12. 4. 1974.

Bijelo dugme - Glavni junak jedne knjige

Jugoton - SY-22631
Datum rezanja vinila: 12.04.1974

Emisija muzičkog revijalnog programa MIVION HIT, Radio Sarajevo

Glavni junak jedne knjige

(G. Bregović - D. Trifunović - G. Bregović)
Bila mama Kukunka, bio tata Taranta
(Ž. Roje - Ž. Roje - V. Pravdić)

Design: Dragan S. Stefanović

Jugoton
Poduzeće za izradu gramofonskih ploča Zagreb Dubrava
Made in Yugoslavia


Offsetni tisak "Znanje"



Glavni junak jedne knjige

Glavni junak jedne knjige
došao mi da se žali

Divno bješe glavnim biti
dok me nisu pročitali

Svijetu je svega dosta
ničeg željan nije osim
glavnih junaka

Saznali su moje mane
moje tajne, moje tuge

Pokidali neke strane
i pošli da traže druge
zatim pošli, da traže druge

Svijetu je svega dosta
on čeka svog gosta
a duša se trudi svaka
da ima svog junaka


Bila mama Kukunka, bio tata Taranta

Bila mama Kunkunka, Kunkunka
bio tata Taranta, Taranta
imali su maloga Juju

Jednom su se šetali, šetali
kraj duboke rijeke Nil, rijeke Nil
gdje je bio velik krokodil

Iskočio krokodil, krokodil
iz duboke rijeke Nil, rijeke Nil
uhvatio maloga Juju

Plače mama Kunkunka, Kunkunka
plače tata Taranta, Taranta:
'vrati nama našega Juju'

Progovara krokodil, krokodil
iz duboke rijeke Nil, rijeke Nil:
Dones'te mi vola pečenog

Trči mama Kunkunka, Kunkunka
trči tata Taranta, Taranta
donijeli su vola pečenog

Progovara krokodil, krokodil
iz duboke rijeke Nil, rijeke Nil:
'Evo vama vašega Juju'

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma