24. 4. 1975.

Yu grupa - Sama / Trka

Jugoton - SY 22858
Datum rezanja vinila: 24.04.1975


Sama

(M. Kostić - V. Marjanović - M. Kostić)
Trka *
(D. Jelić - D. Nedimović - D. Jelić)

* Prethodno izdato na LP-u "Yu grupa", 1973


Photo: R. Radelić
Design: Ivezić

"Jugoton", poduzeće za izradu gramofonskih ploča, Zagreb-Dubrava
Made in Yugoslavia



Sama

Vetar ti kosu nosi
sunce ti oči sklapa
Ti sanjaš o meni, ruke mi pružaš
prazno nebo grliš

Sa željom da sam to ja (tvoj)
a pesma te moja budi
ti plačeš sama jer mene nema
ti, sama

Na, na, na, na


Trka

U trci ovoj, trči što brže
moraš pre svih, dobro se drže
Pogledaj ovog, proći će sada
smisli mu zamku, pašće kad tada

I čućeš pljesak, hiljade ljudi
udahni vazduh, tad puni grudi
Zapamti ovo, što sam ti reko
pametno trči, slavu si steko

U trci ovoj milosti nema
niko da čeka, niko da drema

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma