28. 1. 1974.

Dado Topić - Život moj / Pjesma 3

Jugoton - SY 22518
Datum rezanja vinila: 28.01.1974


Život moj

(In my room) (Priesto - Prockriss - Vance - Topić)
Pjesma 3 *
(D. Topić)

* Sa LP-a "Time"

Juogoton - Poduzeće za izradu gramofonskih ploča, Zagreb - Dubrava
Fotografija: B. Horvat
Offset tisak - Zadružna štampa - Zagreb



Život moj

Život moj
tužan je roman za sebe
vječita nada u spas
duboka čežnja za njom
i samo bol

Život moj
život moj
beskrajno lutanje tminom
nemoć da svršim sa svim
vjera da ljubav će doć kao san
život moj
život moj

Da l' itko je ikada volio život ko ja
dao sam čitavog sebe toj ženi na dar
zašto je ubila u meni sve
život moj

Život moj
treba da poznate svi
i skupiti možete sve
ljubav, sreću i nju
jer svi ste ja

Život moj
život moj
neka vam pouka bude
za ljubav žrtvujte sve
jer ona uči nas sve
i daje sve
život moj
život moj

Da l' itko je ikada volio život ko ja
dao sam čitavog sebe toj ženi na dar
zašto je ubila u meni sve
i život moj
i život moj


Pjesma 3

Kroz bijele magle sna
ja čujem njezin zov
i putem sjena krenem
u susret k njoj
I tad mrzim san
jer njezin zov nestaje
čim svane dan

Ni žubor prvih voda
nije sličan zovu tom
ni tihi šumor šumom
u svijetu mom
Ni krošnje sjećanja
ne njišu njezin cvijet
ni njenih ptica dom

Ta pjesma želim da je moja
da sam njene harmonije rob
i svijetu cijelom pjevaću je ja
nek ljudsko srce bude njen
vječni grob

1 коментар:

  1. Ništa na ovom singlu nije sa albuma "Time"! Verzija "Pjesme br.3" je drugačija u odnosu na onu na albumu!

    ОдговориИзбриши

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma