29. 5. 1973.

Yu grupa - Yu grupa (I) [^]

Jugoton LPY-S-61028
Datum rezanja vinila: 28/29.05.1973


1. Trka (4:34)

(D. jelić-D. Nedimović-D. Jelić)
2. Noć je moja (5:42)
(D. jelić-B. Marušić-D. Jelić)
3. Čovek i marsovac (3:31)
(D. jelić-D. Nedimović-D. Jelić)
4. Čudna suma (3:42)
(D. jelić-D. Nedimović-D. Jelić)
5. Trenutak sna (4:21)
(D. jelić-D. Nedimović-D. Jelić)
6. Devojko mala podigni glavi (3:53)
(D. jelić-D. Nedimović-D. Jelić)
7. Crni leptir (3:51)
(D. jelić)
8. More (5:39)
(D. jelić-D. Nedimović-D. Jelić)

Vokalni solist: D. Jelić (Crni leptir: Ž. Jelić)

Fotografija: R. Radetić i B. Patrnogić
Likovna oprema: I. Ivezić

Jugoton - Poduzeće za izradu gramofonskih ploča Zagreb Dubrava
Made in Yugoslavia
Offsetni tisak "Znanje" Zgb.



TRKA

U trci ovoj, trči što brže
moraš pre svih, dobro se drže
Pogledaj ovog, proći će sada
smisli mu zamku, pašće kad tada

I čućeš pljesak, hiljade ljudi
udahni vazduh, tad puni grudi
Zapamti ovo, što sam ti reko
pametno trči, slavu si steko

U trci ovoj milosti nema
niko da čeka, niko da drema


NOĆ JE MOJA

Želeo sam da ja živim
tamo gde se sunce rodi
al' me život odneo dalje
u noć burnu on me vodi

Samo jednu boju vidim
boju tamnih noći
takav život danas živim
noć je moja, noć je moja


ČOVEK I MARSOVAC

Bejah na Marsu pre neki dan
nađoh tamo jedno biće
pita me ono kako je na zemlji sad

Kažem mu lepo kako bi bilo
sve je OK kod nas
a ono u čudu gleda me dugo tad

A jel si s' Marsa pao?

Onda i ja sam sada u čudu
i pitam šta to kaže
zar nije tačno to što sam reko sad

Ono vrti glavom, smeši mi se malo
neće sad da kaže
ja opet tvrdim da nam je dobro sve

Neće da čuje to što sam reko
ne veruje ono meni
samo mi kaže: 'Pao si s' Marsa ti!'

Neki čovek, pomislim ja
vraćam se Zemlji sad
ipak još u glavi njegove reči: 'Pao si s' Marsa ti!'


ČUDNA ŠUMA

Jednog toplog dana, usred guste sume
medved ispi medni sok
uhvati za sovu, sa njom poče igrati rok

Oko njih se brzo sakupiše drugi
družina je šumska sva
s' medvedom i oni zaigraše dva po dva

Tresla se zemlja celi dan
ne zna s' kim igra ko
Dođe tigar zvani Kan
čudna šuma je to

Na pečurki jednoj, bubamara igra
partner joj je obad ljut
ona mu se žali kako pleše prvi put

Slonica je opet uhvatila miša
pa se vrti s' njim u krug
mišica sa slonom postade sad najbolji drug

Ljubomorna mečka, što joj muž sa sovom
igra ovaj ljuti rok
hoće da se napije pa ispija medni sok

Oko jednog panja, lija zeca juri
moli ga za igru tu
on se ne da, želi kožu svoju čitavu svu


TRENUTAK SNA

Ruke nežne tvoje, ruke su tu, ruke
reči tihe, reči čujem sad ja, reči
Moje telo drhti kod tebe, znaj, telo
moje srce željno čeka te sad, srce

I ova noć, neka nam da
trenutak sna
I neka svi, čuju sad to
nek svako zna

Vrele usne svoje pruži mi ti, usne
neka ljubav dalje govori sve, ljubav


DEVOJKO MALA PODIGNI GLAVU

Devojko mala, podigni svoju glavu
pogledaj sunce, pa se nasmeši
Mlada si kao rosa, lepa si kao vila

Ne budi tužna, drugi će doći tebi
najlepši cvet si, na ovom svetu
Ne vraćaj misli njemu, raduj se danu belom

Devoko mala, sreća će sama doći
podigni glavu, ne budi tužna


CRNI LEPTIR

Ulična svetiljka, baca svetlost u krug
dok crni leptiri, lete pravo na nju
ali ne znaju da tu je kraj
da ih ubija njene svetlosti sjaj

Nekad sam leteo, leptir bio i ja
svetlost me mamila, krila mi spržila
Crni leptiru, beži u noć
jutro sačekaj, svetlost će doć'


MORE


Sunce dok se rađa u osvit bele zore
ja stojim na obali i posmatram more
Pijanstvo neko ludo obuze mene
gledajući sunce i dugačke sene

Galebovi lete iznad mora plava
ja gledam sav srećan pučinu gde spava
Volim ga ja ludo i idem mu sada
moje je duboko i mrak mi već pada

A vetar nad morem tad poče da duva
želeći da mladi taj život sačuva
No uzalud beše, more ga već uze
postavši crveno kao majske ruže


hvala tarafleks

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma