11. 4. 1975.

Pop mašina - Na izvoru svetlosti [^]

RTV Ljubljana - LP 1077
Datum rezanja vinila: 11.04.1975


1. Vreme za nas (5:33)

(Nemeček)
2. Negde daleko * (6:21)
(Božinović-Nemeček)
3. Rekvijema za prijatelja (3:48)
(Ignjatović-Marković-Nemeček-Ninković)
4. Sećanja (4:03)

(Božinović-Nemeček)
5. Na izvoru (4:47)
(Božinović)
6. Zemlja svetlosti (5:45)
(Nemeček)

7. Kraj II (1:17)
(Nemeček)

Zoran Božinović - gitara, vokal
Robert Nemeček - bas, akustična gitara, udaraljke, vokal
Mihajlo Popović - bubnjevi, udaraljke

Slobodan Marković - orgulje, klavir, "Roland sintisajzer
Ljubomir Ninković - akustična gitara, udaraljke
Franjo Bergar - oboa
Božo Mihelčić - violina
Karel Žužek - violina
Anton Čare - čelo
Stane Demšar - čelo

Ton majstor: Miro Bevc
Pomoćnik snimatelja: Marko Petretić
Producenti: Ivo Umek, Robert Nemeček
Snimljeno od 4. do 7. februara 1975. god. u studiju "Akademik" u Ljubljani
* snimljeno 2. januara 1974. god-u hali sportova u Novom Beogradu
Ton majstor: Aca Radojčić
Miksovao: Mile Miletić
Fotografije i dizajn: Jugoslav Vlahović



Vreme za nas

Sanjam da sviće nov dan
zorom da dolaziš ti
u oku sad iskreno sjajim

Čujem već muziku sunca
čuvam istinu u ruci
i znam sad da je vreme za nas

Poći ćemo preko burnog mora
istim putem kao i otac naš
bićemo s' njim još mnogo puta
i svetlo biće u nama


Negde daleko

Hej! Volite li Pop mašinu?!

Negde daleko novi dan čeka na mene
negde daleko novi dan čeka na mene
ne znam gde da pođem
i istražim i taj novi svet

Negde daleko novi dan čeka na mene
negde daleko novi dan čeka na mene
ne znam gde da pođem
i tražim ljude kao ja


Rekvijema za prijatelja
posvećeno Predragu Jovičiću

Dok večnost traje oko nas
svi smo njene lire stih
a kada reč nam izbriše
sebi uzme zlatnu nit

A ona kao deo nas
ka svome vrelu hrli
umesto svega sećanje
u našoj duši vreba


Sećanja

Kad dan postaje noć
sećanja već mi blede
mislim na dane kojih nema više
i kojih nikad biti neće

Tu moćni san se javlja
slike i zvuci stari
to je ono što nas veže
sećanja na pravu sreću


Na izvoru

instrumental


Zemlja svetlosti

Kišni dan je uš'o u moj san
sunce je na raspustu
cveće se sakrilo
svi su otišli u zemlju svetlosti

Nestao je sada dečiji smeh
opustili su parkovi
samo kiša se čuje još
svi su otišli u zemlju svetlosti


Kraj II

Ako je ovaj dan
bio poslednji s tobom
daj mi još ovu noć za kraj
za kraj

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma