu sija sunce milionima
koji rade
pa su došli da im valovi
speru znoj
to su oni što su stupali
sred parade
hrabri ljudi u domovini
slobodnoj

al buržuj nam stalno
prijeti
al mi ćemo rađe
mrijeti

momak u bijelim
hlačama pali radio
orkestar svira
plavojku ja sam Jasnu
k sebi posadio
da joj ispričam film

jer noću su komarci
apaši i komanči
jer noću su komarci
apaši i komanči

al buržuj nam stalno
prijeti
al mi ćemo rađe
mrijeti......


5. Señor

vani je opet zima
i opet cure prate vlakove
u ovoj glavi ista bol
u tijelu stari smrad od
rakije

kotline magla skriva
pa danas brojim svoje vrhove

11 11

sve su mi teža krila
i ovaj grad me rijetko nasmije

ti samo stavi vrč na stol
naša se radnja zbiva
kasnije

no trouble at all
no trouble at all

uvijek si sa mnom

i mada
miris gomile nije moj
novo vrijeme me mijenja
opet postajem lijenj ja
kad vidim suze i znoj

300 godina znam za to
nema iznenađenja
već mi miriše zemlja
i mnogi ljudi u njoj
uvijek su sa mnom

ti samo stavi vrč na stol
naša se radnja zbiva
kasnije

no trouble at all
no trouble at all

if you call me señor

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma