9. 2. 1976.

Pop mašina - Put ka suncu - Na živo! 1974-75 [^]

RTV Ljubljana - LP 1127
Datum rezanja vinila: 6/9.02.1976


1. Tražim put (5:30)

(Božinović-Nemeček-Pop mašina)
2. Sećam se (7:02)
(Božinović-Nemeček-Pop mašina)
3. Negde daleko (6:10)
(Božinović-Nemeček-Pop mašina)
4. Put ka Suncu (18:50)
(Božinović-Nemeček-Pop mašina)

Snimili:
1. i 3. - 2. I 1974. Aca Radojčić
2. - 4. I 1975. Slobodan Đurđević
4. - 29. XI 1975. Mitja Hadži-Vuković i Voja Antonić
Montirao: Milan Miletić (1-3), Mitja Hadži-Vuković (4)
Miksovali: Tahir Durkalić i Dragan Vukičević (1-3), Mitja Hadži-Vuković (4)

Svi snimci su načinjeni u hali sportova na Novom Beogradu.
Producent: Robert Nemeček
Fotografije i dizajn: Jugoslav Vlahović



Tražim put

Hej! Volite li Pop mašinu?

Pop mašina! Zoran!

Hej!
Je'n, je'n...

Stojim sam i gledam na svet
čudne stvari uvek vidim tu
hoću da odem u druge sne
u svet ljubavi i sreće

Tražim put u novi dan
i novi san i novi svet
o, da l' sunce na dlanu mom
je onaj put što tražim još

Da l' je to pravi put?


Sećam se

instrumental


Negde daleko

Je'n, dva...

Negde daleko novi dan čeka na mene
negde daleko novi dan čeka na mene
ne znam gde da pođem
i istražim i taj novi svet

Negde daleko novi dan čeka na mene
negde daleko novi dan čeka na mene
ne znam gde da pođem
i tražim ljude kao ja

Hvala vam najlepše, hvala


Put ka Suncu

Dobro veče

Put ka Suncu!

Ja tražim sunčev trag
a nalazim tvoj lik
a da li je to sve
što tražim sad

Hej!

Poželim da si tu
na sunčanom tlu
želim da si tu, želim da si tu

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma