10. 11. 1974.

grupa SOS - Tražim / Magnovenje [*]

PGP RTB S 51647
1974


Tražim

(Štulović - Aleksić)
Magnovenje
(Štulović - Aleksić)

Produkcija gramofonskih ploča
Radio - televizije Beograd



Tražim


Veče je došlo, lutam sam kroz grad
ulice puste, ne znam gde ću sad
moram negde poć' jer ja sam mlad
da li ova noć zna samo jad?

Devojka jedna stade na moj put
upita me blago: "Šta ćeš ti tu?"
- Da dok joj ruku i osetih tad
- Da stojim s njom na nekom cvetnom putu

Otvorih oči, videh opet - sam sam
u sobi gde je hladno nestane taj san
otvorih vrata, na ulici senke
koliko će proći da izbrišem snove te

Maštam o njoj i čekam ceo dan
da veče opet ispuni naš grad
noć je opet tu i lutam tužan sam
ja tražim nju da sretnem opet sad


Magnovenje

Jednog dana zaspao sam rano
sunce na nebu snažno je sjalo
u mojoj bašti čuo sam žubor
izvora nekog što ne postoji

Cveće svuda u kući mojoj
osetih miris cvetnih polja
sve je kao u nekoj bajci
osećam divan, da li ja to sanjam?

Purpurna svetlost u očima mojim
zvezde i sunce je zelena plava
muzika neka čuje se tiho
u san tonem spokojno i mirno

Jednog dana zaspao sam rano
sunce na nebu snažno je sjalo
u mojoj bašti čuo sam žubor
života nekog što ne postoji

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma