5. 5. 1973.

Yu grupa - Šta će meni vatra / Spusti glavu [^]

Jugoton – SY 22339
Datum rezanja vinila: 5.05.1973


Šta će meni vatra

(D. Jelić - B. Marušić - D. Jelić)
Spusti glavu
(D. Jelić - B. Marušić - D. Jelić)

"Jugoton", poduzeće za izradu gramofonskih ploča Zagreb - Dubrava
Fotografija: Ljubo Patrnogić
Graf. oprema: I. Ivezić

Offsetni tisak: "Naša djeca" Zagreb


Šta će meni vatra

Šta će meni sada, sada vatra?

Kad ja mogu, ovim okom da joj telo
celo telo spalim, spalim

Kad već ona, gori sva u igri roka
gori njeno telo, telo


Spusti glavu

Ostajem sam, to ti znaš
za mene bila si, samo ti
Pored mene, budi sad
budi zadnji put

Spusti glavu, na moj jastuk
spusti snove svoje tu

Slušaj kapi, kako šapuću
prava ljubav bili smo mi
Ostajem sam, to ti znaš
za mene bila si, samo ti

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma