16. 5. 1975.

Time - Time II

PGP RTB - LP 55-5251, Alta - ATLP 106
Datum rezanja vinila: 16.05.1975



1. Divlje guske (7:09)

muz. i arr. Dado Topić; tekst D. Maksimović i D. Topić
2. Balada o 2000 (5:26)
muz. Alberto Krasnić; arr. i tekst Dado Topić
3. Da li znaš da te volim (6:03)
muz. arr. tekst Dado Topić; arr. za gudače Dečo Žgur
4. Alfa Romeo GTA (3:39)
muz. arr. tekst Dado Topić
5. Dok ja i moj miš sviramo jazz (3:11)
muz. arr. tekst Dado Topić
6. Živjeti slobodno (3:28)
muz. arr. tekst Dado Topić; producent: Drago Diklić
Muzički producent: Vladimir Mihaljec
Snimano u studiju "Akademik"

Art director & design: Dragan S. Stefanović
Photo: Sava Vasiljević & Dragan S. Stefanović
Photo asistent: Goran Mulahusić



Divlje guske

Kroz noć i vlagu
divlje guske sele na jug
i bolno kriču
osećam želju
da neku tužnu napišem priču

Kako odnose one svom
na krila svoja bijela dva
iz duše moje drago nešto
i ne znam put, i ne znam stat

Ne mjerim više vrijeme na sate
ni po vrelom sunčevom hodu
dan mi je kad njene oči se vrate
a noć kad ponovo odu

Divno je bilo, priznajem srcem
trenutci, staze, usne i lišće
sve, čak i suze što teku licem
i njeno tjelo, dok ima me, što drhće

Vjerujem, praštam, čekam i molim
da vrati netko sve one dane
ali kasno je, zašto da volim
kad listovi ljubavi naše pali su s grane


Balada o 2000

Daljina zov neki čudan i stran
donose magle meni u san
Na krilima noći ja odlazim, a ne znam kud
bijele su sjene okolo svud
Crnoj se kraljici mole za spas
iz metalne kugle čuje se glas

Tu u 2000
tu gdje smo mi
nestat će sve
Zemlja i mir

Ljudski su glasovi tužni i zli
to možda nisu ljudi k'o mi
Dječje su igračke željezne i sve
bojane crnom bojom za sne
Nebo je prazno, bez ptica svih
na metalnoj ploči urezan stih

Tu u 2000
tu gdje smo mi
nestat će sve
Zemlja i mir


Da li znaš da te volim

Da li znaš da te volim
dugo nisam znao to
sada želim da ti priznam
i molim te da mi vjeruješ to

Da te volim k'o što ljudi
mogu voljet jedan cvijet
da te želim kao oni
što htjeli bi da njihov cijeli je svijet

I vječno da žive ovdje kraj nas
i svaki naš novi dan
bit će znak da volim te ja

Da li znaš da pamtim riječi
koje šaptali smo mi
dok smo sanjali o sreći
i na vjernost kad smo se zakleli mi

Tvoje usne i tvoj pogled
i u očima sjaj
tad govorili su meni
da ljubav ta neće imati kraj

I vječno da živjet će ovdje kraj nas
i svaki njen novi dan
bit će znak da volim te ja...


Alfa Romeo GTA

Dok sam kao mali vozio kolica
rješio sam da ću kad odrastem
kupit jedan auto
koji vozi Peco i njegova nana
i njegova Nada, prva žena
kupit ću si Alfu, Alfa Romeo GTA

Još i sad si maštam kako vozim Alfu
i da vozim onaj ludi reli u Monte Carlu
sa mojom Alfom GTA, GTA
GTA je auto koji sam kupio ja
GTA je auto koji sam kupio ja
i sad se vozim s njim
sa GTA


Dok ja i moj miš sviramo jazz

U malom baru uvjek prestaje ples
kada ja i moj miš zasviramo jazz
svi plesači odlaze i sjedaju za sto
neki viču: "Svirajte nam rock 'n' roll!"

Svi bi htjeli nešto novo
al' mi znamo samo ovo
ne volimo nove stvari
što se sviraju na gitari

Jer ja i moj miš sviramo jazz
nije nas briga što prestaje ples

Jučer su nas isterali iz bara van
al' smo danas našli novi angažman
i prvi put doživjeli smo pravi šok
u novom baru svira se samo rock

Radili smo cjele noći
sve je tu na jednoj ploči
skinuli smo nove stvari
što se sviraju na gitari

Jer ja i moj miš sviramo rock
nije nas briga za onaj šok

Al' ni tako nije bilo dugo
sad se opet svira nešto drugo
sviraju se opet stare stvari
koje vole samo naši stari
gospa Topić, Klara, njena mama stara i Klarina kći...


Živjeti slobodno

Sjedim i čekam dan kad opet biću slobodan
već dugo živim tu k'o u nekom ružnom snu
ljudi su oko mene - živi ljudi, žive sjene
zbog grijeha ili žene sad sjede pored mene tu

Moj dan nema kraj, bez sunca oči gube sjaj
prazan je ovaj svijet, u duši već sam starac sijed
negdje u srcu skrivam ono što o sreći snivam
al ipak dan će doći i sunce vidjeće oći, znam

Živjeti slobodno
to je sve što želim sad
i negdje daleko
od ljudi, od svakoga zla živjeću ja!

Sad samo jedno znam: u grijehu čovjek nije sam
mnogi su griješili, a samo su jednom sudili
ljudska riječ nam nije vrijedna - sama glupost, fraza bijedna
iskrenost izrazit smije u ljudima što sve krije tad

U pravdu vjerujem i samo njoj se zaklinjem
ona zna tko nije kriv i znaće to dok budem živ
istinu neki znaju, zašto ćute, zar ne znaju
da je teško patiti, a znati da nisi kriv, hej!
Da je teško patiti, a znati da nisi kriv, hej!
Da je teško patiti, a znati da nisi kriv, hej!

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma