4. 4. 1974.

Yu grupa - Drveni most / Živi pesak [^]

Jugoton - SY 22621
Datum rezanja vinila: 4.04.1974


Drveni most

(D. Jelić)
Grupa "Yu"
(vokal - M. Kostić)

Živi pesak
(M. Kostić - D. Ćućuz)D. Jelić)
Grupa "Yu"
(vokal - D. Jelić)

Živorad - Žika Jelić - bas gitara
Dragi Jelić - vokal, gitara i synthesizer
Miodrag - Bata Kostić - vokal, gitara
Ratislav - Raša Đelmaš - bubnjevi

"Jugoton", poduzeće za izradu gramofonskih ploča - Zagreb-Dubrava
Fotografija: R. Radetić
Graf. oprema: I. Ivezić



Drveni most

Ja radim svakog jutra
iz idejnog puta
i tako svaki dan
znaj, još znaj

Meni je teško
da čuvam isto mesto
Meni nije jasno
zašto, zašto

Na um misao jedna
pala mi je sad
Zašto da čekam
samog sam?

I u jednom vrtu
spazio sam nju
Video sam sebe
u snu, sebe u snu


Živi pesak

Živi pesak vidim tu
kud da pođem sad?
Možda nekud prema tebi
kako naći put

Staze nema, samo pesak
koji guta sve
Telo moje, sve je teže
zašto takav kraj?

Ja hoću još da živim
ja hoću još da volim
Ja neću lude snove
ja neću takav svet!

Svako zrno peska to
već je prava zver
Oči su im boje krvi
ja sam njihov plen

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma