9. 9. 1976.

Time - Tin i Tina [^]

PGP RTB - S 51 756
Datum rezanja vinila: 9.09/10.08.1976


Tin i Tina (3:32)

(D. Topić)
Dok sjedim ovako u tvojoj blizini (4:41)
(M. Jare-D. Žgor-D. Topić)

Izdanje Produkcije gramofonskih ploča Radio televizije Beograd, Beograd, Makedonska 21
Odgovorni urednik: Đ. Debač
Recenzent: L. Habić



Tin i Tina

Hej, mama, što da radi tvoj sin
jedna malena iz škole
izvezla je slovima svoj blue jeans -
Tin i Tina se vole

Sve bih dao da se zovem Tin
i da mogu da joj priđem
i da ono sve što osjećam
tada mogu da joj kažem

Ti si Tina moja pjesma
ti si sve što želim ja
ti si moja prva ljubav
Tina, tebe volim ja

Ti si Tina moja pjesma
sve što čini život moj
daj mi da te volim, Tina
daj da budem samo tvoj

Hej, mama, što da radi tvoj sin
uvijek kad toj maloj priđem
ona pjeva pjesmu tin-ti-ri-di-ri-di-ri-din
i na sluša kad joj kažem:

Ti si Tina moja pjesma
sve što čini život moj
daj mi da te volim, Tina
daj da budem samo tvoj

Ti si Tina moja pjesma
ti si sve što želim ja
ti si moja prva ljubav
Tina, tebe volim ja

Ti si Tina moja pjesma
sve što čini život moj
daj mi da te volim, Tina
daj da budem samo tvoj

Ti si Tina moja pjesma
ti si sve što želim ja
ti si moja prva ljubav
ti si moj prvi šarm, Tina, znaj

Tebe volim ja, Tina...


Dok sjedim ovako u tvojoj blizini

Dok sjedim ovako u tvojoj blizini
nesvjestan još uvijek da zauvijek te gubim
i dok pored nas prolaze ljudi u bijelini
ti kao da spavaš, a ja bih da te ljubim

Jer od svega što još želim
je da znaš koliko te volim...

Ljudima si htjela reći da život nije ništa
jer smisao svoj nađe tek u smrti
kada čak i onim zlima zbog nedjela se prašta
i poslije svih nepravdi svijet se i dalje vrti

Od života mi smo htjeli samo jedno
da nas nikad ne razdjeli...

Dok sjedim ovako u tvojoj blizini
ti mirno spavaš u svijetlu od cvijeća
i dok pored nas prolaze ljudi u crnini
moj svijet se gasi k'o plamen od svijeća

Jer od svega što još želim
je da znaš koliko te volim...

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma