29. 3. 1974.

VIS Bijelo Dugme - Top

Jugoton - SY 22567
Datum rezanja vinila: 29.03.1974


Top

(G. Bregović)
Ove ću noći naći blues
(G. Bregović - Ž. Bebek - I Vinković - V. Pravdić - G. Ivandić)

Dizajn: Ivan Ivezić

Jugoton
Poduzeće za izradu gramofonskih ploča Zagreb Dubrava
Made in Yugoslavia


Offsetni tisak "Znanje"



Top

Topom ću te gađat'
moja mala
vidim li te da
si ' drugim stala

Kupit' ću si top
kad tad kad tad
i onda bit' ću tvoj
kad tad kad tad

Za dan dva, možda tri
možda pet, mozda sto
ne znam broj
ali znam da bit' ću tvoj

Kupit' ću si tenk
kad tad kad tad
da te vozim njim
kad tad kad tad

Dat' ću ti neba za sne
dat' ću ti ljubav i sve
kad budem tvoj


Ove ću noći naći blues

Ova noć nam nosi kraj i znam
još jedan tren i ja sam sam, o sam
Reći ćeš zbogom i to je sve
o to je sve

Jedna suza i sretan put, o ne
ne pitaj ništa, tužno je, tužno sve

Ove ću noći naći bluz, o samo bluz

Ej, znam da trebaš dom i mir
ej, neka ti drugi da
ono sve što nisam ja

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma