24. 7. 1974.

grupa Zajedno - Vizija [*]



PGP RTB S 51 649
Objavljeno: 24.07.1974


Vizija
(B. Đorđević - Đ. Petrović - I. Kačunković)
Goro moja
(P. Ristić - Đ. Petrović - A. Šantić)



    Jedan ovakav propratni tekst napisao sam samo još jednom - pre četiri godine, na debi ploči "YU grupe", koju je tada snimila za istu ovu kuću, pod budnim okom istog ton-majstora, Pere Gakovića (kakve li slučajnosti) i uz asistenciju istih ljudi.
    Možda je to srećan znak?
    Kad je o grupi "Zajedno" reč, oni ništa ne rade na sreću.
    Vodi ih zajedničko nadahnuće kompozitorski dar BORE ĐORĐEVIĆA (21), odmerenost u aranžmanima ĐORĐA PETROVIĆA (21), svestranost plavokose IVANE KAČUNKOVIĆ (19) i vragolasti šarm sestara bliznakinja, GOCE i VIKI STEFANOVIĆ (obe po 18 godina).
To će grupi "Zajedno" sigurno pomoći da u naredne četiri godine (vi i ne shvatate koliko vreme brzo prolazi!) načini bilans koji neće biti ništa lošiji od bilansa njihovih rok-kolega.
    "Zajedno" su akustični sastav, glasovno odlično postavljen. Slušali ste ih i ranije na pločama, ali samo kao pomagače drugih. Ovog puta debituju samostalno. Štaviše, sada njima pomažu drugi: Velibor - Boka Bogdanović, bubnjar u Ljubomir Sedlar, solo i bas gitara (obojica iz grupe "Opus") i mladi gitarista Saša Bijelić.
Još nešto: sačuvajte ovo pismo do 1978!

Zoran Modli


IZDANJE PRODUKCIJE GRAMOFONSKIH PLOČA
RADIO - TELEVIZIJE BEOGRAD
Beograd, Jugoslavija
Odgovorni urednik Vojislav Đonović
Urednik za grafičku opremu Milenko Miletić


Vizija

Ja vidim viziju tvoju
kroz dim promičeš ti
Ja želim da mi se vratiš
i da bude kao nekad
i da bude kao nekad

Godinama lutam,
tražio sam nekog
ko bi mog'osreću da mi da
Samo prazna lica
s očima bez sjaja
ruke traže tebe, nisi tu


Goro moja

Oj, goro moja,
ko te tako ljuto kleo?
Ko te tako ljuto kleo?
Oj, goro moja,
zašto nosiš crni veo?
Zašto nosiš crni veo?

Ostala si pusta,
ostala si sama
sve sokole tvoje ponela je tama

Sve si goro ređa,
kamo krune s vrha?
Ko ti vite jele i borove s vrha

Oj, goro moja,
ko te tako ljuto kleo?
Ko te tako ljuto kleo?
Oj, goro moja,
zašto nosiš crni veo?
Zašto nosiš crni veo?

A kamo ti vile pokraj bistrih vrela,
da prelete letom preko naših sela?

Nemaš više snage junaka ni krila
nemaš više srca, pa nemaš ni vila

Oj, goro moja,
ko te tako ljuto kleo?
Ko te tako ljuto kleo?
Oj, goro moja,
zašto nosiš crni veo?
Zašto nosiš crni veo?

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma