12. 6. 1974.

Yu grupa - Kako to da svaki dan? [^]

Jugoton LPY 63010
1974


1. Kako to (4:05)
2. Život moj (3:11)
3. Ništa nema novo (6:47)
4. Balada o "Yu"-grupi (3:31)
5. Mala Džoj (3:27)
6. Zar je ljubav to (3:08)
7. More No. 2 (8:09)
8. Laž (3:44)



Dragi Jelić: gitara, sintisajzer, vokal
Živorad-Žika Jelić: bas gitara, vokal
Ratislav Raša Đelmaš - bubnjevi, udaraljke
Miodrag Bata Kostić - gitara, Hammond, vokal

Tonski snimatelj: Dragan Balać
G designe: D. Krstić



KAKO TO

Kako to da svaki dan, kažeš samo: 'Dobar dan!'
I ništa više osim tog, osim tog

Tražim pogled, tražim reč
reč bar više


ŽIVOT NJEN

Mlada, ona je uvek mlada
živi ona život svoj, život svoj
za koji samo ona zna

Mlada, ona je uvek mlada
divan stas (osmeh) ona ima, nije to sve
ima ona još mnogo tog

Gledam, gledam ja sa strane život taj

Gledam, gledam njen život svaki dan
pratim svaki iskren osmeh njen


NIŠTA NEMA NOVO

Ništa nema novo, sve je kao pre
dan za danom ide, eto to je sve
Tražio sam više, da mi život da
ali on mi ako toga dobi, sve što imam ja


MALA DŽOJ

Pruži mi ruke sad
shvati me, mala Džoj
ja sam još uvek mlad
prazan je život moj

Kako sam tužan ja
bez tvoja oka dva
daj mi sad osmeh svoj
uđi u život moj


ZAR JE LJUBAV TO

Kad si rekla: 'Zbogom', nestalo je sve
želeo sam tvoje telo, želeo sam sreću
sad ničeg nema, zar je ljubav to?


MORE NO. 2

More se tiho peni, galeb je iznad tu
i ljubav se jedna nova, rodila
eto tu, baš tu!

Sunce je tiho zašlo, mesec je došao nov
želeći da obasja, ljubav tu
samo nju, ljubav tu!


LAŽ

Lažu sve od mene
kažu da je sve to istina
oči koje meni govore
ne znam jer ja sam zaljubljen

Pričaj sad ti meni
jer priče volim ja
laži na usnama tvojim
za mene su istina

Ja volim sve oko sebe sad
ne znam više gde sam ja.



hvala tarafleks

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma