9. 9. 1974.

Grupa 'Oliver' & Dusan Prelević - Tajna [*]

PGP RTB S 51643
1974


Tajna (3:28)

(O. Mandić-D. Prelević)
Prošlo je sve (3:35)
(O. Mandić-D. Prelević)

Produkcija gramofonskih ploča
Radio - televizije Beograd


Tajna

Kad sutra sin me pita
kakav sam bio
a ja ga pitam što hita
i što bih krio

Šta da mu kažem
ne želim da slažem
da mladost je moja
prošla ko tren

Jer kad se setim tih dana
osetim tugu
sad meni kosa je kraća
al nemam drugu

Šta da mu kažem
ne želim da lažem
da mladost je moja
prošla ko tren


Prošlo je sve

Ko putnika što mami novog
ime na hladnoj tužnoj ploči
neka ti ime s lista ovog
privuče tako tvoje oči, da

Kad ti opet pogled sleti
kroz mnogo leta na to ime
ko umrlog se mene seti
i znaj, tu srce leži s njime
prošlo je sve
prošlo je sve

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma