6. 8. 1976.

Time - Kad smo ja i moj miš bili bokseri [^]

PGP RTB - S-51 748
Datum rezanja vinila: 6.08/14.06.1976


Kada smo ja i moj miš bili bokseri (4:46)

(Dado Topić)
Dok ja i moj miš sviramo jazz * (3:13)
(Dado Topić)

* Sa LP-a "Time II"

Design: Jadranko Durmić



Kada smo ja i moj miš bili bokseri

Nedjeljom popodne poslije dobrog ručka
u cijelom se svjetu pale televizori
i svi željno čekaju voditelj da najavi -
Dragi naši gledaoci, nastupaju bokseri

Ja i moj miš nastupamo kao amateri
i dok u dvorani luduju naši navijači
naš protivnik sav se znoji
mislit ko je bolji, ko je jači

Tada nam daju znak udarcem po gongu
da može da počne borbe prva runda
ja i moj miš krenusmo stilom šampiona
sve je skupa trajalo šezdeset sekunda

Prvo desna, zatim lijeva
desna, lijeva, direkt, onda kroše
i po svim pravilima
protivnik je proš'o vrlo loše

Sada dok jadan leži tu na podu
sekundar mu pomaže i po glavi sipa vodu
al ni to mu neće promjeniti stanje
jer već sudac i publika počeli su brojanje

1... 2... 3... 4...
5... 6... 7...

I na radost gledalaca željnih krvi, tuđe muke
protivnik je prije 10 podigao obje ruke
i dok u dvorani viču naši navijači
naš protivnik razmišlja tko je bolji, tko je jači

Ja i moj miš boksujemo u ovoj sezoni
vrlo dobro, od početka stilom šampiona
eto našeg protivnika
tvog drugog nokdauna

I sada dok opet leži tu na podu
sekundar mu pomaže i po glavi sipa vodu
al ni to mu neće promjeniti stanje
jer već sudac i publika počeli su brojanje

1... 2... 3... 4...
5... 6... 7... 8... 9...

Opet radost gledalaca željnih krvi, tuđe muke
protivnik je prije 10 podigao obje ruke
Ja i moj miš krenusmo opet stilom šampiona
i tad nam na glavu padne cijela vasiona

1... 2... 3... 4...
5... 6... 7... 8... 9... 10...

Tada glas voditelja tužno objavi -
Dragi naši gledaoci, ovaj meč u prvoj rundi
klasičnim nokautom izgubili su bokseri
Dragi naši gledaoci, ovaj meč u prvoj rundi
klasičnim nokautom izgubili su bokseri
izgubili su bokseri
izgubili su
bokseri


Dok ja i moj miš sviramo jazz

U malom baru uvjek prestaje ples
kada ja i moj miš zasviramo jazz
svi plesači odlaze i sjedaju za sto
neki viču: "Svirajte nam rock 'n' roll!"

Svi bi htjeli nešto novo
al' mi znamo samo ovo
ne volimo nove stvari
što se sviraju na gitari

Jer ja i moj miš sviramo jazz
nije nas briga što prestaje ples

Jučer su nas isterali iz bara van
al' smo danas našli novi angažman
i prvi put doživjeli smo pravi šok
u novom baru svira se samo rock

Radili smo cjele noći
sve je tu na jednoj ploči
skinuli smo nove stvari
što se sviraju na gitari

Jer ja i moj miš sviramo rock
nije nas briga za onaj šok

Al' ni tako nije bilo dugo
sad se opet svira nešto drugo
sviraju se opet stare stvari
koje vole samo naši stari
gospa Topić, Klara, njena mama stara i Klarina kći...

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma