25. 3. 1976.

Smak - Satelit [~]

RTV Ljubljana SP 10091/92
1976


Satelit - 3,20'

Muzika: R. M. Točak
Tekst: M. Glišić
Arr.: "Smak"


Čoveče, ti si mlad - 3,00'
Muzika: R. M. Točak
Tekst: M. Glišić
Arr.: "Smak"


Šumadiski bluz - 5,30'
Muzika: R. M. Točak
Tekst: M. Glišić
Arr.: "Smak"


Slikar sa pikadilija - 4,05'
Muzika: B. Aranđelović/L. Ristovski
Tekst: M. Glišić
Arr.: "Smak"

Snemalec: Drago Hribovšek
Producent: Ivo Umek

Posneto
v studio 14 RTV Ljubljana februar 76



Satelit

O kad će doći dan
da sletim u Japan
da vidim sunčev dom
i s gejšom činim lom

Za ovaj dugi put
spremiću dukat žut
i njegov mio sjaj
dajem za ovaj raj

Želim u Mičigen
da vidim Lady Ann
želim u Hollywood
da vidim Lady Wood

Da imam dukat žut
ja bih na ovaj put
i njegov mio sjaj
dajem za ovaj raj

Isto rade
sigurno u Bombaju
isto rade
mladi k'o ja


Čoveče, ti si mlad

Pogled je sablasan tvoj
boriš se snagom svom
čoveče, ti si sam kriv
crv si, a ona div

Čoveče, ti si mlad
kao vetar, kao žar
kao nekad tvoja glad
znao si kakva je
kao divlji oganj, gar
kao zao smišljeni dar

Ne drhti i budi jak
znam jedan dobar lek
ti uđi u drugi brak
odživi suđen vek


Šumadijski bluz


Naglo počinji!

O, kako ste, ljudi moji
jedna soba, drugi svet
ja sam sam u svojoj čoji
gledam tuđi truo cvet

Poklonio bih život
da pređem stari plot

Sanjao sam žutu dunju
zemlju moju, Zelen Gaj
video sam sjajnu munju
drag i dalek zavičaj

Neko mi tad priđe i reče
stranče, dobro veče

O, imaš lepa kola, stranče
sigurno si srećan ti
a ja uplakan rekoh jadan
dajem je za tvoj jedan dan

A onda poče blues
moja Šumadija peva o sreći


Slikar sa pikadilija

Jedne noći, bio je
jer nemoć svoju video je
iste noći, skrio je
iskre u suzi svetlucave

Šta li vide, kap u moru
i šta to s njim u zoru

Jedan momak, sasvim sam
nosi četke, boje, ram
ideje nema proklete
gde su one, skrivaju se

Zar to vide, kakva mora
i zar to donese zora

Iste noći, hteo je
da baci četke, boje, ram
ali jedan slučaj sve
stopi suze svetlucave

Potom vide belu paru
i sav crven u žaru
podiže je, priđe baru
hej, naspij mi, konobaru

Potom vide belu paru
i sav crven u žaru
podiže je, priđe baru
hej konobar!

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma