16. 8. 1976.

Smak - Ljudi, nije fer / El Dumo

RTV Ljubljana - SP 10117
1976



Ljudi, nije fer
(R. M. Točak - M. Glišić - Smak)
grupa "SMAK"


El Dumo
(J. Ellis - M. Glišić - Smak)
grupa "SMAK"



Ljudi, nije fer

Ljudi, nije fer
čovek živi kao ker
misli na sve
brani svoga tela greh
uvek plaća drugom ceh
ludom glavom ruši zid
vrlo kratak ima vid

Sad je čas
beži od zla
ja sam pas
ti si kao ja

Svako nosi žig
večno teče gorak med
ti si ko ja
voliš pesmu, majski dan
čitaš Balzakov roman
voliš dobar modni film
elegantan tvoj je stil

Ljudi, nije fer
čovek živi kao ker
misli na sve
samo život nije laž
nosi neku čudnu draž
vino, ljubav, so i greh
život - to je plač i smeh


El Dumo

Danas mi smo sami tu
hajmo mi u vis
da suncu skinem oreol
da nebo shvati moju bol

Ti čekaj, sad ću odmah
ti čekaj, sad ću odmah ja
pa gde si bila ti?

Kazuj gde put je taj
pesma i smrt sad tu su znam
gde trepti moje mašte val
i beo ljiljan krasi bal

Plačem sam, ne skrivam bol
oči su mi krv
zbog tebe jer te nema, znaj
zbog pege tvoje režim ja
a kažeš mi ti

Pa gde si meni ti?

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma